Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 דקות, SlowRide כתב:

הווקמן זה אחלה עד שהסוללות נחלשות ופתאום זה מתחיל להסתובב לאט ואתה מרגיש כאילו אתה בסצנה מסרט אימה.

 

לפני שזה קורה לפעמים גם היה נכנס דיסטורשן.

קרה לי כשהייתי מסטול בהודו כששמעתי פעם ראשונה את legendary pink dots, זה עשה לי עיסה מהמוח 🤣 זה היה סרט אימה עוד לפני הדיסטורשן ובמהירות נורמלית...

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 15 דקות, SlowRide כתב:

הווקמן זה אחלה עד שהסוללות נחלשות ופתאום זה מתחיל להסתובב לאט ואתה מרגיש כאילו אתה בסצנה מסרט אימה.

בשלב ההוא כבר גיליתי את הסוללות הנטענות. בסביבות 1985 אחי, שהיה ימאי,  "ייבא" לי אופל אסקונה בשלט רחוק של TAMIYA יחד עם סוללות נטענות עם מטען (עבור השלט עצמו). מהר מאד הבנתי שבכל הקשור לווקמן, לעולם לא אצעד לבד...

פורסם
לפני כשעה, שביט כתב:

 

סקרנת

באיזה שיר מדובר?

אם היה לי מושג תלוש איך קוראים לו, אתה חושב שלא הייתי מצליח למצוא אותו? :rofl:

  • מעניין 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אתחיל בזה שמגניב לראות שיש עוד אנשים ששומרים על הדיסקים שלהם ומשקיעים במוסיקה שלהם בכללי 😏

 

אני מחזיק ספריית דיסקים לא קטנה עד היום, לאחרונה קניתי עוד אלבום בדיסק כי מדי פעם אני אוהב לעשות את זה,

כשמת לי נגן הדיסקים שהיה לי (SACD של פיוניר מסדרה מיוחדת נמכרה ממש מעט בארץ) חשבתי לאיזה שבוע שאני לא רוצה לקנות חדש,

ואז העפתי מבט על כמות הדיסקים שיש לי, בינהם גרסאות אסיאתיות/יפניות, מיוחדות, סינגלים שהם לימיטד אדישן וכאלה שיש מספר קטן מהם בעולם באופן כללי,

ישבתי סופ"ש שלם מול ספוטיפיי וטידאל (אני עם מנויים ברמת האיכות הגבוהה ביותר בשניהם) וחיפשתי שירים שאני אוהב שישבו לי בדיסקים האלה, כל מיני הופעות חיות וקטעי דמו ושאר ירקות,

חלק מסויים מצאתי, אבל חלק לא, וזה הבהיר לי שלפעמים להכניס דיסק למערכת טובה ולהקשיב למוסיקה בסטריאו, זה כייף אחר,

בטח כשמחזיקים ביד דיסקים במהדורות שקשה למצוא.

למחרת קניתי נגן של ARCAM למערכת שלי, חיברתי אותו עם כבל קואקס של אודיוקווסט למגבר שלי ובזה זה נגמר.

 

בתאריך 7.9.2021 בשעה 10:24, איציק נ. כתב:

בול.
מדובר על שנת 1995, סוני מכריזים על המינידיסק הנייד שלהם MZR-3 במחיר שערורייתי של 650$ (דאז, יקר מאוד).
בלי לחשוב פעמיים אני מזמין מקרובת משפחה שגרה בארה"ב ומישהו שמגיע לארץ מביא לי אותו. במקביל אני דואג שיהיה לי באוטו רדיו-טייפ עם כניסת AUX קדמית. אחחחח, היו ימים.

המינידיסק היה אחד המכשירים הטובים ביותר שהיו לי EVER (היו לי 2, של סוני).
אם לא שוכחים שמדובר במכשיר מלפני 26 שנה - דיימנו לעצמכם כבר אז מכשיר סופר קומפקטי נטען (עם סוללת ליתיום !!), עם מדיה *קומפקטית* שניתנת לשימוש רב פעמי (ולא כמו בדיסק שהיה צריבה חד פעמית ברוב המקרים, למרות שהיו גם RW)  שנותן איכות הקלטה "של דיסק" (בזמנו) ולא רגיש לקפיצות, עם כניסה אופטית להקלטה של שירים... בקיצור - מכשיר פגז (לא מפתיע לראות שבאיביי יש כאלה למכירה, עובדים - תקינים).

