Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הונדה ג'אז שנת 2016. מנגנון חלון בצד הנהג הפסיק לעבוד. לאחר בדיקה במוסך אמרו שצריך להחליף את המנגנון.

מוסך מורשה מחיר בשמיים ומקומות אחרים אין במלאי, לכן מעדיף לקנות מאיביי.

רוצה לקנות באיביי מנוע לחלון של הרכב שהתקלקל (צד נהג).

 

1) אשמח אם מישהו יכול לעזור לי להבין איזה דגם בדיוק אני צריך לקנות מאיביי כי יש שם מבחר עצום ורובם םה עבור הגירסה האמריקאית (FIT)

2) אופציה אחרת, אשמח לקישור למקום שמוכר מנגון כזה במחיר סביר. (עדיין מעדיף את האפשרות הראשונה)

 

תודה רבה,

אלון.

פורסם

בדוק אצל זגגי רכב ולרוב יש להם משופצים ולא במחירים יקרים

ואצלם גם תוכל לבצע את כל עבודת ההחלפה.

אני מכיר זגגי רכב, בת"א, פ"ת ונתניה ומהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, AlonLe כתב:

@רפי לין

מירושלים אך נמצא גם בהוד השרון.

א.א. גלס בתלפיות, רחוב הרבים מול החניון של קניון הדר

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

נסה להשיג מק"ט של החלק. זה יכול לחסוך בעיות התאמה וגירסאות, כפי שאתה מציין.

כ"כ, אישית - הייתי מעדיף להשיג מנגנון כזה שלם וחדש, מאשר אחד משופץ (אני חושב שניתן לשפץ  רק את המנגנון. לא את המנוע).  קח רק בחשבון שאם תשיג אחד כזה - תצטרך כנראה להוסיף עלות של התקנה (אם אתה לא תתעסק בזה לבד).

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 3 שעות, AlonLe כתב:

@G-רפי תודה! 

יש דרך לדעת בוודאות?

אתה יכול לפרק את ריפוד הדלת ולבדוק את המנגנון הנוכחי הקיים. עם קצת מזל - יש עליו מק"ט.
הפירוק עצמו לא מסובך. קישור לסרטון הדגמה
בכל מקרה, אם זה סכום נמוךהייתי מהמר (לא אמור להיות יקר, אני מעריך שסביבות ה 100 ש"ח, אבל זה תלוי בכיס האישי שלך, אז אני לא אקח החלטה כזו במקומך) .

×
×
  • תוכן חדש...