Jump to content

Ploni_Almoni

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ploni_Almoni

  1. שלום לכולם, אולי למישהו יש איזושהי סכמה/מדריך לבניית מפצל וידאו אקטבי כדוגמת מה שבתמונה... תווודה רבה מראש..
  2. יש שליטה מלאה על הסאב. כולל אפילו תחום תדרים.
  3. למכירה מציבושי כריזמה שנת 99, צבע כחול ג'ינס, מצב חיצוני ומכני מעלה. יד 2, 113000 קילומטר. לפרטים, 0502123455 - דב
  4. 1300 מחיר טוב...מאיפה ? ואני קניתי כזה לפני שבועיים...אני באמת באמת מרוצה.. הטיונר שלו מכוון לארץ...ואין שום בעיה.. אחלה מכשיר...אני ממליץ.
  5. בגלל זה קנית אחד ב 200 שקל ?
  6. אני שוב אומר....אין פה שום עניין של קמצנות.. אני לא רוצה להכנס איתך לוויכוח אבל... אולי הגישה שלך היא כזו משום שאתה אינך מבין באלקטרוניקה ואינך מבין מה עלות החומרים מהם עשוי המוצר. זהו אינו רכיב אלקטרוני מסובך, זהו כבל ממש ממש פשוט. מה שנעשה כאן הוא פשוט גנבה, מאנשים כמוך שמוכנים לשלם על דברים מבלי לבדוק קודם לכן על מה הם משלמים. סתם לידע כללי כרגע מצאתי מאמר שמסביר איך לבנות את הכבל בפחות מ 3 יורו. אז כשיהיה לי זמן בשבוע הבא אני יבנה כזה ואולי גם יכין מדריך שאנשים אחרים יוכלו להעזר בו. אל תקח את דבריי כהתקפה או משהו כזה, פשוט מעצבן שאתה חושב שמה שאני אומר נובע מקמצנות.
  7. מבחינת המחיר אני שואף להגיע למקסימום 30 שקלים. ולא מתוך קמצנות. אלה מתוך פרנציפ שעל כבל כזה לא משלמים 200 שקל. סה"כ כבל של בערך 20 סנטים ואין שום סיבה בעולם למחיר הזה. כבל רגיל עם קונקטור שמתאים לפיוניר. אז כבל כזה עולה בערך 5 שקלים, על קונקטור אני ישלם 195 שקל ? זה ממש ממש מקומם...אני לא מאמין שיש אנשים שמשלמים את המחירים האלה. ואם יבוא מישהו שיתן לי סיבה שמצדיקה את המחיר הגבוה אני הולך לקנות עכשיו.. דר"א תודה רבה על התגובות.
  8. אפשר לדעת מהיכן קנית כבל צנג'ר ? ומה מחירו ?
  9. לדעתי אם ההחלמות והכבלים בהם אני ישתמש יהיו טובים אין סיבה שהאיכות תיהיה שונה. בכל מקרה..אני משתגע איך אנשים עושים כסף על כבל שאמור לעלות 25-30 שקל גג. סה"כ קונקטור...ראבאק..למה לגנוב תאנשים...
  10. תודה רבה....אבל כמו שכבר אמרתי...מחיר מוגזם בטירוף בשביל חתיכת כבל.
  11. http://www.audionet.co.il/details.asp?id=529&lead_id=&look= טוב זה ממש אבל ממש ממש ממש מוגזם.. אין שם איזה רכיב אלקטרוני או משהו....אני מקווה שהמחירים הם לא באמת ככה.. ואם כן...אשמח לדעת אם ניתן למצוא כבל ציינג'ר דפוק או משומש איפשהו.. בשביל שאני אוכל להשתמש בראש שלו... שוב תודה רבה מראש..
  12. שלום לכולם.. אני מחפש לקנות כבל שהיפוך את כניסת הציניג'ר בפיוניר 770mp ל כניסת aux rca . הכבל נראה כך : אשמח לדעת מה עלותו...איפה אפשר לקנות ? והאם אפשר לקנות כבל ציינג'ר רגיל ( במידה והוא יותר זול ) ופשוט להלחים לו באיזושהי צורה ראשי rca . תוודה רבה מראש.
