Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גם לי היה I 25 כמה ימים כרכב חליפי מהביטוח מחברת השכרה ושמחתי להפטר ממנו.

לא נוח ומאוד אוהב דלק.

אני נוהג רגוע ולא לוחץ חזק.

אפשר כמובן לטעון שמדובר ברכב מוזנח על ידי חברת ההשכרה אבל הרכב הזה לא חסכוני מלכתחילה

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 16.8.2021 בשעה 17:47, shoam כתב:

אבל זהו זה. לא מסוגל יותר. זה כבר ישן מידי. ואני לא יכול לחיות בחרדות שעוד שניה עפים לי הגלגלים מהמקום (זה ההרגשה שהרכב נותן לי לאחרונה).

 

למה הוא נותן לך את ההרגשה הזאת?

 

אתה מחפש לחסוך, לא? אולי עדיף לך לחפש מה הבעיה ולתקן אותה ברכב שאתה כבר מכיר, מאשר לקנות בתקציב נמוך רכב שאין לך מושג מה עבר עליו. יהיה יותר זול גם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני שעה, EliC25 כתב:

הייתי מחפש סוזוקי SX4

כמובן שזו היתה גם המחשבה הראשונה שלי. אבל שתקתי משתי סיבות.

 

1. לא חסכונית.

 

2. מומלץ מדגם 2010 ומעלה (עליה לכביש מאמצע 2009, הספק 120 כ"ס), שמצריכה מתיחת התקציב. הדגם שלפני מתיחת הפנים (2007-9, 107 כ"ס) אמנם אמין, אבל אנמי (מנסיון עם קודמתה, הליאנה).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מאמצע 2009 אני חוש  הגיעה לארץ, 119 כוח סוס

אכן העלאה קלה בתקציב, אבל אמינות מדהימה וצריכת דלק לא רעה (12 13 קמל ממנוע אטמוספרי ו4 הילוכים)

פורסם (נערך)

שתי אופציות שאני יכול להציע הן:

-מיצובישי לאנסר עד 2008.

-מאזדה 3 דור ראשון גם כן עד 2008(באופן ממש גבולי אפשר למצא אקזמפלרים שנמכרו מאוחר שיהיו 2009).

מבחינת חסכון בדלק הן לא יהיו חסכוניות יותר מהקורולה שלך, זה אין לך מה לצפות מרכב בתקציב שאתה מקציב.

מה שכן- הן יהיו אמינות וירגישו איכותיות יותר מרוב המתחרות שלהן, גם מרכבים חדשים יותר שהוצאו כאן(כמו למשל הI30).

אם זה רלוונטי, המיצובישי המדוברת נחשבת אחת הרכבים הפשוטים לטיפול עצמי.

המחירים שלהם יהיו סדר גודל של 10-15K תלוי באקזמפלר.

אצל המאזדה יש לך גם את דגם הספיריט שיהיה מאובזר וקצת יותר זריז

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

@EliC25אמינות - אין ספק.

 

צריכת דלק - אצלי היתה סביב 1:10-11 בשימוש עירוני פרברי (חיפה וקריות) ונהיגה די רגועה. אצל אשתי, עם הרגל הכבדה שלה, קצת פחות טוב. בשנים האחרונות בשימוש של הבנים שלא טורחים לבדוק צריכת דלק

 

ואכן כוונתי לדגם ה-119 כ"ס שהופיע בשנת הדגם 2010, ושהחלו לעלות לכביש באמצע 2009.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

ממש לא אוהב את הדגם. נחות.

אוקיי, אבל אני משדרג מ קורולה 98, ואני לא מחפש ליגה או משהו, רק שיהיה רכב אמין וחסכוני.

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, shoam כתב:

אוקיי, אבל אני משדרג מ קורולה 98, ואני לא מחפש ליגה או משהו, רק שיהיה רכב אמין וחסכוני.

תראה אפשר לומר שזה יהיה שדרוג, אבל עד כמה שאני מבין אתה גם מתכוון להחזיק ברכב לאורך זמן, ובמצב הזה יש חשיבות לדעתי לאיכות הרכב- כאשר כאן זה אחד המינוסים המשמעותיים שלו.

זה רכב שהוא בעיקר חמור ליסינג(וזה התיאור העדין ביותר האפשרי), אם היית אומר שאתה צריך רכב עבודה להתעלל בו שנה-שנתיים, ולהעביר הלאה, הייתי אומר בסדר.

 

אחרת אני חושב שכדאי לחפש רכב איכותי יותר גם במחיר של ירידה בשנתון.

