Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו, עכשיו ראיתי שב 2009 נמכרו עם שני המנועים 107 או 119 כ"ס.

ב 2010 והאלה כבר רק 119 כ"ס.

תראה ברישיון הרכב מה רשום.  יכול להיות שתמצא גם 2009 עם המנוע החזק.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מ-2010 (הדגם שעלה לכביש מאמצע 2009). הספק המנוע בדגמים עד 2009 היה 107 כ"ס, מ-2010 עלה ל-119 כ"ס.

 

מבחינת התאריכים זה ההבדל בין שנת הדגם של היצרן (מתחלפת באמצע השנה) לתאריך העליה לכביש (ההמצאה הישראלית). דגם 2010 התחיל לעלות לכביש באמצע 2009.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הסיפור עם קומבינת  שנת הדגם הסתיים ב 2008.

אותו החליף ברישום מועד עליה לכביש.

ב 2009 לא יכולת לקבל יותר דגם 2010, לא ביוני, לא באוגוסט ולא בדצמבר. לכן כאשר תבדוק רכב מ 2009 , תראה מה רשום ברישיון הרכב.  המנוע החזק נכנס לקראת סוף 2009..

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום, חזרתי... (בלי רכב חדש)

היום שוחחתי עם מכונאי רכב כל שהוא, ותיק, ושאלתי אותו לגבי רכבים,

והוא ענה תשובה כזאת, שאם נאמר שקורולה זה 100% אז הסוזוקי (SX4) זה 80% ומאזדה 90%.

ולכאורה מכונאי ומוסכניק יידעו תמיד יותר טוב מאשר המשתמש הרגיל שראה בחיים שלו 5 רכבים מקסימום,

מה אתם אומרים? לסמוך על מה שהוא אומר וללכת סופית על מאזדה/קורולה?

 

כבר לא נעים לי על החפירות שאני עושה פה.

תודה רבה רבה לכולם.

פורסם

אכתוב במונחים  של מוסכניק (כלשהו):

בתקציב שלך אתה צריך למצוא רכב במצב שמור, מבעלים נורמלי שטיפל ברכב כמו שצריך.

כי אם קורולה במצב שמור זה 100%, במצב מוזנח זה 60% ( או אולי 40%?), ואז עדיף סוזוקי SX4 במצב שמור.

זה העקרון בגדול.

בנוסף, אם קורולה יותר ישנה מסוזוקי בשנתיים ( באותו התקציב ), אז האחוזים מתאזנים, כי האחוזים של טויוטה יורדים עם השנים . 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חן חן על הדברים.

ושאלה אחרונה בלי נדר😀

ואיפה מאזדה בתמונה ביחס לסוזוקי? בהנחה ששניהם שמורים?

פורסם (נערך)

@vladclar ועוד איזה קומבינה. ב-2010 מכרו לך רכב דגם 2009 (כזה שיוצר, נניח, במרס 2009, לפני החלפת שנת הדגם) וכתבו עליו "עליה לכביש 2010". משרד הרישוי הישראלי מתעלם לגמרי מהגדרות היצרנים, שהן ההגדרות הטכניות של הדגם. בשנת הקורונה זה היה אפילו יותר גרוע - רכבים שיוצרו ב-2019 (כיון שלקראת סופה אכן דגם 2019) "עלו לכביש" ב-2021 בלי שום אזכור לתאריך הייצור או שנת הדגם הטכנית.

 

@shoam החזקתי במקביל SX4 ומאזדה 3 1600 במקביל בין 2010-2013 (הגיעו אלי בהפרש של יום, חדשות). בכל יום אני בוחר בסוזוקי, יותר חזקה, יותר נוחה, עד היום אמינות מוחלטת. את המאזדה, שהיתה בליסינג, טיפחתי כאילו היא שלי, כי חשבתי לקנות אותה בסוף התקופה. אחרי שהכרתי אותה ויתרתי על העניין - שתיינית דלק, חלשה (הבנים השתמשו כל הזמן בטיפטרוניק כי התיבה לא אהבה את העליות של חיפה), מושבים קדמיים לא נוחים והגג המשתפל הפך את האחוריים למאוד לא נוחים לנוסעים. מבחינת אמינות אני לא יכול להעיד על המאזדה - הוחזרה לליסינג אחרי 3 שנים,.הסוזוקי, בת 11 שנה. הקש בעץ, עם 175,000 ק"מ הביקורים הלא מתוכננים היחידים במוסך היו בגלל שתי תאונות קטנות ופעם אחת נשבר איזה פלסטיק קטן במתז החלונות שהוחלף תוך דקה בלי חיוב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דיברתי על קומבינה הפוכה, שהיה אפשר לקבל ביוני 2007 רכב עם רישום שנת מודל 2008.

כאן זה הסתיים.

לכן מה שרשמת לגבי מודל 2010 שעלה לכביש ב 2009 לא נכון ולא יכול להיות, איך שלא תסובב את זה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כל יום אני אעדיף SX4 על פני מזדה.

סוזוקי זה שקט נפשי ועלויות תיקון כל כך זולות. גם בהשוואה למזדה.

המכונאי שלך מדבר מתוך סטיגמות של שנות ה90

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 דקות, EliC25 כתב:

כל יום אני אעדיף SX4 על פני מזדה.

סוזוקי זה שקט נפשי ועלויות תיקון כל כך זולות. גם בהשוואה למזדה.

המכונאי שלך מדבר מתוך סטיגמות של שנות ה90

הוא אכן מכונאי מבוגר כבר...

כל הכבוד לכם חבריא.

תודה על הנתונים, על האיכפתיות והסבלנות.

כיף להיות בכזה פורום.


×
×
  • תוכן חדש...