 

היה לי MZR55 של סוני, אחד המכשירים הכי מגניבים שהיו לי,

הייתי מעביר למיני-דיסקים מוסיקה עם חיבור אופטי שהיה ממקסם איכות ועוצמות באופן מושלם,

לפני כמה ימים ראיתי את השלט החוטי המדליק שלו בקליפ של Freestyler... החזיר אותי אחורה שנים (הגעגועים למסך עם התאורה האחורית הכחולה ושם השיר שרץ שם) 🙃

 

בתאריך 7.9.2021 בשעה 09:35, Liviur כתב:

נכון

And yet תוך זמן אפסי מההשקה לאפל יש כבר יותר תוכן לוסלס מאשר לטידל (כרגע ממה שדיברתי עם חברים בתחום - הגיעו ל55 מול 50 מתוך ה60 מליון לוסלס בטיידל - ועד סוף השנה כל הקטלוג) ובנוסף יש להם המון mastered for iTunes מדהימים.


עכשיו תוסיף לזה מחיר עדיף (10 דולר מקבל לוסלס לעומת 20 דולר בטידל, 15 לעומת 30. לרמה עם הלוסלס) , אינטגרציה עדיפה עם מכשירים (אפל , אקו של אמזון ואפילו באנדרואיד) ולדעתי טיידל בקרוב יתחילו להיות בצרות.

(בנתיים מנצל את הלוסלס בסלון עם מערכת טובה והמחשב עם מגבר אוזניות + איירפודס פרו מחוברות חוטית או סנהייזר חוטיות - 👌)

 

הכל טוב ויפה, חוץ מהממשק של אפל שהוא זוועת עולם,

ואני רושם את זה בתור אייפוניסט (ואייפדיסט 😄) של שנים.

אני גם נהנה מאוזניות חוטיות של סנהייזר מדי פעם, הם עושים דברים טובים למדי.

 

בתאריך 7.9.2021 בשעה 12:39, falou כתב:

כל מה שאני אומר זה שמוסיקה באיכות CD (ויותר, לא שאני שומע הבדל) קיימת כבר שנים. 

אני גם מודה שהבדלים בין פורמט דחוס, באיכות מקסימלית, ללא דחוס (או דחוס פחות) הייתי שומע באמת רק בטרקים מסויימים, לרב אקוסטיים עם יותר פירוט (בכל מיני מבחני רשת עם אוזניות). היום, עם השנים, אני כבר לא בטוח. אני לגמרי מרגיש את הירידה בשמיעה שלי. כל מיני ארטפקטים בהקלטות אהובות, שפעם הייתי שומע, היום כבר הרבה פחות.

 

מה שמביא אותי לנקודה האחרונה, בסופו של דבר איכות הדחיסה/דגימה היא המרכיב הכי משני באיכות המוסיקה. איכות ההפקה כ״כ יותר חשובה, אחריה יש את הרמקולים/אוזניות, האקוסטיקה (או ניקיון האוזניים...), שבזה לא הייתי שם כסף.

 

לגבי Tidal, אני זוכר להם חסד נעורים, כאשר כולם שמו עלינו זין והם היו שירות הסטרימינג הזמין בישראל.

 

יש הבדל שמיע בהחלט בין גרסאות סטנדרטיות לגרסאות מאסטר גם בשירותי הסטרימינג,

צריך DAC טוב, רמקולים טובים ומגבר טוב, מפה והלאה הכל תלוי באוזניים שלך (כמו שרשמת).

 

אני נהנה מאוד מטידאל ומה שהם מציעים, בטח במאסטר אודיו,

כייף להקשיב לחומרים בפורמט הזה והשקעתי במשך שנים כסף כדי להנות מסאונד טוב, עוד הרבה לפני הסטרימינג.

כיום אני במקום הכי טוב שבו הייתי מהבחינה הזו ואין לי מה לשפר, נקודה נהדרת להיות בה שאני מאחל לכל מי שאוהב סאונד.

