Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת פיג'ו 208 access


sonego78
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפי מה שניראה זה אקטיב, תסתכל בתמונות חיצוניות, אם הידיות דלתות שחורות זאת אקסס עם בצע רכב אקטיב.1״

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, yulianx כתב:

לפי מה שניראה זה אקטיב, תסתכל בתמונות חיצוניות, אם הידיות דלתות שחורות זאת אקסס עם בצע רכב אקטיב.1״

אולי לא ציין במודעה את הדגם המדויק !

Screenshot_20210928_113408.jpg

לפני 2 דקות, Buki כתב:

זה אכן דגם Active היותר מאובזר. 

 

דגם Access נראה ככה (תמונה ממבחן שנערך לדגם ב Ynet): 

 

532271701000100650432no.jpg

מוזר 

לפי התמונה המקורית רואים מערכת מולטימדיה .אולי פרסם דגם אחר 

הרכב עשה 

220000 הרבה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, menir1 כתב:

ללקוח הדיוט שלא גולש בפורום, אין שום דרך לדעת שצריך להחליף רצועת תזמון הרבה לפני הזמן, בגלל שיש בעיה עם הרצועה המקורית. 

 

זאת אחת הבעיות עם היצרן הזה, הלקוחות צריכים לקרוא חומר באינטרנט כדי לדעת איזו תחזוקה מונעת הם צריכים לבצע ביוזמתם. 

אמת,וכתבתי בפורום לא מעט על ההתנהלות הלא מובנת של בעניין הזה של היצרן והיבואן,כל שהיו צריכים לעשות זה להוריד הוראה למוסכים לבדוק את הרצועה עם כל כניסה של רכב למוסך ובמקביל לעשות ריקול ובאמת להחליף לכולם את הרצועות.

זה לא נעשה וחבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, sonego78 כתב:

אולי לא ציין במודעה את הדגם המדויק !

Screenshot_20210928_113408.jpg

נראה כמו אקטיב. לחבר מהעבודה יש כזו ידנית והיא נראית ככה (רק בצבע אחר).

ידיות בצבע הרכב, ג'אנטים מקוריים.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, sonego78 כתב:

לפי התמונה המקורית רואים מערכת מולטימדיה .אולי פרסם דגם אחר 

הרכב עשה 

220000 הרבה ?

המון אנשים לא יודעים בדיוק איזה דגם יש להם וסתם בוחרים מהרשימה ביד 2 משהו אקראי. 

 

220.000 זה לא מעט, המחיר צריך להיות נמוך מאוד. כמו כן הרכב היה כבר מזמן צריך לעשות טיימינג לפי שגרת הטיפולים הרגילה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, Buki כתב:

המון אנשים לא יודעים בדיוק איזה דגם ישנלהם וסתם בוחרים מהרשימה ביד 2 משהו אקראי. 

 

220.000 זה לא מעט, המחיר צריך להיות נמוך מאוד. כמו כן הרכב היה כבר מזמן צריך לעשות טיימינג לפי שגרת הטיפולים הרגילה. 

המוכר דורש 11,000

אני אנסה להוריד אותו ל 8,500 (מוגבל בתקציב)

יש טסט ארוך והרכב אחרי טיפול 

במידה ויסכים 

אבדוק מתי הרכב עשה טיימינג

ואבקש קבלות !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ik3 כתב:

אם הרכב לא עשה טיימינג ואכן עבר 220K קח בחשבון שיתכן ותצטרך מנוע חדש

חבר יקר הפחדת אותי 🤣

אם הוא לא עשה סט טיימנג

צריך לעשות ראש מנוע ?

או לא הבנתי נכון ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להאמין שהטיימינג המקורי החזיק כול כך הרבה ק״מ בלי להתפורר, במידה וכן זה יכל לגרום לנזק כמו צריכת שמן.

לכן צריך לבדוק מתי הוחלף אם בכלל.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן כללי הרצועה הישנה היא בעייתית(מאז הוחלף המקט), אם יצא מצב שהרצועה לא הוחלפה 220K אז זה גם הרבה מעבר למה שתוכננה הרצועה המקורית(160K שקוצרו לאיזור ה100K, כאשר בפועל רצוי להחליך סביב ה4 שנים\70-80K)

אם בכל זאת יצא מצב שהרכב נוסע על רצועה מקורית, המשמעות היא שהוא הוזנח בצורה פושעת, ולא הייתי מתקרב לאחד כזה- המנוע שלו זו פצצה מתקתקת

 

*זה נכון לגבי כל רכב שצריך להחליף טיימיניג בזמן, ספציפית בדגם הזה הייתה רצועה בעייתית בשנים הראשונות של המנוע הזה שדרשה החלפה לפני הזמן.

  • אהבתי 1

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, ik3 כתב:

באופן כללי הרצועה הישנה היא בעייתית(מאז הוחלף המקט), אם יצא מצב שהרצועה לא הוחלפה 220K אז זה גם הרבה מעבר למה שתוכננה הרצועה המקורית(160K שקוצרו לאיזור ה100K, כאשר בפועל רצוי להחליך סביב ה4 שנים\70-80K)

אם בכל זאת יצא מצב שהרכב נוסע על רצועה מקורית, המשמעות היא שהוא הוזנח בצורה פושעת, ולא הייתי מתקרב לאחד כזה- המנוע שלו זו פצצה מתקתקת

 

*זה נכון לגבי כל רכב שצריך להחליף טיימיניג בזמן, ספציפית בדגם הזה הייתה רצועה בעייתית בשנים הראשונות של המנוע הזה שדרשה החלפה לפני הזמן.

תודה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...