Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה

אשמח אם מישהו שמבין יכול להביע דעתו על הדו''ח המצורף-

מדובר באופל אסטרה ברלינה, 2014, מנוע 1362 סמ''ק, יד שניה, פרטי (יד ראשונה ליסינג)

P10808-154726.jpg

פורסם

אהלן,

האם יש ברשותך דוח סליקה והיסטוריית טיפולים שוטפת?

רוב המכוני בדיקה הללו כדי "לצאת ליידי חובה" מגזימים בבדיקה.

***דעתי האישית*** אם אין היסטוריית טיפולים ודוח סליקה (מפרט עבר ביטוחי, תאונות) לחפש מציאה אחרת.

 

שורה תחתונה הדוח מפרט נזילות במנוע, בגיר, מערכת קירור מנוע ("מים של הראדיאטור בשפת העם") מוזנחת ועם קורוזיה (חלודה) זא הזניחו ולא טיפלו בזמן כנראה.

 

כמו כן מפורט על מעיכות (כנראה מתאונה)

ומתלים גמורים (מתלה ימין בפרט).

 

על הבלמים יש "איקס" כי הוא לא פירק גלגלים ובדק.

 

שורה תחתונה לדעתי, רכב יד 2 לא יצא "נקי" בבדיקה. במידה ויש היסטוריית טיפולים ודוח סליקה, קח אותו למוסך לבירור עלות יישור קו.

 

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

תודה על ההתייחסות. לא נראה לי שיש להם הסטוריית טיפולים, אנסה לשאול.

המחיר המבוקש הוא, אגב, 20k ש''ח. אפשר אולי להוריד קצת

פורסם

ראשית זה דוח של חברה, לאן כדאי לקחת למכון משלך.

אין משהו חריג מבחינת תאונות, אבל את עניין הנזילות צריל לסדר, אולי מדובר בהזעה קלה או שיש נזילה של ממש.

 

המזגן לא עובד?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תופתע, אבל היו פה מקרים שהדוח שהוצג לקונה וכאשר הקונה לקח לבדיקה שונה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מחזק את התגובה מעליי, משום מה הייתי בטוח שזה דוח במכון שאתה בחרת.

אם זה דוח "שהביאו" לך לא הייתי סומך עליו בכלל.

 

קח את הרכב למכון לבחירתך, רצוי טיפה רחוק מהסוכנות כדי לנטרל מצב של "קשרים".

אם הם לא מסכימים ואו יצאה בדיקה שונה לחלוטין, תסיק מכאן את המסקנות שלך.

 

תתחדש, וסע בדרכים בטוחות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 1 דקה, Kooper כתב:

מחזק את התגובה מעליי, משום מה הייתי בטוח שזה דוח במכון שאתה בחרת.

אם זה דוח "שהביאו" לך לא הייתי סומך עליו בכלל.

 

קח את הרכב למכון לבחירתך, רצוי טיפה רחוק מהסוכנות כדי לנטרל מצב של "קשרים".

אם הם לא מסכימים ואו יצאה בדיקה שונה לחלוטין, תסיק מכאן את המסקנות שלך.

 

תתחדש, וסע בדרכים בטוחות.

תודה לשניכם. אם אחליט 'ללכת על זה' אקח את זה לעוד בדיקה...

אגב, מה בכלל דעתכם על אסטרה ברלינה 1.4, 2014?

פורסם

זה תלוי במה הן הדרישות שלך מהרכב, נסועה שנתית, תוואי נסיעה ועוד.

אם תפרט קצת יותר נוכל לעזור לך ולהמליץ לך דגמים "באיזור".

 

לי אישית לא יצא לנהוג על רכבי אופל ככה שדעה אישית מחווית נהיגה אין. (אמנם על פיגו וסיטרואן כן, שלושתם שייכים לקונצרן PSA).

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 7 דקות, Kooper כתב:

זה תלוי במה הן הדרישות שלך מהרכב, נסועה שנתית, תוואי נסיעה ועוד.

אם תפרט קצת יותר נוכל לעזור לך ולהמליץ לך דגמים "באיזור".

 

לי אישית לא יצא לנהוג על רכבי אופל ככה שדעה אישית מחווית נהיגה אין. (אמנם על פיגו וסיטרואן כן, שלושתם שייכים לקונצרן PSA).

 

לא נוסע יותר מידי, בעיקר בעיר ובינעירוני קרוב יחסית. צריך משפחתית מרווחת, חסכונית כמה שניתן בדלק ועלות תיקונים/טיפולים סבירה. כנראה שאצטרך את הרכב הזה ללא יותר מ3-4 שנים (אחרי זה אחליף...)

פורסם

כמה אתה נוסע בשנה?

מי ייסע ברכב? (רק אתה, זוג?, משפחה עם 3 ילדים?)

מה תוואי הנסיעה (הררי, מישור)

אבזור?

נוחות?

יצרנים מועדפים/או ההפך

תקציב

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
לפני 4 דקות, Kooper כתב:

כמה אתה נוסע בשנה?

מי ייסע ברכב? (רק אתה, זוג?, משפחה עם 3 ילדים?)

מה תוואי הנסיעה (הררי, מישור)

אבזור?

נוחות?

יצרנים מועדפים/או ההפך

תקציב

לא נראה לי שעובר את ה20 אלף ק''מ בשנה.

אנחנו משפחה עם 2 ילדים (והשלישי בעז''ה בדרך), אבל רוב הנסיעות מן הסתם יהיו רק אני/אשתי.

תוואי הנסיעה- גוש דן והשפלה, בעיקר.

אבזור ונוחות- לא שואף ליותר מידי, אבל ברור שמעדיף משהו סביר.

יצרנים מועדפים אין, מעדיף לפי אמינות ועלות תחזוקה.

תקציב- אני כנראה אלך על מימון, אז מן הסתם זה ישתנה לפי התנאים. בכל מקרה מאמין שהרף העליון הוא בין 50 ל-60 אלף...

פורסם

האסטרה מהשנתונים האלו לא ידועה באמינות מופלגת. אם אמינות ועלות תחזוקה הן שיקולים מרכזיים עבורך, בתקציב נמוך (הזכרת 20,000 שמבקשים עבור האסטרה), קיה פורטה או מיצובישי לנסר יהיו עדיפות משמעותית.

 

 

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...