 

ובגדול, אני אומר לא לזרוק דיסקים, כמו שאנשים שאוהבים תקליטים נהנים מהצליל המחוספס (אם לקרוא לו ככה),

אז גם בלשבת עם כוס קפה ולקרוא את החוברת של הדיסק שאתם אוהבים, יש בעיני קסם מסויים.

 

745646097_unnamed(1).thumb.jpg.931f476c55e77bdbc110f255eb1766a2.jpg

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 2

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מסכים לגמרי, לא לזרוק, אמנם אני קונה עכשיו דיסק בתדירות של פעם בשנה שנתיים (רק אם יוצא משהו מיוחד מאוד, או גרסאת סראונד, או שניהם כמו הקופסה של ואן דר גראף ג'נרייטור שיצאה עכשיו), עברתי לתקליטים בעיקר, אבל עדיין שומע את הדיסקים- 

לגבי איחסון זה מה שאני עשיתי בדירה שלי:

 

https://etilevkatz.co.il/gallery/דירת-אספן-ברעננה/

 

זה אפילו לא כל הדיסקים, הרוב נמצאים בממד :P

אבל כוורת פשוטה מאיקאה וקיר אחד בממד יכולים לסגור לך את הפינה.

  • אהבתי 5
פורסם
לפני 19 דקות, Super_T כתב:

הכל טוב ויפה, חוץ מהממשק של אפל שהוא זוועת עולם,

ואני רושם את זה בתור אייפוניסט (ואייפדיסט 😄) של שנים.

נכון

מצד שני זה יפתור בדיוק את הבעיה שלך עם מציאת שירים שאין באייטיונס בחנות / בשירותי סטרימינג

תעשה rip lossless ועד 25 אלף שירים שאין בחנות הוא יעלה אונליין ויעשה לך אותם זמינים בכל המכשירים מהקבצים שלל ישירות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 26 דקות, flytomars כתב:

זה אפילו לא כל הדיסקים, הרוב נמצאים בממד :P

אבל כוורת פשוטה מאיקאה וקיר אחד בממד יכולים לסגור לך את הפינה.

 

🤯

 

ואני חשבתי ששמרתי הרבה דיסקים.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 40 דקות, flytomars כתב:

לגבי איחסון זה מה שאני עשיתי בדירה שלי:

 

https://etilevkatz.co.il/gallery/דירת-אספן-ברעננה

ביצוע נהדר! 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 הקרדיט למעצבת - אישתו של זה שהביא אותי לקארספורום :)

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני שעה, Super_T כתב:

בינהם גרסאות אסיאתיות/יפניות

 

הבנות שלי גם מזמינות דיסקים ומרצ'נדייז של K-pop.

למרות שמבחינת מוסיקה חלק מהלהקות בנים הן יותר בכיוון של K-poop.

 

לפני כשעה, flytomars כתב:

לגבי איחסון זה מה שאני עשיתי בדירה שלי:

 

https://etilevkatz.co.il/gallery/דירת-אספן-ברעננה/

 

מדהים 

לפני שעה, Super_T כתב:

כשמת לי נגן הדיסקים שהיה לי (SACD של פיוניר מסדרה מיוחדת נמכרה ממש מעט בארץ)

זה נגן או טרנספורט?

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, BEEKER כתב:

הבנות שלי גם מזמינות דיסקים ומרצ'נדייז של K-pop.

למרות שמבחינת מוסיקה חלק מהלהקות בנים הן יותר בכיוון של K-poop.

 

פחות k-pop יותר כמו גרסה יפנית של דיסקים של Dream Theater לדוגמה 😂

 

לפני שעתיים, BEEKER כתב:

 זה נגן או טרנספורט?

 

היה נגן, וגם ה-Arcam הנוכחי משמש כנגן נטו.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • מעניין 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

גם אני אגרן דיסקים. מי 2015 הפסקתי לקנות.

העברתי קלטות. למיני דיסק. יש לי נייד וגם נייח.

אתמול העברתי ממיני למחשב. כי כבר לא עובד על סוללה.

גם קלטות העברתי למחשב. ולדיסקים.

 

IMG_20210908_183653.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 5 שעות, Super_T כתב:

יש הבדל שמיע בהחלט בין גרסאות סטנדרטיות לגרסאות מאסטר גם בשירותי הסטרימינג,

 

זו אמירה שאפשר בקלות להוכיח או להפריך אותה. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...