Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורסטר XT טורבו / חום מנוע עולה רק בנסיעה איטית


deportista
 שיתוף

פוסטים מומלצים

 

הרכב שנת 2008 עם 230K ק"מ במצב מכני טוב, בנסיעה בכביש מהיר הכל תקין גם אם הנסיעה ארוכה, ההתחממות מתחילה מספר דקות אחרי ההנעה במידה ולא בוצעה עלייה בסל"ד (לצורך העניין כניסה לפקק מיד אחרי ההנעה). 

 

מחשבות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה סיבות, אבל יכול להיות מנוע מאוורר עייף שנכנס לפעולה רק כשיש רוח נגדית למשל.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניפות משאבת מים אכולות.
משאבת מים "עייפה", אחת התופעות היא התחממות שנפתרת עי העלאת סלד, וסחרור המים.

מתי בוצעה החלפה של משאבת המים?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

משאבת מים הוחלפה לפני כשנתיים. 

שעון חום עולה לאדום (לא נתתי לא להגיע לשם אבל הוא לא עוצר באמצע). 

 

רוב הנסיעות שלי הן מחוץ לעיר ואני מיד עולה על כביש מהיר והרכב לא מתחמם, השבוע יצא לי להניע ולעמוד בפקק ושמתי לב שהבעיה מתרחשת רק ברבע שעה הראשונה של הנסיעה, ברגע שהאוטו מתחמם אני מעלה את הסל"ד (אם זה פקק אז בניוטרל כמובן) והחום חוזר לנורמל, ומשם גם אם ממשיכים לעמוד בפקק החום כבר לא עולה יותר.

 

עוד רעיונות מלבד משאבה ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה סיבות יכולות להיות.

רדיאטור סתום 

מאוורר רדיאטור פועל חלקית (או בכלל לא)

משאבת מים גמורה.

טרמוסטט תפוס חלקית.

חוסר בנוזל קירור

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל מהקל לכבד:
1. בדוק מפלס נוזל קירור.
2. בדוק האם המאורר נכנס לפעולה (ללא מזגן פועל).

אם הכל תקין עד כאן, אתה תצטרך טיפול מקצועי יותר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...