במצב שלך רכבים שהייתי פוסל על הסף הם קיה ריו, I25, מיצובישי אטרז\ספייס סטר.

בנוסף לשניים שהצאתי אופציה נוספת שהיא טובה זה קורולה בדור של אחרי 2008(לא הרובוטית צריך לשים לב).

כאשר מבחינת האיכות של הרכב המאזדה והקורולה יהיו יותר ברמה,  הקורולה פחות VFM ויותר יקרה ויותר חדשה, והמאזדה קצת יותר מהנה לנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • אהבתי 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני כשעה, ik3 כתב:

תראה אפשר לומר שזה יהיה שדרוג, אבל עד כמה שאני מבין אתה גם מתכוון להחזיק ברכב לאורך זמן, ובמצב הזה יש חשיבות לדעתי לאיכות הרכב- כאשר כאן זה אחד המינוסים המשמעותיים שלו.

זה רכב שהוא בעיקר חמור ליסינג(וזה התיאור העדין ביותר האפשרי), אם היית אומר שאתה צריך רכב עבודה להתעלל בו שנה-שנתיים, ולהעביר הלאה, הייתי אומר בסדר.

 

אחרת אני חושב שכדאי לחפש רכב איכותי יותר גם במחיר של ירידה בשנתון.

במצב שלך רכבים שהייתי פוסל על הסף הם קיה ריו, I25, מיצובישי אטרז\ספייס סטר.

בנוסף לשניים שהצאתי אופציה נוספת שהיא טובה זה קורולה בדור של אחרי 2008(לא הרובוטית צריך לשים לב).

כאשר מבחינת האיכות של הרכב המאזדה והקורולה יהיו יותר ברמה,  הקורולה פחות VFM ויותר יקרה ויותר חדשה, והמאזדה קצת יותר מהנה לנהיגה.

יפה, הבנת אותי טוב מאוד. אני לא מחפש רכב להתעלל בו אלא שפשוט ישרת אותי לאורך זמן.

אשמח אם תמקד אותי יותר.

1. מפתיע אותי שאתה שם את מאזדה וקורולה באותה שורה מבחינת אמינות ורמה. גדלנו על זה שטויוטה זה איכותי על פני כולם... לא?!

2. אם כבר מאזדה, אז איזה בדיוק?

3. לגבי קילומטרז', להתעקש שיהיה עד 200 אלף, לא יותר?

 

תודה רבה רבה.

פורסם

קורולה ומאזדה 3 באותה רמת האמינות.

כבר כתבתי - קורולה רלוונטית לתקציב שלך תהיה מ 2009 או 2010, כאשר צריך לוודא ש 2009 אוטומטית ולא רובוטית, כאשר נמכרו באותו השנתון שני הדגמים .

ממה שראיתי בלוח יד 2, קורולה כזאת  שמורה ב 25 אלף לא פשוט למצוא.

מאזדה 3 תהיה בערך מאותו השנתון. הדגם המבוקש הוא עם מנוע 2.0, הדגם עם מנוע 1.6 יותר זול וכנראה יותר מתאים לתקציב. איזה שנתון מאזדה? כמה שיותר חדשה.

יש מי ששיגיד שהדגם הישן ( עד 2008 ) מהנה יותר .

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 23 דקות, shoam כתב:

יפה, הבנת אותי טוב מאוד. אני לא מחפש רכב להתעלל בו אלא שפשוט ישרת אותי לאורך זמן.

אשמח אם תמקד אותי יותר.

1. מפתיע אותי שאתה שם את מאזדה וקורולה באותה שורה מבחינת אמינות ורמה. גדלנו על זה שטויוטה זה איכותי על פני כולם... לא?!

2. אם כבר מאזדה, אז איזה בדיוק?

3. לגבי קילומטרז', להתעקש שיהיה עד 200 אלף, לא יותר?

 

תודה רבה רבה.

מבחינת אמינות תצפה לאמינות דומה וטובה

לגבי המאזדה הייתי מציע את ה3 דור ראשון, בעקרון הדור השני יכנס בתקציב של 25 בקלות, אבל לדעתי הדור הראשון היה יותר מוצלח ויותר מהנה לנהיגה.

לגבי האיכות חומרים בדור השני יש שיפור מסויים, ומהצד השני יש בעיה ידועה של דש מתנפח(היה ריקול על זה).

לגבי קמ שווה לחפש פחות מ200, אבל זה רכבים ישנים ו200K לרכב כזה מאוד סביר- יש להם גם עד 500 בלי בעיה.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'


×
×
  • תוכן חדש...