Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, GaT כתב:

אני פריק של דיסקים... יש משהו בלהחזיק ביד דבר אמיתי (כמו עם ספרים). 

 

 

דיסק זה לא אמיתי.

חורים מיקרוסקופים בלתי נראים שעוברת עליהם קרן בלתי נראית, איך זה יכול להחשב ״אמיתי״?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בגלל זה לא כתבתי האמיתי, ברור לי שזה לא תקליט. אבל עדיין, זה מרגיש שונה להחזיק ביד מוצר ממשי מאשר קובץ.

אני גדלתי על דיסקים, לא תקליטים, ולכן עבורי זו הנוסטלגיה. 

עריכה אחרונה על ידי GaT
  • אהבתי 3

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכי אמיתי להחזיק את המוזיקאים כלואים במרתף ולרדת לשם בכל פעם שבא לך לשמוע מוזיקה.

  • מצחיק 8

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, falou כתב:

דיסק זה לא אמיתי.

חורים מיקרוסקופים בלתי נראים שעוברת עליהם קרן בלתי נראית, איך זה יכול להחשב ״אמיתי״?!

גם חתיכת ויניל עם תעלות מיקרוסקופיות שמחט זזה עליהם זה לא אמיתי.

גם סרט פלסטיק עם הבדלים במיגנוט של הציפוי זה לא אמיתי.

 

שום דבר לא אמיתי. גם אתה ואני לא אמיתיים. עוד כמה עשרות שנים גם אתה תמות פעמיים - פעם אחת מוות מוחי, פעם שניה בפעם האחרונה שמישהו ייזכר בקיום שלך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לפחות בזאנר שלי, ברוב המוחץ של חוברות הדיסקים היו גם המילים לשירים כולל מי היה אחראי על איזה סולו, מי הלחין ומי כתב את המילים, אפילו בתודות יכלת למצוא שטויות (זכור לי משהו בסגנון שבאחד מהדיסקים של מטליקה הם מודים לצבי הנינגה).

כמו כן היו אריזות במהדורה מוגבלת עם ערך מוסף או שירים/תמונות נדירות, בכל מקרה, הייתה סיבה טובה לשמור את הכל אפילו שהעברת את הכל למחשב

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 14 שעות, SlowRide כתב:

הכי אמיתי להחזיק את המוזיקאים כלואים במרתף ולרדת לשם בכל פעם שבא לך לשמוע מוזיקה.

הייתי פושט רגל מעלויות הסמים שהייתי צריך לספק להם. 

לפני 11 שעות, vadim6385 כתב:

שום דבר לא אמיתי. גם אתה ואני לא אמיתיים. עוד כמה עשרות שנים גם אתה תמות פעמיים - פעם אחת מוות מוחי, פעם שניה בפעם האחרונה שמישהו ייזכר בקיום שלך.

חולה על האופטימיות המתפרצת הזו שלך.

  • מצחיק 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 11 שעות, vadim6385 כתב:

שום דבר לא אמיתי. גם אתה ואני לא אמיתיים. עוד כמה עשרות שנים גם אתה תמות פעמיים - פעם אחת מוות מוחי, פעם שניה בפעם האחרונה שמישהו ייזכר בקיום שלך.

 

רק אקדים ואומר: תזכור שאתה התחלת עם זה.

 

למעשה הקיום שלך לא אמיתי, כי שום מחשבה שאתה חושב היא לא מקורית. אתה סכום של רעיונות, מחשבות, שפה ומילים שהגו לפניך, ושלמדת את המבנה שלהם במהלך חייך, הלא מקוריים, מהתחלה ועד הסוף. יש מעט מאוד אנשים עם מחשבות מקוריות, כל השאר הם תעתיקים של מי שהיה לפניהם. לכן מעולם לא היית אמיתי, אתה דיסק צרוב.

 

תבדוק אותי.

 

גם הרעיון שכתבת למעלה הוא לא שלך, העתקת אותו ממישהו אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

היתה לי התלבטות דומה לפני שעברתי לארהב.

שמרתי בערך 50-60 סנטימנטלים

חצי חולק לחברים , רוב השאר הלל להורים שלי לדברים שהם גם אוהבים

מיעוט הושאר ליד העמדת מחזור ומשהו אסף את זה קצת אחרי שזה הונח בשלמותו. לבריאות.

לפני זה דאגתי לעשות ריפ איכותי להכל ולאחסן בiTunes match (עד 25 אלף שירים - או שמתאם לגירסא מקורית באייטיונס או שמעלה ושומר את הקובץ המקורי)

 

מפה לשם - הדיסקים ששמרתי עדיין ארוזים במרתף מהמעבר.

