Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים..

אז ככה, אחרי שחשבתי הרבה איזה רכב אני רוצה לקנות, הגעתי למסקנה שאין בארץ מה שאני מחפש בדיוק..

אל תזרקו לי הצעות.. אלא אם ממש בא לכם ואז אני אגיב, אבל לא בשביל זה אני כותב כאן.

השאלה שלי היא כזאת.

הייתי ממש ממש רוצה טויוטה סליקה חדשה.. כבר ראיתי אחת בארץ ככה שזה אמור להיות אפשרי.

למישהו יש מושג או רעיון למה יבואני טויוטה לא מביאים אותה??

מה הרעיון בלהביא mr2 למשל, ולא להביא סליקה.. שתתחרה ו*** עריכה - תקיים יחסי מין *** הרבה מכוניות.. לדוגמא יונדאי קופה.. אבל עניין של טעם, לא להתווכח.

ועוד שהסליקה הרבה יותר זולה מהmr2.. אז אין בעייה של מחיר יותר מדי גבוה.

הדגם הפשוט של הסליקה עולה בחול בערך 18K$..

שזה בערך 80 שקל.. :roll: ..

אז השאלות שלי כאלה:

מה הסיכויים שהיבואן ייבא בשבילי? או שאני אצטרך לפעול בשיטת היבוא האישי..

כמה הגיוני שהם יקחו..?

נקודת מוצא : קורולה עולה 14K$.. סליקה 18K$.. כמה הם יכולים להיסחף??

תודה.

!! there's no such thing as too much power

פורסם

טלפון אחד להינומה מוטורס או כל סוכנות ייבוא אישי אחרת תסדר לך סליקה חדשה

רק חלקים אחרי זה תשבור את הראש למוסך בתקווה שהוא מתמחה בסליקה

 

בעית תקינה מיוחדת אין כי האוטו משווק גם באירופה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפי מה שהבנתי גם בחו"ל אפשר להשיג איבו 8 ב17K$(מצאתי באיזה אתר יפני, אני לא בטוח למחיר שלה באירופה!) ואם זה ככה כולם יקנו בדרך של יבוא אישי

לצערנו בארץ יש מכ"ס ככה שלהביא אותה לארץ יעלה לך המון המון כסף! כי לצערנו המכ"ס הם שוחטים..

בוא נומר ככה.. אם יש לך באמת הרבה כסף אז המון המון הנאה.. אבל אם אתה בונא על סליקה ב80 אלף... אז אחי כולנו רק יכולים לקוות בשבילך שתצליח.. כל העסק לפי מה שהבנתי יכול להסתכם לך בכמה מאות אלפים טובים..

 

בהצלחה

פורסם

אדון קופה, כמה אתה מוכן לשלם בעד סליקה?

אני הייתי פונה להינומה מוטורס או לאחד מסוכני היבוא ומביא לארץ סליקה בת שנה או שנתיים (זה יחסוך לך המון כסף ביחס לרכב חדש מהסוכנות). לפי דעתי אפשר ב-150K ש"ח להביא לארץ סליקה חדשה וב-100K ש"ח משומשת (כל עוד יש תקינה לרכב בארץ, אם אין לו תוסיף 80K ש"ח לתקינה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לצערנו בארץ יש מכ"ס ככה שלהביא אותה לארץ יעלה לך המון המון כסף! כי לצערנו המכ"ס הם שוחטים..

אופ-טופיק קטן, מה ראשי התיבות מכ"ס (לא ידעתי שזה ראשי תיבות)?

פורסם

אם אתה כבר מייבא יש לי רעיון אחר בשבילך אבל לצערי אני לא כל כך יודע מחירים...



opel speedster/vauxhall vx220 turbo שזה אותה מכונית אם לא ידעת פשוט בבריטניה אופל נקראים ווקסהול..

אז יש אותה באירופה והיא לוקחת ממש ממש בלי בעיה את רוב המכוניות מהסוג הזה בארץ..

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

וואלה, רעיון מצוין. בטח גם היא תעלה מ-קסימום 180 אלף, אה? :-P

 

ובנוגע לראשי התיבות מכ"ס - משחטות כפר סבא, מה לא? (אמרתם שהמכ"ס הם שוחטים)

 

וסליקה חדשה ב-150K זה וישפול ט'ינקינג - נסה 180K+

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
וואלה, רעיון מצוין. בטח גם היא תעלה מ-קסימום 180 אלף, אה? :-P

 

ובנוגע לראשי התיבות מכ"ס - משחטות כפר סבא, מה לא? (אמרתם שהמכ"ס הם שוחטים)

 

וסליקה חדשה ב-150K זה וישפול ט'ינקינג - נסה 180K+

 

רוני

תודה לאל שיש מנהלים :)

ועוד עם חוש הומור- מי צריך יותר? :)

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...