Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה מילה טובה? שהשוטר יצא מגדרו לעשות משהו עבור אזרח? את זה לא יצא לי לראות.

כן ראיתי שוטרים עושים את העבודה שלהם בצורה מנומסת ומכבדת אבל זה חלק מהתפקיד שלהם. 

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש שוטרת במשטרת התנועה ששמה ליטל אש (היא גם הייתה בעבר חברה פעילה כאן, בקארספורום)

ובכבישים, חוץ ממלאכתה הרגילה, היא נרתמת לעזור לנהגים להחליף גלגל, לנסות ולחלץ נהג תקוע, להציל

בעלי חיים משוטטים בכבישים או בסביבתם, לסלק או לגרום לסילוק מפגעים ועוד ועוד.

הלב שלה יותר גדול מגודלה הפיזי.

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 6
פורסם

זה באמת מוזר המצב הזה שהגענו אליו, שלאבטח רכב החונה בשול, או להגיש עזרה למישהו בצד הדרך, לטפל באדיבות ולהתעניין בשלום משתמשי הכביש הופך להיות "אירוע חיובי" ולא דבר שבשגרה אצל עובדי ציבור.

זה באמת מוזר שהמערכת שנבנתה עקום במשך שנים עיצבה דפוסי עבודה שהעמידו את השוטרים ואת הנהגים בשני צידי המתרס. 

זה באמת עצוב שלפעמים אנחנו נתקלים באחד הפחות טובים שבהם והמדים, הכובע והניידת גורמים לנו לצבוע את כולם במברשת רחבה ושלילית. 

 

יצא לי לפגוש שוטרים ומתנדבים שעשו מעל ומעבר לחובה ולמצופה מהם כי הם האמינו בשליחות, הבולט ביותר בהם זו יוזמה להפעלת מוקד למצבי חירום בנהיגה אליו מנותבות שיחות של "איבדתי את הבלמים" או "אנחנו נוסעים ויוצא לנו עשן שחור מהמנוע" ושם איש מקצוע מדריך את הנהג מה לעשות. 

  • אהבתי 2

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

דווקא שוטרי תנועה בארץ תמיד נראו לי כמקצועיים יותר משוטרים "רגילים". אין לי מילים רעות לומר על הכמה פעמים שעצרו אותי וקיבלתי דוחו"ת.

מה שכן הייתי רוצה לראות זה יותר אכיפה באזורים בעייתיים, למשל אני נוסע כל יום על כביש באר-שבע דימונה ויש שם לפעמים סיטואציות הזויות - מהירויות חריגות בהגזמה, היצמדות בפראות לכלי רכב, עקיפות מהשוליים ועוד. הייתי מצפה שיותר ניידות יאיישו כביש כזה באופן שוטף.

  • רעיון טוב! 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אם לא מובן מהפוסט שלי - אני לא מתלונן על כך ששוטרי התנועה מבצעים אכיפה. אני מתלונן על כך שהמשטרה מעדיפה לאכוף עבירות זניחות (110 קמ"ש בכביש 1) על נהגים נורמטיביים, במקום לטפל בקשיחות בנהגים המסוכנים באמת. בתור מי שמבלה הרבה על כביש החוף, אי אפשר לפספס את ההתעלמות של משטרת התנועה ממוניות השירות ונהגיהן העבריינים האלימים.

  • אהבתי 3
:turn-l:
פורסם
לפני 17 שעות, yuvk כתב:

משום מה, או לא משום מה, אני לא זוכר מקרים שהיתה לי מילה טובה על משטרת התנועה, רק להפך.

זוכר פעם אחת שבה אני, רכוב על אופנוע, נכנס בירוק לצומת. אל הצומת נכנס, באדום מלא רכב. אני בולם בצורה חדה, על גבול ה"סטופי" והוא מפספס אותי בסנטימטרים וממשיך. ניידת תנועה שעמדה ראשונה באדום, בנתיב השני מאותו הכיוון שהגיע העבריין, השמיעה צפירה קצרה. וזהו! מול העיניים של השוטרים בוצעה עבירת תנועה מהחמורות והמסוכנות שקיימות, שכמעט חיסלה אותי, ואת השוטרים זה פשוט לא עניין. העבריין המשיך לדרכו והניידת פנתה לדרכה, לכיוון אחר. ואני נשארתי עם דופק מואץ וכמה שערות שהלבינו בן רגע. את האופנוע מכרתי כמה חודשים אח"כ.

