Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי 3 שנים ולקראת הטסט יש צורך בהחלפת הצמיגים . המידות ברשיון הרכב הם 165 65 r14  

אני לא מוצא צמיגים איכותיים שהומלצו בפורום , במידות האלה

נאמר לי שמבחינת הרשיון יבוא הרכב יכול להחליף לגאנטים 15 ו16 מה שיתן אפשרות לצמיגים יותר איכותיים ,שזה נחמד לשדרג מגאנט פלדה למגנזיום ...

אבל פגיעה ביכולת האצה של הרכב בגלל שהגאנט גדול יותר , וזה רכב ידני  מנוע ליטר 60 כ"ס 

מה דעתכם ? 

פורסם
לפני שעה, FARM כתב:

קח בחשבון פגיעה בנוחות הנסיעה בגלל מעבר לגאנט יותר גדול

הבנתי . המלצה על צמיג עם אחיזה טובה במידה של 165 65 r14 יש לך ?

אני אעדיף להשאר בגאנטים הנוכחיים אם אמצא צמיג איכותי במידה הזו 

לפי האתר של משרד התחבורה אפשר לשדרג בגאנטים וזה משנה גם את החתך והרוחב של הצמיג בהתאמה . מה שיאפשר אולי צמיגים יותר נפוצים וזמינים 

מה עדיף ?

פורסם
לפני 19 שעות, פריג'י כתב:

מה הבעיה?

יש במחיר סביר גם קלבר  DYNAXER H4 וגם פאלקן sn110

הקלבר בוודאות סבירים+

אגב טעיתי במידות בגאנט 14 אפשר לשים 165/70 או 175/65 . ולא כמו שכתבתי מקודם

ואיך קונטי אקו 6 או מישלן אנרג'י לעומת הדגמים שציינת?

תודה

אני יכול לשדרג לגאנט 15 ואז מותר צמיג 185/55

ויכול לשדרג גם לגאנט 16 ואז הצמיג 185/50

במידות האלה אפשר לקבל צמיגי קונטי פרימיום גודייר פרימיום וכנראה מישלן פרימסי 4 

זה מצדיק לשדרג מגאנט 14 או שזה לא רלונטי מבחינת אחיזת כביש שקט בנסיעה ומרחק בלימה משופרים ?

פורסם
לפני כשעה, Geek driver כתב:

אגב טעיתי במידות בגאנט 14 אפשר לשים 165/70 או 175/65 . ולא כמו שכתבתי מקודם

בשתי המידות קיים קלבר.

במידה 165 קייםגם הפאלקן.

 

לך על הקלבר במידה שרשומה ברשיון היום.

 

לפני כשעה, Geek driver כתב:

ואיך קונטי אקו 6 או מישלן אנרג'י לעומת הדגמים שציינת?

קונטי הזה מקבל ביקורות רעות, המישלן יהיה יקר סתם ביחס לקלבר.

 

לפני כשעה, Geek driver כתב:

תודה

אני יכול לשדרג לגאנט 15 ואז מותר צמיג 185/55

ויכול לשדרג גם לגאנט 16 ואז הצמיג 185/50

במידות האלה אפשר לקבל צמיגי קונטי פרימיום גודייר פרימיום וכנראה מישלן פרימסי 4 

זה מצדיק לשדרג מגאנט 14 או שזה לא רלונטי מבחינת אחיזת כביש שקט בנסיעה ומרחק בלימה משופרים ?

לדעתי האישית לא כדאי. מיותר.

 

אם אתה רוצה לשדרג את הג'אנט, תפאדל. מבחינת יכולות לאוטו של 60 כ"ס, בוא, 14 זה מספיק בהחלט. 

×
×
  • תוכן חדש...