Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם מציעים לשרת התחבורה החדשה?


ariel000
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 17 שעות, eitanuch כתב:

מעניין אותי לדעת - מה דעת הגולשים פה על תחבורה ציבורית בחינם?

 

למי שאין אוטו בעיני זה מדהים, כי חלק מ-משתמשי התחב"צ באים מרקע סוציו אקונומי נמוך ונסיעות בין-עירוניות יכולות להוות חלק גדול משכרם החודשי. 

 

אבל, למי שיש אוטו קבוע ולא אחד מזדמן (רכב 1 שמשרת מס' אנשים), פתרון זה לא מוסיף דבר, להפך הוא גורע מבעלי הרכבים שכעת יחויבו לשלם יותר מס שקר כלשהו בכדי להצדיק את התחב"צ החינמי. 

 

בנוסף, אל תשכח שמחירי תחזוקת הרכב ותשלום האגרות כבר גבוה מאוד והשירות שמקבלים תמורתו הוא בינוני, למשל אגרת טסט יכולה להגיע לכמה אלפים לרכבים מסויימים אבל השירות במשרד התחבורה שובת כל שני וחמישי. 

 

הפתרון הכי עדיף מבחינתי לאזרח ולא לממשלה הינו הורדת המחירים על האגרה, טיפולים והביטוח על הרכבים ואז יוכלו לחייב אותנו במס שקר. 

 

 

* ומסר לשרה מיכאלי, אני מציע שהיא לא תתן את דעתה בקשר לדגל ישראל, זה בושה ששרה במדינה מכריחה להוריד את דגל המדינה וסמלה החשוב ביותר מאוטובוסים. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, חולה רכב#1 כתב:

* ומסר לשרה מיכאלי, אני מציע שהיא לא תתן את דעתה בקשר לדגל ישראל, זה בושה ששרה במדינה מכריחה להוריד את דגל המדינה וסמלה החשוב ביותר מאוטובוסים. 

 

זה כמובן פייק.

זה הוראה ממזמן, ובכלל קשור להוראות בטיחות באוטובוסים.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטענה היא כי האכיפה החלה עוד בימי מירי רגב, וכי מדובר בתקנה גורפת לגבי תלית  חפצים באוטובוס, מדגל עד תמונת האשה והילדים.

חפשו כתבות בואללה ובעוד אתרי חדשות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 22 שעות, eitanuch כתב:

צריך לעשות רה-ארגון של אגד והרכבת. למחוק את הקביעות ולהתחיל לייעל את המערכת. אלה הגופים הכי רקובים במדינה

במקום שתהיה חברת רכבות אחת, צריך כמה.

במקום שזו תהיה חברה ממשלתית, זה צריך להיות חברות פרטיות שמתחרות בניהן על דמי הנסיעה ועל הסבסוד של המדינה. ככה לא יהיו שביתות כל פעם שמתקלקלת המכונת קפה או כשמחליפים להם את הסלולרי כי איזה בכיר בוועד לא מסתדר עם אנדרואיד.

זה המודל שלדעתי הכי יעיל. 

כמו שאם אתה תעשה צרות בעבודה שלך יעיפו אותך ויביאו עובד אחר, ככה גם פה צריך להיות.

  • אהבתי 1

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.6.2021 בשעה 22:21, eitanuch כתב:

מעניין אותי לדעת - מה דעת הגולשים פה על תחבורה ציבורית בחינם?

 

צריכים לקרות הרבה דברים, לדעתי האישית, כמו דיוק, זמינות ובעיקר נסיעה בשבת, לפני שיהיה אפשר להגדיר נסיעה בחינם.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, חולה רכב#1 כתב:

מוזר מאוד, כי היו עדויות של נהגים הן ב"אגד" והן ב"דן" כי הנהגים חויבו להוריד את הדגלים למרות שאין הם מפריעים לתקינות הנסיעה. 

 

 

 

מוזר מאוד שאתה האזהרה הראשונה בקשר להודעות פוליטיות בפורום לא הפנמת.

 

מי שינהל כאן דיון פוליטי -  יורחק מהפורום לתקופה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, SlowRide כתב:

במקום שתהיה חברת רכבות אחת, צריך כמה.

במקום שזו תהיה חברה ממשלתית, זה צריך להיות חברות פרטיות שמתחרות בניהן על דמי הנסיעה ועל הסבסוד של המדינה. ככה לא יהיו שביתות כל פעם שמתקלקלת המכונת קפה או כשמחליפים להם את הסלולרי כי איזה בכיר בוועד לא מסתדר עם אנדרואיד.

זה המודל שלדעתי הכי יעיל. 

כמו שאם אתה תעשה צרות בעבודה שלך יעיפו אותך ויביאו עובד אחר, ככה גם פה צריך להיות.

ניסו את זה באנגליה, כשלון מפואר. כעת התהליך הוא הפוך - מלאימים את המערכת בהדרגה. גם מדינות אירופיות עיקריות מרבית הרכבות מופעלות על ידי המדינה או המחוזות.