תגיד תודה שלא רדפו אחריו ועל הדרך דרסו אותך (כל פעם כשאני שומע משטרת התנועה עולה לי לראש הדמות של קלאנסי ויגאם, השוטר ממשפחת סימפסון) .

 

אבל ברצינות, עם כל הטענות שמוצדקו שיש עליהם הם מאבטחים רכבים תקועים על הכבישים וגם מגישים עזרה. נכון שרובם לא העיפרון הכי חד בקלמר, שהם שחוקים, שהם חסרי מוטיבציה ושלא רואים אותם מספיק אבל בשורה התחתונה אלה אנשים שעוזבים את הבתים בלילות, בסופי השבוע ובחגים כדי לשמור עלינו מעצמנו (כן, גם בדוחות המהירות המעצבנים שאנחנו חוטפים לפעמים אם לא נחטוף הרי לא נפחד ולא כל אלה שלא מפחדים יודעים את הגבול).

 

 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יכול להיות שכל שוטר בפני עצמו הוא נשמה טובה שעובד במסירות נפש (ברצינות), אבל בשורה התחתונה משטרת התנועה במבחן התוצאה נכשלת בסעיפים של הרתעה ואכיפה ומצטיינת בהפקת דוחות והפקת סרטונים 

  • אהבתי 1
פורסם

אין לי בעיה עקרונית עם שוטרי משטרת התנועה, יש טובים ויש פחות טובים אך בסופו של דבר הכל זה רוח המפקד וכמובן הפקודות וכאן כבר יש לי לא מעט תלונות אל גוף האכיפה הראשי על הכביש בכל הקשור ליעדים, צורת האכיפה ומה נאכף. כן אציין לחיוב את כל נושא העזרה והבטיחות שהשוטרים מספקים לאנשים שנתקעו באמצע הכביש, זה אמנם נכתב בדם, אך למדו את הנושא וטוב מאוד שהם מיישמים את זה בשטח באורך רוח ובאדיבות. 

 

אומר שבכל מפגש אישי שהיה לי עם שוטרי תנועה, לא היו יותר מידי, זה תמיד הסתיים בלחיצת יד ואיחולי משמרת נעימה, בין אם זה היה מוצדק לבין אם לא מוצדק לדעתי. 

פורסם

פתחתי את השרשור הזה באופטימיות מסויימת, באמת ובתמים חשבתי לעצמי שזה יהיה שרשור מוצלח וכייפי ויהיו בו הרבה דברים טובים להגיד על שוטרים.

ידעתי שאין הרבה אהבה לשוטרים בארץ, כי אף אחד מאיתנו לא אוהב שאומרים לנו מה לעשות וזה בסדר גמור.

 

מצד שני, ממש לא ציפיתי שיהיו פה אולי רק 2 מילים טובות לשוטרי תנועה וזהו.

 

כמובן שגם לי יש תלונות ללא סוף למשטרת התנועה, ותודה לאלה, לא חסר.

 

אבל סתם גרם לי לקצת עצב, מודה.

  • מבאס 1

פרנקופיל מושבע!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה ציפית? זה לא סוד שהמשטרה לא משהו.

זה לא אומר שאין בארגון אנשים מצויינים, רק שהארגון הזה לא מתפקד כמו שרובנו רוצים.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, GTאי כתב:

אבל בשורה התחתונה משטרת התנועה במבחן התוצאה נכשלת בסעיפים של הרתעה ואכיפה ומצטיינת בהפקת דוחות והפקת סרטונים 

 

גם בהפקת סרטונים הם לא מצטיינים, ראה ערך הסרטון האחרון שהציג איך השוטרים פועלים בניגוד לנהלים, וכל זה תוך כדי צילום שלהם לסרטון תדמית 🤣

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 17 שעות, discoTD5 כתב:

רק שהרבה יותר נוח ו'מגניבי' לצאת עליהם כאן מאחורי המקלדת.

