Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברת אוטופרט מתקנת סאבוופרים, מחליפה סלילים, ממברנות, סראונדים ומשתמשת בקיטים מקוריים של רוקפורד פוסגייט. גם אם צריך להחליף את הכל, מחיר התיקון לדגמים RFZ/P1 לא יעלה על 250 ש"ח!

עלות הבדיקה- חינם.

השאלה היא האם הסאב יחזור לקדמותו?

 

כמו הרבה דברים אחרים גם כאן רוב הסיכויים שהסאב ישרף שוב פעם , יתרה מכך סאב חדש ללא תיבה עולה טיפה יותר מהתיקון.

 

נ.ב

 

קניתי חדש

 

P110S4 , 12 אינץ 150 RMS .

 

הוא נשמע הרבה יותר טוב מהקודם.

פורסם

גם לי נשרף סאב כזה בשבוע שעבר...

אני עדיין מחכה לתשובה מהמתקין על עלות התיקון אצל אוטופרט..

כנראה שהוא לא עמיד במיוחד הדגם הזה....למרות שאוטופארט טוענים אחרת..

פורסם

מה אתה צריך מתקין אוטופרט אומרים לך פה שעלות התיקון לא תעלה על 250 שקל אפילו אם מחליפים את כ-ל הרכיבים בסאב...

 

קפוץ עם הסאב לאוטופרט נדמה לי זה בפ"ת עלות בדיקה חינם ! שיבדקו ויתנו לך הצעת מחיר

×
×
  • תוכן חדש...