Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, vladclar כתב:

כבר כתבתי - קורולה רלוונטית לתקציב שלך תהיה מ 2009 או 2010, כאשר צריך לוודא ש 2009 אוטומטית ולא רובוטית, כאשר נמכרו באותו השנתון שני הדגמים .

 

עד אוגוסט 2009 נמכרו דגמי הקורולה עם הגיר הרובוטי.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, shoam כתב:

@sperial @EliC25 שימו לב, שהעליתי את התקציב ל 25 אלף.

האם עדיין לא תמליצו על יונדאי i25 ?

לא שמתי לב. אם כך דגמי סוזוקי (SX4 מדגם 2010 ומעלה, או סויפט מדגם 2011 ומעלה, מנוע 1242 סמ"ק) עשויות להתאים. שים לב שהסויפט היא סופרמיני, אבל מהקטנות בקטגוריה. יש לה אחות עוד יותר קטנה עם אותה מערכת הנעה (בדגם האוטומטי), הספלאש.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 שעות, sperial כתב:

SX4 מדגם 2010 ומעלה,

אני מתחבר יותר לדגם הזה,

ראיתי שיש תתי דגמים, תוכל להחכים אותי לגבי ההבדלים.

ודבר נוסף, מה מיוחד בדגם הזה שאתה ממליץ עליו לפי התקציב 25 אלף ש"ח?

פורסם

זה רכב אמין מאוד ודי חסכוני. 

תחזוקה לא יקרה.

צריך להתרגל לשדה ראייה לצדדים. בפניות - קורה A מסתירה חלק ממנו.

דגם סדן ( 4 דלתות ) מכוער לטעמי.

דגם האצ'בק נראה נחמד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 3 דקות, vladclar כתב:

דגם סדן ( 4 דלתות ) מכוער לטעמי.

 

אכן לא הכי חדיש, אבל נראה יותר גדול.

 

לפני 3 דקות, vladclar כתב:

דגם האצ'בק נראה נחמד.

אבל הוא קטן מידי. זה הרושם שאני מקבל מהתמונה.

פורסם

זה אותו הרכב בדיוק, רק עם/ בלי בגאז'.

אם הדגם הארוך מוצא חן בעיינך , עוד יותר טוב - תקבל בגאז' ענק, אבל הרכב פחות זריז.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה רבה רבה.

ייתכן שאלך על זה, הבעיה היא ששלשום המליצו לי על i25 והחלטתי שאני הולך עליו, ועכשיו אתה ממליץ לי על סוזוקי ומחליט ללכת על זה,

ומחר מישהו ימליץ לי על משהו אחר ואני יתבלבל עוד יותר,

אז אני לא בא לייאש אותך, אלא אדרבה, תשכנע אותי שאכן זה רכב מומלץ בשבילי, כי אני לא מבין ברכבים ואני רק יודע שאני רוצה רכב שישרת אותי לאורך שנים ושיהיה אמין וחסכוני, אם הנ"ל עונה לקריטוריונים, אז זה סגור מבחינתי.

אבל אגב, העיצוב של הרכב מאוד מיושן לפי דעתי (ובפרט יחסית ל I25 שנראה רכב חדיש) אבל כנראה שאין מה לעשות, אי אפשר משהו מושלם מושלם.

שוב תודה.

פורסם

הגישה שלך להינעל על דגם אחד ספציפי,  לדעתי,  לא נכונה.

יש לך תקציב מוגבל, והמון רכבים שתראה בעיניים יהיה לך קשה לקבל את מצבם , למרות שבמודעה הכל וורוד. 

לכן יש לך כבר רשימה של רכבים אמינים שיכולים לשרת אותך שנים רבות. תתחיל לחפש במקביל רכב ראוי . אל תמהר. 

אני לא בדעה שהפערים בין סוזוקי ליונדאי מצדיקים לשלול I25 במצב שמור וחדש יותר.  קורולה 2010 רכב מעולה, מאזדה 3 גם, הונדה סיוויק, מיצובישי לנסר.

הכי חשוב זה מצב הרכב, איך טופל, איך ננהג.

 

  • רעיון טוב! 4

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 40 דקות, vladclar כתב:

לכן יש לך כבר רשימה של רכבים אמינים

אכן, אני רוצה ליצור לעצמי רשימה של רכבים אמינים ומתוכם לבחור את מי ששמור הכי טוב.

תודה רבה לכולכם. מאוד עזרתם לי.

פורסם

הערה לגבי סוזוקי SX4 דגם האצ'בק :

לרכב הזה שוק שלא ייאמן . 

בגלל המראה הכאילו ג'יפוני שלו הרבה בנות מחפשות אותו.

לפני שנתיים וחצי מצאתי רכב כזה מודל 2012 לקרובת משפחה   . פרטית יד ראשונה ק"מ נמוך ומטופלת . נמכרה ב35 .

היום מבקשים על הרכב הזה כמעט אותו מחיר

פורסם

גם הסדאן נחטף במחירון.

יש לי שרשור שעדכנתי לא מזמן על הרכב, בבעלות אבא שלי קרוב לשנתיים. 

פורסם (נערך)

כאמור, יש לי SX4 כבת 11, החלה דרכה אצלי, עברה לאשתי, לבן הבכור וכעת אצל הבן השני, שנוהג עליה 400-500 ק"מ בשבוע. אמנם מראה לא הכי מצודד (טוב, גנים של הליאנה 😉) אבל אמינה ודי זריזה.

 

הוזכרה המאזדה 3, שהיתה לי במקביל 3 שנים (1600 סמ"ק, דגם 2010) - פחות נוחה, פחות זריזה, שותה יותר דלק, תא מטען עם פתח הטענה לא נוח. חוץ מהעיצוב החיצוני לא אהבתי. במהלך 3 שנים ו-50,000 ק"מ, כולל נהיגת נהגים עם מלווה, היתה אמינה, אבל איני יכול להעיד לטווח הארוך שמעניין אותך.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תלוי באיזה מצב הרכב, כמה צריך להשקיע בו במיידית.

הוא קצת יותר חלש,  אבל עדיין יסחוב ( אם הכל תקין ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...