 

מעבר לכך שאצלנו מערכת הרכבות כל כך קטנה שאין מה לפצלה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבעיקר צריך הוא להפסיק לרתום את העגלה לפני הסוסים ולהמציא כל מיני פתרונות שהם לא יותר מפלסטר. נתיב + לדוגמה הוא כישלון מפואר. נדרשת תוספת של כ-1000 אוטובוסים לפחות, נדרש סנכרון מלא בין כל אמצעי התחבורה הציבורית כך שדקה לאחר עצירת הרכבת לדוגמה, יש כבר אוטובוס(ים) בתחנה לפיזור יעיל של הנוסעים. קודם שיפתחו תחבורה ציבורית יעילה ובתדירות גבוהה, יבחנו את ההשפעה ורק אז יש מקום לחשיבה על דברים כמו אגרת גודש וכו'. זה כמובן דורש גם לא מעט כסף כך שבספק רב שנזכה אי פעם לתחבורה ציבורית יעלה באמת. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.6.2021 בשעה 09:08, yuvalganim כתב:

אני יכול להגיד לך שאני נוסע מאשדוד לתל אביב כל יום

 

יכולת לפתוח את ההודעה שלך עם המשפט הזה ולחסוך לי את הזמן שבזבזתי בקריאה שלה.

אין לי בעיה עם נתיבים שיתופיים כקונספט, יש לי בעיה עם הנתיב השיתופי שעשו בכביש 2 מנתניה עד הסירה, שגם כשאני נוסע בו לוקח לי מעל שעה וארבעים דקות להגיע מיקנעם להרצליה בגלל הביצוע הכל כך כושל שלו (ואני לעולם לא נוסע לשם לבד באוטו, תמיד עם עוד 1 או 2 נוסעים נוספים).

עריכה אחרונה על ידי MiniMiz3r
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ch2856 כתב:

קודם שיפתחו תחבורה ציבורית יעילה ובתדירות גבוהה

אי אפשר לפתח תחבורה ציבורית יעילה בתדירות גבוה מבלי שמקצים לה מקום נפרד ונותנים לה עדיפות בכל מקום מקום.

הצעדים צריכים לבוא במקביל.

ואני מסכים שבמציאות הישראלית יותר סביר שנראה אגרת גודש עם 0 שיפור בתחבורה הציבורית, מאשר צעדים מקבילים.

 

ובינתיים מתפרסם שחלק מהתוכניות של מיכאלי אכן בכיוון. מקווה שתצליח. אין לנו עתיד על טהרת הרכב הפרטי כמו היום. אם כי כמובן שהשינוי צריך להיות גם תכנוני מכל כיוון אפשרי

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, SlowRide כתב:

במקום שתהיה חברת רכבות אחת, צריך כמה.

במקום שזו תהיה חברה ממשלתית, זה צריך להיות חברות פרטיות שמתחרות בניהן על דמי הנסיעה ועל הסבסוד של המדינה. ככה לא יהיו שביתות כל פעם שמתקלקלת המכונת קפה או כשמחליפים להם את הסלולרי כי איזה בכיר בוועד לא מסתדר עם אנדרואיד.

זה המודל שלדעתי הכי יעיל. 

כמו שאם אתה תעשה צרות בעבודה שלך יעיפו אותך ויביאו עובד אחר, ככה גם פה צריך להיות.

הבעייה היא שאין על מה להתחרות. כמה מסילות רכבת מתחרות אפשר לבנות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, SlowRide כתב:

במקום שתהיה חברת רכבות אחת, צריך כמה.

במקום שזו תהיה חברה ממשלתית, זה צריך להיות חברות פרטיות שמתחרות בניהן על דמי הנסיעה ועל הסבסוד של המדינה. ככה לא יהיו שביתות כל פעם שמתקלקלת המכונת קפה או כשמחליפים להם את הסלולרי כי איזה בכיר בוועד לא מסתדר עם אנדרואיד.

זה המודל שלדעתי הכי יעיל. 

כמו שאם אתה תעשה צרות בעבודה שלך יעיפו אותך ויביאו עובד אחר, ככה גם פה צריך להיות.

 

אתה יכול להביא דוגמא? 

בריטניה, למשל? 

מה המודל של התחרות? 

מי ינהל מי יבצע אילו נסיעות? 

מי אחראי על הפסים? התחנות? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 50 דקות, eitanuch כתב:

הבעייה היא שאין על מה להתחרות. כמה מסילות רכבת מתחרות אפשר לבנות?

לא צריך לבנות מסילות נוספות, צריך שתהיה תחרות על תפעול הרכבת. כל x זמן המדינה מוציאה מכרז על ניהול ותפעול מערך הרכבות. החברה שמציעה את ההצעה הכי טובה זוכה. אם החברה שזכתה לא עומדת ביעדים, מחליפים אותה. חברות מכל העולם יכולות להתחרות במכרזים האלה.

אין לי מושג אם שיטה כזו קיימת בתחום הרכבות, לדעתי במתכונת הנוכחית אין לרכבת ישראל שום סיבה או תמריץ להתייעל ולהשתפר, לא משנה כמה כסף תשפוך שם.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...