  13. גם לי נשרף סאב כזה בשבוע שעבר... אני עדיין מחכה לתשובה מהמתקין על עלות התיקון אצל אוטופרט.. כנראה שהוא לא עמיד במיוחד הדגם הזה....למרות שאוטופארט טוענים אחרת..
  14. וואלה לא בדקתי את זה...ובאמת שווה בדיקה, השאלה אם המקום מספיק נגיש או שצריך לפרק את כל האלמטף אני מקווה שזה באמת זה. תוודה רבה רבה !
  15. אוקי, אולי מתוך הנסיון שלך אתה יכול לחשוב על כיוון הבעיה ואולי אפילו הערכת מחיר ( לא מחייבת כמובן..) ? זה ממש יעזור לי...
  16. האמת שאצלי הוא בתיבה פתוחה. תיבה שסופקה ביחד איתו מאוטופרט. אבל זה לא משנה...מעניין אם באמת לוופרים הנ"ל יש מחלה כזו. אם כן, אולי יש על מה לדבר עם היבואן, בסה"כ אולי תקלה בייצור שאני לא אמור לשלם עלייה.... תודה רבה.
  17. הסאב עבד ככה הרבה זמן, לא עבד במאמץ והגיין לא היה פתוח עד הסוף. אני לא מאמין שהוא נשרף ממאמץ יתר, מה גם שבאותו הזמן שהפסיק לעבוד, הוא לא עבד במאמץ בכלל.
  18. שאלה נוספת : הסאב עכשיו נשלח לאוטופארט להצעת מחיר לתיקון. האם יש עוד מקום שיוכל לתקן לי את הסאב במחיר זול יותר ?
  19. האלן כולם, מותקן אצלי כבר כמעט שנה ברכב סאב רוקפורד 3412 מחובר למגבר רוקפורד 501X בגישור . הסאב עבד תקין עד אתמול בלילה. כאשר פתאום הפסיק לעבוד, ככשמעתי בעוצמה חלשה מאוד. מבדיקה שעשיתי, המגבר עצמו תקין. הסאב מחובר טוב בתיבה ( הכבל מהסאב לטרמינל ) , אין ריח שרוף או סימנים כאלה ואחרים, הוא נראה שלם לחלוטין. הכבל שבין המגבר לסאב תקין. לקחתי אותו לחנות ממנה קניתי, משום מה הבנאדם טוען שנגמרה האחריות של אוטופרט. דבר שלא נשמע לי כ"כ הגיוני, אבל לא זה העניין. הבנאדם ישלח אחרי החג את הסאב לאוטופרט, והשאלה שלי בעצם מה יכול להיות הנזק ( לסאב...ולכיס..) ? תודה מראש....וחג שמח לכווולם...
  20. כן ראיתי איתו.....מבחינת עיצוב לא ממש משנה לי.....אני מעדיף איכות... אבל בכל מקרה...התקציב שלי לא מאפשר אלפיין לדוגמא....אז ללכת על הפיוניר 770 ? או אולי פיוניר אחר ?
  21. התקציב סביב ה 1500... השאלה אם שווה להשקיע באלפיין סידרה נמוכה ? סה"כ אני לא חושב שיהיה הבדל משמעותי בין החיתוכים שלו לחיתוכים של הפיוניר לדוגמא....תקן אותי אם אני טועה.
  22. .האלן כולם.....הגיע הזמן להחליף את הרדיו דיסק...ואני מתלבט אז ככה...הרדיו דיסק יחובר למגבר רוקפורד 501X שכידוע מגיע ללא קרוסאובר שניתן לכיוון....ולכן חשוב לי HU .שיכלול קרוסאובר ויציאה מיוחדת עבור סאב .תצוגה ויופי פחות חשובים לי...העיקר שיהיה מוצר איכותי...שלא יתקלקל ושייתן תמורה טובה למחיר ההתלבטות שלי כרגע היא בין pioneer DEHP770 ו kenwood 7026 ערכתי חיפושים בפורום ולא מצאתי מידע שיכול לעזור בבחירה. אשמח לשמוע דעות ולבל הצעות. תודה מראש
  23. אתה יכול למצוא קתודות כאלה כמעט בכל חנות מחשבים. אלה נורות פלורסנטיות שלא מפיצות חום ועובדות על 12 וולט...תקנה 2 כאלה. דוגמא אתה יכול לראות פה... http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=946_947_1173&products_id=5163 לדעתי המחיר קצת יקר..
×
×
  • תוכן חדש...