Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

ביום חמישי הזה אני ממריא למוסקבה בשביל לראות את מכבי תל אביב במשחקי הפיינל פור בכדורסל...

רציתי לדעת אם אתם יודעים על מקומות ששווה לבקר בהם במהלך השהייה בעיר, הכוונה היא בעיקר למקומות הקשורים למכוניות אבל לא רק, גם אם אתם מכירים ''סתם'' מקומות שכדאי לתייר בעיר לבקר בהם אתם מוזמנים לרשום לי.

 

תודה,

ובהצלחה למכבי!

אדם.

פורסם
אהלן חברים,

ביום חמישי הזה אני ממריא למוסקבה בשביל לראות את מכבי תל אביב במשחקי הפיינל פור בכדורסל...

רציתי לדעת אם אתם יודעים על מקומות ששווה לבקר בהם במהלך השהייה בעיר, הכוונה היא בעיקר למקומות הקשורים למכוניות אבל לא רק, גם אם אתם מכירים ''סתם'' מקומות שכדאי לתייר בעיר לבקר בהם אתם מוזמנים לרשום לי.

 

תודה,

ובהצלחה למכבי!

 

אדם.

אטרקציות של מכוניות ניתן למצוא שם המון זה רץ שם המון יש שם פתיחות ועוד כל מיני תחרויות וגם כל מיני מפגשים מאורגנים של מכוניות משופרות רק צריך לברר איפה והכל וללא קשר למכוניות במוסקבה ממש יפה גם ביום וגם בלילה,ממש יפה שם המון ירוק המון פארקים ענקיים (אני עצמי מבלרוסיה) ותבקר בכיכר האדומה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אתה לא צריך ללכת לתערוכות, אתה תראה כל כך הרבה מרצדסים, פורשות ושאר מכוניות כפי שלעולם לא ראית, גם לא בלונדון. תעשה סיבוב ליד מסעדות יוקרה בשעות הערב, מבטיח לך שתראה כמה מייבאך ופנטום.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
אתה לא צריך ללכת לתערוכות, אתה תראה כל כך הרבה מרצדסים, פורשות ושאר מכוניות כפי שלעולם לא ראית, גם לא בלונדון. תעשה סיבוב ליד מסעדות יוקרה בשעות הערב, מבטיח לך שתראה כמה מייבאך ופנטום.
אני מצתרף יש שם בכל פינה מרצדסים וב.מ.וו ומידי פעם יעבור רכב ממש יפה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

טוב תקשיב ,עזוב אותך מרכבים ,תצבע את הכיכר האדומה בצהוב ,תשקיע את כל המרץ שלך ב עידוד ,שמכבי ינצחו אינשאאלה .ותספר לנו איך היה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

*** עריכה - אם אין לך מה להוסיף לשרשור חוץ מ"אחי" ו"חחחחחחח" - חסוך מאיתנו את הפנינים האלו ***

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

תרד לרכבת התחתית, מקום זה אינו מבייש שום מוזיאון שבעולם.

תצוגת ציורי הקיר ותקרות בו מן המרשימים בעולם אם לא המרשים ביותר.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
תרד לרכבת התחתית, מקום זה אינו מבייש שום מוזיאון שבעולם.

תצוגת ציורי הקיר ותקרות בו מן המרשימים בעולם אם לא המרשים ביותר.

 

עמית

מצטרף לעמית, בהחלט שווה לבקר ברכבת התחתית.

 

עוד מקומות שווים לביקור: הקרמלין,גלריית טרטייקוב, ופארק גורקי מהשיר של SCORPIONS :). כמובן שיש עוד הרבה מוזאונים ופארקים יפים ועוד שלל מקומות יפים במוסקבה, עוד מידע ניתן למצוא בספרי תיירות.

 

פליקס, שמקווה בקיץ לטוס למוסקבה.

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...