Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

באוגוסט לפני שנתיים שוטר ויתר לחבר נהג חדש על נסיעה באדום

זה הייתה שעת לילה מאוחרת השוטר היה ממש מאחורינו היינו עם נגררת והנהג לא ראה אותו

זה היה כביש עירוני שאחד הצמתים נהיה אדום כשהיינו ממש קרובים והיינו עם נגררת מלאה והנהג החליט לשרוף את הרמזור

אחרי שניה אורות וכריזה לעצור בצד 

השוטר היה נחמד והוא הסביר בטון עצוב שזה מאוד מסוכן וזה לא בסדר וגם אם זה שעה מאוחרת אסור לעשות את זה וכו' 

הוא ביקש את הרשיון ואמר לחבר שלי אני רואה שהרשיון שלך נקי (פחות משנתיים!) סע לשלום ופעם הבאה אל תעשה שטויות

אני עד היום בהלם מזה כנ"ל כל מי שסיפרתי לו את זה 

עריכה אחרונה על ידי tan tan
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם שיהיו שוטרים בכבישים.
ושאני כבר רואה שוטרים,לפחות באיזור שלי הם מתעסקים בחארטה כמו עבירות מהירות,ולא עברות מסכנות חיים.
אני כל בוקר עובר בכביש שהוא סמוך למעבר מהרש"פ,יוצאים פועלים.

באותו כביש בין השעות 5-8 בבוקר יוצאים טרנזיטים של הסעות פועלים,נוסעים כמו משוגעים,נגד כיוון התנועה,על אי תנועה,עוברים באדום,לא תראה משטרה מתקרבת לאיזור.
מה שכן,כמעט כל ערב 400 מטר משם,רואים ניידת עם ממל"ז,המשטרה מזמן הולכת על מה שקל ומה שמביא כסף.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

התחילו להתלבש לאחרונה על התמרור עצור הכי מיותר בצפון, צומת ישע.

פניה ימינה, משמאל מגיעות מכוניות בעליה קיצונית עם שדה ראיה 50 מטר, קו העצירה חצי מטר לפני שנפתח שדה הראייה.

 

מי שפונה שמאלה, ובאמת מסכן את מי שמגיע במהירות בירידה (מימין), הניידת לא מתייחסת אליו בכלל כי היא מתחבאת בפניה ימינה.

עוצרים שם בסיטונאות, תופסים את תחנת האוטובוס, ואז כשאוטובוס מגיע הוא גונב חצי נתיב בכביש חד מסלולי כדי להוריד ולהעלות נוסעים.

 

זה מקום קלאסי לשים בו משולש הפוך, אבל לא. שמו עצור. פרנסה.

 

אז מילים יפות? לא. אין.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 1
פורסם

כל עוד הגוף הזה עובד על יעדים, לא תהיה הסברה ולא תהיה אכיפה של עבירות אמיתיות, כי ימשיכו לחפש מה שקל ובטוח וימשיכו להטריד אזרחים פשוטים שחטאו ב5 קמ"ש בירידה ב4 לפנות בוקר בכביש ריק 4 נתיבים לכיוון עם חומת הפרדה, או שהחטא הכי גדול שלהם זה שלא התקינו מצלמת דרך. 

 

כל עוד הגוף הזה משלם לשוטרים מה שהוא משלם, החומר האנושי שיגיע, ימשיך להיות אותו חומר אנושי.... איך אומרים "מי שמשלם בבוטנים מקבל קופים". 

 

מעולם לא היה לי מפגש נחמד עם שוטר תנועה, היו מקרים שהייתי אשם ושילמתי עם הראש למטה, והיו מקרים שלא הייתי אשם והלבישו עליי קנס כי סוף חודש. אבל נחמדות אף פעם לא הייתה, תמיד עניין היעד, ולא האנושיות, ההסברה, ומניעת התאונות. כן, יש נחמדים, וגם להם יש יעד. 

 

 

 

  • אהבתי 3
פורסם

היעד (הרשמי לפחות) של הגוף הזה נמדד בכמות תאונות הדרכים.

 

כמובן שכל מה שהוא עושה זה בעיקר להציק לאזרח ולתפור דוחות על כלום. בזמן שכל נסיעה שאני יוצא לכביש מרגישה כמו זירת קרב בגלל נהגים שמבצעים עבירות מסכנות חיים אבל זה לא מעניין את המשטרה.

 

אני לא חושב שאפשר לתקן משהו שרקוב מהשורש, זה כמו חברה עסקית שגוססת בגלל תרבות מקולקלת, לא משנה מה תעשה התרבות מושרשר כבר בארגון ויותר פשוט לבנות מ0 במקום לנסות לשנות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

התחלתי להתנדב בעמותת "ידידים" ואני עוזר לנהגים שנתקעו עם תקר וצריך להחליף צמיג.

זה יכול להיות בכל מקום כמובן, אבל יש מקרים של תקרים בכביש מהיר (431, 4, איילון, 1 וכו').

 

הנוהג בעמותה, כאשר יש תקר בכביש מהיר אסור להגיש עזרה ללא סיוע של ניידת משטרה.