 

דיגיטלי (במיוחד מאז שאייטיונס נותן lossless) עונה על כל מה שאני צריך.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

 

לפני 15 דקות, Liviur כתב:

דיגיטלי (במיוחד מאז שאייטיונס נותן lossless) עונה על כל מה שאני צריך.

 

Tidal נותן lossless כבר כמה שנים טובות.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גני ילדים עושים איתם יצירות לא פחות יפות. 

דיסקים טובים אפשר לשים גם בגינה על חוט דייג , או בחלון כדי להרחיק יונים ושאר בעלי כנף. 

הבעיה עם דיסקים זה שבעוד כמה שנים לא יהיו נגנים.

מישהו זוכר מה קרה ללייזר דיסק ?

פורסם (נערך)

לי בבית יש DVD ומידי פעם אני נהנה לשכב על הספה ולשמוע דיסק טוב.

אבל עזבו דיסקים- בתור יליד שנת 80,יש לי אוסף מטורף של קלטות במחסן-לאספנים מיוחדים בלבד ובטח במוסיקה,שבאותו זמן היתה מחתרתית בתחילתה (רמז: יש גם את שני השירים הראשונים,שזהר ארגוב הקליט בתקליטון הראשון שלו) ועם הזמן יצאה משם.

כיום כל החומר יושב על המחשב שלי עם גיבוי- ישבתי באולן של חבר טוב והקלטתי חומרים מקלטות לדיסקים בזמנו ועם הזמן,כאשר גיליתי את יוטיוב, קאזה,אימיול וכו' עשיתי השלמות (כל יום שישי כסטודנט עד 3 בבוקר הייתי מחפש את הנוסטלגיות).

 

לפני 13 דקות, save כתב:

אני מתגעגע לנגן המינידיסק שלי. אותו סיפור. 

הזכרת לי שברכב הראשון שלי כאשר הייתי חייל -אופל 82,היה רדיו טייפ שאליו מחובר דיסקמן עם קלטת תואמת למכשיר ומשם נשמעו הדיסקים אל הרמקולים.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9
  • אהבתי 2

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 55 דקות, falou כתב:

 

 

Tidal נותן lossless כבר כמה שנים טובות.

נכון

And yet תוך זמן אפסי מההשקה לאפל יש כבר יותר תוכן לוסלס מאשר לטידל (כרגע ממה שדיברתי עם חברים בתחום - הגיעו ל55 מול 50 מתוך ה60 מליון לוסלס בטיידל - ועד סוף השנה כל הקטלוג) ובנוסף יש להם המון mastered for iTunes מדהימים.


עכשיו תוסיף לזה מחיר עדיף (10 דולר מקבל לוסלס לעומת 20 דולר בטידל, 15 לעומת 30. לרמה עם הלוסלס) , אינטגרציה עדיפה עם מכשירים (אפל , אקו של אמזון ואפילו באנדרואיד) ולדעתי טיידל בקרוב יתחילו להיות בצרות.

(בנתיים מנצל את הלוסלס בסלון עם מערכת טובה והמחשב עם מגבר אוזניות + איירפודס פרו מחוברות חוטית או סנהייזר חוטיות - 👌)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני כשעה, save כתב:

אני מתגעגע לנגן המינידיסק שלי. אותו סיפור. 

בול.
מדובר על שנת 1995, סוני מכריזים על המינידיסק הנייד שלהם MZR-3 במחיר שערורייתי של 650$ (דאז, יקר מאוד).
בלי לחשוב פעמיים אני מזמין מקרובת משפחה שגרה בארה"ב ומישהו שמגיע לארץ מביא לי אותו. במקביל אני דואג שיהיה לי באוטו רדיו-טייפ עם כניסת AUX קדמית. אחחחח, היו ימים.

המינידיסק היה אחד המכשירים הטובים ביותר שהיו לי EVER (היו לי 2, של סוני).
אם לא שוכחים שמדובר במכשיר מלפני 26 שנה - דיימנו לעצמכם כבר אז מכשיר סופר קומפקטי נטען (עם סוללת ליתיום !!), עם מדיה *קומפקטית* שניתנת לשימוש רב פעמי (ולא כמו בדיסק שהיה צריבה חד פעמית ברוב המקרים, למרות שהיו גם RW)  שנותן איכות הקלטה "של דיסק" (בזמנו) ולא רגיש לקפיצות, עם כניסה אופטית להקלטה של שירים... בקיצור - מכשיר פגז (לא מפתיע לראות שבאיביי יש כאלה למכירה, עובדים - תקינים).

איציק

  • אהבתי 3

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...