פשוט הטבע האנושי הוא כזה שלטוב אנחנו מתרגלים מהר ולא זוכרים אותו אבל את הרע אנחנו זוכרים להרבה זמן ( בלי לנקוב בשם המפורש אבל זה רמז מספיק עבה שזוכרות לצמיתות).

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

מקרה שקרה לאישתי לפני שבוע וחצי,

אישתי עובדת ליד הגנים של הילדים ולכן היא מוציאה אותם.

לפני שבוע וחצי היא עבדה במקום רחוק מהגנים ולא היה מי שיוציא לנו את הילדים בזמן מהגן. אישתי השאילה אופניים כדי שהיא תגיע לילדים בזמן מהעבודה.

היא יוצאת מהעבודה ונוסעת על האופניים (חשמליות) בלי קסדה. רואה אותה שוטרת ונותנת רייס של החיים לאישתי וצועקת לה לעצור בצד.

אישתי עוצרת והיא אומרת לה שהיא נותנת לה דוח על קסדה. אישתי מתקשרת אליי. ולא מבינה..ממתי שמים קסדה בעיר (מסתבר שזה חדש בחוק)..אני אומר לאישתי לבקש מהשוטרת שתמיר את זה באזהרה.

השוטרת מסרבת ואז התחיל להתקע לה הטבלאט ולא נותן לה לכתוב את הדוח. אישתי אומרת לה שהיא ממהרת לילדים והשוטרת מגיבה "זה לא מעניין אותי , את תמתיני עד שאני יכתוב לך את הדו"ח " .

אישתי כבר התחילה להתעצבן ולצעוק עליה כי לא היה מי שיוציא את הילדים.. ואפילו התחילה לבכות. אנשים התחילו להתקהל ולדבר עם השוטרת וללחוץ עליה (אני שומע הכל מהטלפון) ומהלחץ היא שיחררה אותה ואמרה לה שהיא תגיע אליה להביא לה את הדו"ח.

חצי שעה אח"כ השוטרת מתייצבת בבית רואה את הילדים רושמת את הדו"ח ואומרת לאישתי "חשבתי שעבדת עליי שאמרת שיש לך ילדים להוציא"..

ממש שוטרת עם תושיה שעצרה איזו עבריינית צמרת.

אני שולח בקשה להמרת הדו"ח באזהרה (זה הדוח הראשון שאישתי מקבלת אי פעם) והבקשה מתקבלת לאחר יממה.

לא יודע מה להגיד לכם.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
  • מבאס 8
פורסם

מנסיוני, רוב רובם של השוטרים אנשים טובים שמנסים לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר (תו"כ התחשבות בחוסר בסד"כ, אמצעים, הרתעה ועוד...)

הבעיה לדעתי היא סדרי העדיפות שנקבעים ומגיעים מלמעלה.

בכל אופן, מפגש עם שוטר תנועה כמעט ואף פעם לא יהיה נעים - כנראה ונתפסת על עבירה (בין אם אתה חושב שהיא מינורית או לא, זו עדיין עבירה) ותפקידו של השוטר לאכוף. לא הוא חוקק את החוקים.

פורסם
לפני 3 שעות, netanel1014 כתב:

מקרה שקרה לאישתי לפני שבוע וחצי,

...

 

בעייני השוטרת דוקא נהגה באופן סביר ומעלה. העבירה ברורה (אפילו שלכם לא ידוע החוק, שאיננו חדש כלל וכלל). העובדה שהשוטרת שיחררה את אשתך והטריחה את עצמה מאוחר יותר לביתכם כדי לתת את הדו"ח דוקא מראה על התחשבות מעל ומעבר למצופה.

  • רעיון טוב! 1
:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...