Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 58 דקות, בן-לביא כתב:

האם נגזר עלי לסוע בקיה קטנה או ניסן מיקרה?

לא.

לדוגמא, במחיר של ניסאן מיקרה חדשה אפשר לקנות טויוטה קאמרי היברידית בת 4-5. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רכב יוקרה מזדקן?

חד משמעית לקסוס.

אמינה באופן טוטאלי.

GS300 

GS450H

  • רעיון טוב! 1
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני 21 שעות, בן-לביא כתב:

האם נגזר עלי לסוע בקיה קטנה או ניסן מיקרה? (זה הילטון מול הרב קו אבל זה פחות מה שחלמתי עליו...) 

ורכב כזה מזדקן, הוא להבנתך "פחות מסוכן" מבחינה כלכלית? 


 

אאודי A1 לא שווה את המחיר שלה, זה פולו עם סמל של אאודי.
התחזוקה שלה לא יקרה במיוחד, אבל לא רואה בה שם ערך מוסף.

סדרה 1 של ב.מוו עם ההנאה אחורית(הנעה, הנעה) נותנת ערך מוסף, אבל מחברים שמעתי שהרכב לא מגלה אמינות טובה והאחזקה לא זולה.

הייתי מציע שתתחיל להגדיר תקציב + פרמטרים עיקריים (נוחות, ביצועים, חסכון וכו') ולפי זה להתחיל לסנן בהתאם.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 19 שעות, pasparto כתב:

רכב יוקרה מזדקן?

חד משמעית לקסוס.

אמינה באופן טוטאלי.

GS300 

GS450H

 

 

איך ה- IS250 מזדקנת?

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 4 דקות, GR8Day כתב:

 

 

איך ה- IS250 מזדקנת?

 

 

מזדקנת מצויין. 

באמת אם רכב יוקרה מזדקן ממליץ רק לקסוס. אמינות מופתית. 

 

אבל וזה אבל גדול,אולי לא יסכימו איתי אבל לקסוס זה לא במוו/מרצדס מבחינת איכות. 

זה יפני משודרג,זה עדיין לא גרמנית איכותית בתא נוסעים. 

פורסם (נערך)

תסתפק במשהו אמצעי- קאמרי או סונטה. זה נותן הנאה, ויש זמינות חלפים.

עריכה אחרונה על ידי המחליף

משתדל לעזור

פורסם

אם כבר GM הועלו, חבר שהיה חשוב לו 'אפקט ההגעה', קנה ביואיק לה קרוס במחיר של I10 מאותה שנה.

כל כמה שבועות הוא שולח לי הודעה על תקלה אחרת.

ממיר קטליטי

חיישן חמצן

חיישן לחץ דלק

כל תקלה כזו זה הרבה מאוד כסף...

אבל השיא היה השבוע, שנקרע לו צינור יניקת אוויר בדרך לפילטר, המחיר הוא 1650 לפני מעמ. על צינור גומי, שהחזיק בקושי עשור.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא יודע מה ההבדל בין לה קרוס ללה סייבר אבל דווקא אומרים על הביואיק לה סייבר שזה אחד הרכבים האמינים בקטגוריה של הספות המונעות. יש שם מנוע v6 שקיים כבר 30 שנה בכל מיני וריאציות והנעה קדמית עם גיר פלנטרי טיפש. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
התשובה הקצרה היא תברח 
יש פה בחור צעיר בפורום שקנה bmw מזדקנת שכזו, אמלק: כבר אחרי הרכישה הוציא סביבות ה20 אלף על יישור קו וביטוח.

אאלט היתה המלצה מקיר לקיר של הפורום לא לפספס חלומות ועודדו אותו עד כדי אונס לרכוש את מפלצת חלומותיו (חוץ מאיזה סופר אפונים ומשביט שמחות בודד שכל הפורום נפתח עליו)
מעניין שעכשיו מייעצים לך לא לקנות רכב יוקרה מזדקן! נסתרות הן דרכי האל


Sent from my iPhone using Tapatalk
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אאל"ט, אותו בחור בא לספר אחרי שקנה.

אותו בחור ידע (לכאורה) למה הוא נכנס והתארגן עם זה בהתאם והשלים עם העלויות.

הוא לא התייעץ האם לקנות ועולם הרכב בכלל ותחזוקה עצמית בפרט (שבמקרים אלו הוא משמעותי מאוד) לא היו זרים לו.

יחי ההבדלון הקטנטן.

  • רעיון טוב! 1

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני שעתיים, Ido12 כתב:

אבל וזה אבל גדול,אולי לא יסכימו איתי אבל לקסוס זה לא במוו/מרצדס מבחינת איכות. 

זה יפני משודרג,זה עדיין לא גרמנית איכותית בתא נוסעים. 

 

...Here we go again

 

לדעתי כלי רכב דובר גרמנית מאיזור חיוג 2010 שעומד מושבת כדי לא למכור כליה תמורת חיישן מאבד משהו מהיוקרה שלו, לא?

מעבר לכך, ממליץ על סקירת תאי נוסעים - שלא לדבר על המכניקה - של אותם כלים בן 10+ ואז לערוך השוואה לאופן ההזדקנות מול לקסוס, למשל.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

The older you get, the better you used to be

פורסם
לפני 17 דקות, GR8Day כתב:

 ותחזוקה עצמית בפרט

ממה שזכור לי מהשרשור לא היה שם (ברמה המעשית) תחזוקה עצמית.

אבל כן, הוא אמר שהוא מבין לאן הוא נכנס, ופרגנו לו על הקניה. אני פחות התלהבתי כי לא הבנתי כל כך חוץ מהרמה הרגשית, מה הדבר הכל כך מלהיב דווקא בX5, ועוד אחת שמשמשת כרכב שני. אבל זה לא הדיון פה בכל אופן.

×
×
  • תוכן חדש...