Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מתלבט לגבי רכב לחוזה ליסינג דרך העבודה.

אשמח אם תוכלו לעזור:

 

1. מעריך נסועה של 40k בשנה.

2. 5 נפשות 2 כסאות בטיחות+ בוסטר כולל משענת(צריך מושב אחורי מרווח.

3. האם ישנם רכבים עם גג פנורמי/נפתח?

4.גובה נהג 1.92

 

ביום יום נוסע לעבודה לבד ומעדיף רכב שכיף לנהיגה(יחסית) וכמה שיותר מאובזר.

עדיפות לבקרת שיוט אדפטיבית (זחילה בפקקים)

 

בסופ״ש ובאופן כללי נסיעות עם המשפחה צריך מושב אחורי ותא מטען מרווח.

 

איזה רכב הייתם לוקחים?

 

בינתיים חשבתי על ה 3008 או סקודה אוקטביה החדשה(1500) או סקודה קאמיק

פורסם

הקודיאק והאוקטביה הן בדיוק באותו אורך ( טוב יש הבדל של פחות מ 1 ס"מ ).
אבל הסידור הפנימי בספסל השני שונה. מה שמאפשר להכניס שם שלושה כסאות תינוק.
כנ"ל ב 5008.

הבעיה : המחיר . תאלץ להוסיף עוד כסף לחוזה ליסינג.

פורסם

אתה מוגבל בעלויות הרכב (או מה האופציות שעומדות לרשותך)?

הפער בליסינג בין אוקטביה\נירו לבין 5008\קודיאק יכול להיות גדול מאוד,

גם שווי שימוש משתנה מאוד הנירו פלאג אין גם תתאים עם שווי שימוש נמוך יחסית...

פורסם

תודה על התגובות, זה ממש עוזר.
כיום עם יונדאי I35 שהיא אולי הרחבה ביותר בקטגוריה, מצליח להכניס את הכסאות, אבל צפוף מאוד וגישה לא נוחה.

אז למעשה זה חייב, לכל הפחות, להיות רחב יותר מהאלנטרה.

בקשר להגבלה על העלות, עד 4000 שח מהברוטו זה מהחברה. אני אשא בכל עלות נוספת מעל סכום זה.

עושה רושם שכל עוד מדברים על משפחטומטיות הסיפור של הליסינג משתלם אבל לפי דעתי הקודיאק/5008 כבר יעברו את ה 5000 ברוטו.

לסבר את האוזן: קיבלתי הצעה לא סופית על הקארוק אמבישיין TSI 1500 של 4700שח( חבילה ל 40k שנתי)

הנירו פלאג אין LX ( האם זה נטו חשמל וצריך לדאוג לעמדת הטענה בבית?) זה 4000שח.

איוניק פרימיום 3800שח

אני מחפש נקודת איזון טובה בין המרווח במושב האחורי לאיבזור והתנהגות כביש(רב הזמן אנהג לבדי) לבין המחיר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
ואתה רוצה\מוכן לשלם את התוספת?
ושוב שווי מס זה נתון מעניין (מבחינת הוצאות)?

מוכן לשלם את התוספת במידה והשינוי הוא משמעותי.
מה שאני מנסה להימנע ממנו זה מצב שבו ההחזר על ההשקעה הוא מינורי והיה עדיף להמנע כי החוזים האלה למיטב הבנתי די קשוחים לאחר קבלת הרכב.

שווי מס זה נתון מעניין כן אבל לא דיל ברייקר.

אולי יהיה קל יותר אם נוסיף נקודת ייחוס בנושא המרחב. נאמר בהשוואה ל -I35.

היום הייתי בסקודה ובלובינסקי:
1. קארוק מרגישה ממש קטנה במיוחד במושב האחורי לעומת האלנטרה.
2. אוקטביה דיינמיק: הכיסאות באקט האלה ממש גבוהים ולא נחמד לשבת מאחור. בגרסת האמבישיין שמגיעה מאובזרת למדי הכסאות הם רגילים לדברי הסוכן, הגג יותר בהיר והרכב יותר מתאים למשפחה.
תנוחת הנהג טובה למרות התחושה שבסקודה, בכל הדגמים, רגלית הגז ממוקמת ימינה מדי ביחס לקונסולה המרכזית.
3.קודיאק: לאו דווקא יותר מרווחת, תנוחת ישיבה טובה וכניסה לרכב כמו בכל הסקודות יחסית סבירה.

3008:
ישוב בפנים מרגיש טיפה צפוף מהצדדים, הכניסה למושב הנהג קשה ולא נוחה מבחינת הראש. (1.92)
עושה רושם שהמושב האחורי מעט יותר מרווח אבל לא בדקתי את המידה.

חזרתי קצת מאוכזב מבחינת נושא המרווח הן במושב האחורי והן בתנוחת הנהיגה לעומת ה I35.


Sent from my iPhone using Tapatalk
פורסם

מהאירופאיות האוקטביה הייתה הכי נוחה. (ראיתי את גרסת הדיינמיק, לא היה להם אמבישיין בתצוגה)

לאחר ביקור בקיה/יונדאי:
היונדאי הכי נוחה מרווחת (כולל כניסה ויציאה מהרכב מבלי להתקפל לגמרי) גם הטוסון וגם האיוניק.
מבחינת קיה: הנירו דווקא הייתה הכי נוחה. בספורטז׳ ידית ההילוכים מצודדת שמאלה לכיוון הרגל וגם הכפתור פונה שמאלה כך שקצת מגביל.

מה אתם אומרים על הנירו פלאג אין לעומת הספורטז׳?
בכלל איך הנירו? (נוחות לאורך זמן, ביצועים)והאם כדאי לחכות לדגמים החדשים של הספורטז׳?

לגבי השוק האמריקאי; יש רכבים אמריקאים בליסינג?
תוכלו לכוון לדגמים רלבנטיים? איך התמחור שלהם ביחס לשאר?


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
לפני 15 שעות, save כתב:

1.92 לא יכנס ברכב עם תכנון אירופאי. חפש רכב לשוק האמריקאי.


 

לא שאי פעם חשבתי על זה (בגלל שאני 1.70) אבל הגרמנים וההולנדים הם מהעמים הגבוהים בעולם ואצלם נפוצות מאוד מכוניות אירופאיות. איך הם מסתדרים?

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...