הסיוע אמור להתבטא, לדוגמא, בסגירת נתיב ו/או ליווי למקום בטוח שבו ניתן לבצע את ההחלפה, בבטיחות מתאימה.

 

היו לי מקרים שביקשתי סיוע מהמשטרה והמתנתי שעה עד להגעת ניידת.

היו מקרים שהמתנתי והניידת בכלל לא הגיעה.

 

היה מקרה אחד שבו ניידת הגיעה מהר, נהגת עצרה בשול השמאלי עם תקר בצד ימין, 400 מטר לפני מחלף יבנה.

ביקשתי ניידת שתסייע לי, לעצור את התנועה, לעבור בבטיחות לשול ימין ולעזור לה.

הכביש שם הוא פחד איימים.

הגיעה ניידת, יחסית מהר, שוטר מקסים שעזר לנו לעבור צד.

 

 

האם חסרים שוטרים?, בוודאי ובוודאי, רואים זאת בשטח לא רק בתחבורה אלא בתחומים אחרים.

 

מה שהולך בכבישים הוא תמונת מראה למה שהולך בכל מקום בישראל, אלימות, ביריונות, חוצפה שלילית ואי שמירה על חוקים.

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 3 דקות, ariel000 כתב:

מה שהולך בכבישים הוא תמונת מראה למה שהולך בכל מקום בישראל, אלימות, ביריונות, חוצפה שלילית ואי שמירה על חוקים.

זה תיאור של פעילות משטרת התנועה בכבישים? כי באלימות לא נתקלתי עד היום

פורסם
Just now, GTאי כתב:

זה תיאור של פעילות משטרת התנועה בכבישים? כי באלימות לא נתקלתי עד היום

 

לא נתקלת אף פעם נהג חותך אחר?.

לא ראית אף פעם נהג יוצא מהרכב להכות נהג אחר?.

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם

באופן אישי, כל פעם שאני רואה משטרת תנועה בכביש אני מפחד (ואני נוהג חוקי לחלוטין). 

 

מכיר סיפור על בחור שנתקע עם פנצ'ר בכביש החוף, במשטרה אמרו לו לזוז ונתנו לו 'ליווי' של מעל 10 (!!) ק"מ למקום שלא יפריע לתנועה. הוא היה צריך להחליף בסוף צמיג, ג'אנט וטמבון. 

פורסם
לפני שעה, topop כתב:

מכיר סיפור על בחור שנתקע עם פנצ'ר בכביש החוף, במשטרה אמרו לו לזוז ונתנו לו 'ליווי' של מעל 10 (!!) ק"מ למקום שלא יפריע לתנועה. הוא היה צריך להחליף בסוף צמיג, ג'אנט וטמבון

לא מכיר את הסיפור, אבל נראה לי עדיף להחליף ג'אנט וטמבון ולא את מקום המגורים למתחת לפני האדמה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 7 שעות, topop כתב:

מכיר סיפור על בחור שנתקע עם פנצ'ר בכביש החוף, במשטרה אמרו לו לזוז ונתנו לו 'ליווי' של מעל 10 (!!) ק"מ למקום שלא יפריע לתנועה. הוא היה צריך להחליף בסוף צמיג, ג'אנט וטמבון.

המשטרה צדקה לחלוטין.

 

את האשמה תטיל על מי שמתכנן את כבישי הארץ ללא מפרצי עצירה שבהם ניתן בעת הצורך לטפל ברכב בצורה בטוחה.  גם אז הוא היה צריך ליסע עד למפרץ, אבל לא 10 ק'מ.

פורסם

כנ"ל כמתנדב ידידים יצא לי להחליף הרבה פעמים צמיגים בדרכים בינערוניות,

והרבה פעמים עדיף להרוס את הצמיג והגאנ'ט מאשר לגור מתחת לאדמה,

כנהג שחשוב לך הצמיג שלך אתה לפעמים לא מבין כמה אתה במקום שלא רואים אותך,

ויכולה בשניה להגיע משאית ולהעיף אותך,

אני תמיד עוד לפני המשטרה הולך רגלי בשול מעבר לגדר אחורה בערך קילומטר בשביל לשים לב כמה האוטו עם שדה ראיה וכמה לא,

החיים שוים יותר מצמיג כזה או אחר, תעשו טובה ותקשיבו למי שקצת יותר שם לב.

ולא להתוכח אבל הצמיג ילך אם אני יסע עוד 20 מ'.

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

יש באמריקה תוכנית טלוויזיה. לוקחים קטעים ממצלמות השוטרים והתחנה שמנצחת שרואים שהם עבדו טוב מקבלת איזה פרס

ראיתי שוטרים פונים יפה לאנשים-כן אדוני במה אני יכול לעזור לך…

כנל יש תוכניות על משפצי מכוניות מכירות פומביות ועוד

אני חושב שהיה טוב אם היה פה תוכניות כאלה אבל אם זה בעיברית אולי זה לא ריווחי מספיק

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צריך פשוט לתגמל את השוטרים בשכר שמצדיק את המאמצים שלהם ובמקביל להעיף את מי שלא עומד בסטנדרטים, רק שזה כנראה בחיים לא יקרה פה. 

 

  • רעיון טוב! 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...