Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, GR8Day כתב:

 

 

איך ה- IS250 מזדקנת?

יש לי כזו בת 11 יד רביעית.

מזדקנת משמעותית יותר טוב מכל רכב אחר שאני מכיר, עדיין מרגיש קצת כמו אוטו חדש.

יש בהחלט כמה מחלות - דשבורד במודלים מסויימים נהיה דביק (שמתי כיסוי מותאם ויש גם תכשירים שמטפלים),  הפלסטיק שסוגר את החריץ שבו נעה ידית ההילוכים מתייבש ומתפורר - החלפתי בחדש מעלי אקספרס ב 10 דולר, הגומי של כפתור פתיחת תא המטען החיצוני נהיה דביק קצת, במושבי העור יש קצת סדקים אבל שום קרע, שחיקה או היפרמות.  סה"כ אני מאוד מרוצה ממנה.

לפני 41 דקות, EliC25 כתב:

אם כבר GM הועלו, חבר שהיה חשוב לו 'אפקט ההגעה', קנה ביואיק לה קרוס במחיר של I10 מאותה שנה.

כל כמה שבועות הוא שולח לי הודעה על תקלה אחרת.

ממיר קטליטי

חיישן חמצן

חיישן לחץ דלק

כל תקלה כזו זה הרבה מאוד כסף...

אבל השיא היה השבוע, שנקרע לו צינור יניקת אוויר בדרך לפילטר, המחיר הוא 1650 לפני מעמ. על צינור גומי, שהחזיק בקושי עשור.


לרכב אמריקאי זה פשוט חסר הגיון לא להזמין מחו"ל.
הנה דוגמא, אני בטוח שב rockauto אפילו יותר זול.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לפני 4 דקות, elibaba כתב:

הנה דוגמא, אני בטוח שב rockauto אפילו יותר זול.

זה נחמד, אבל זה ל3.6. הוא עם ה2.4 והמחיר לא יורד מ900 שקל אחרי משלוח, לפני מיסים. (הפכתי את כל האינטרנט)

https://www.ebay.com/p/663547757

פורסם
בתאריך 27.5.2021 בשעה 16:44, vadim6385 כתב:

 

תגדיר תקציב ודרישות ותדע.

 

אם אתה לא סובל מכוניות קטנות, זה בסדר (גם אני לא מת עליהן), אבל זה לא חייב להיות או מיקרה או X5 מתפרקת, יש הרבה באמצע, ויש מספיק מכוניות אמינות, חסכוניות והרבה יותר נעימות לנסיעה ממיקרה, גם בתקציב של מיקרה.

חסכתי כמעט שנה וחציץ נסעתי באוטובוס. במושב האחורי של ערסים נהגימוניות. סבלתי ואמרתי לעצמי שעם תקציב של 70-80 אלף חייב להיות רכב שיגרום לי לחייך כל פעם שאכנס לתוכו. 

זה הסיפור כאן. לא קשור לגודל הרכב. וכן, אני אוהב גדולות. 

ראיתי שקאדילק יחסית זולות. יש לכך סיבה? 

 

אבל חזרה לתגובה שלך. אתה מסביר לי מה זה לא חייב להיות ואני מעריך זאת אבל האם אתה יודע להצביע כדוגמא על מה כן יכול לבוא בחשבון? וולבו? ראיתי את דגמי ה - S60 החזקים. פחות אוהב את הרכב האפרורי הזה אבל הוא בוודאות יותר נחמד ממיקרה... 

בקיצור אנא כוון אותי. 

 

בתאריך 27.5.2021 בשעה 17:23, SlowRide כתב:

לא.

לדוגמא, במחיר של ניסאן מיקרה חדשה אפשר לקנות טויוטה קאמרי היברידית בת 4-5. 

 

 

מצ'עמם לא? 

לפני 6 שעות, דור-- כתב:

הייתי מציע שתתחיל להגדיר תקציב + פרמטרים עיקריים (נוחות, ביצועים, חסכון וכו') ולפי זה להתחיל לסנן בהתאם.

אני מאוד מתחבר אל הפרמטרים ששמת אתה. בדיוק אגב בסדר שכתבת אותם. 

 

נשארה שאלת התקציב. 

הייתי אומר שבא לי להוציא 60 אבל יכול להגיע גם לאזור ה 80 או אפילו 90 א' ש"ח 

 

בתאריך 27.5.2021 בשעה 16:49, EliC25 כתב:

נשמע שיש פה חשיבה שחדש=נוח ויוקרה=נוח

לכן או שאני קונה רכב עממי חדש בתקציב שלי, או יוקרה ישן. אבל רכב עממי ישן זה יהיה לא נוח, רק כי הוא חא חדש.

האמת לא כ"כ מבין מאיפוא התובנה הזו. 
אני מחדד / מציב אופציות של ממש: 
קדליאק שנת 2013/4 מול וולבו S60 גרסת T5 

 
Hit me 

פורסם

מה זה חיוך בשבילך?

רכב שנראה טוב?

ריפודי עור?

מושבים חשמליים?

סמל יוקרתי?

רכב נקי?

רכב מהיר?

לא ברור לי כל כך מה בדיוק הרצון שלך מרכב חוץ מכך שיהיה לו תדמית של רכב יוקרתי.

בפחות מהתקציב שלך למשל אתה יכול לקנות G37, CT\GS

כמה תסע בחודש\שנה בערך? 

האם יש ביכולתך לטפל בהפתעה בתקלה שיכולה לעלות אלפי שקלים ואפילו 5 ספרות?

פורסם
בתאריך 27.5.2021 בשעה 16:15, בן-לביא כתב:

 

האם נגזר עלי לסוע בקיה קטנה או ניסן מיקרה? (זה הילטון מול הרב קו אבל זה פחות מה שחלמתי עליו...) 


 

שלשום המלצתי לך לחזור לנקודת המוצא - לבחון את הצרכים ואת היכולות.

 

האם נגזר עליך לנהוג בפיקנטו? את התשובה עליך לתת בעצמך. יש לך תקציב מוגבל לרכישת הרכב, לא ציינת איזה שימוש אתה צפוי לעשות בו, מה תקציבך לתחזוקה, ועוד משהו, שקצת סוטה מהונושא - איזה תכניות אחרות יש לך בחיים, שמתחרות על אותו תקציב.

 

בצד האופטימי - מסגנון השרשור אני מניח שאתה בחור צעיר. אז יתכן שעם סבלנות ודחיית סיפוקים תוכל להגשים את החלום בעוד כמה שנים עם רכב צעיר, טולי אפילו חדש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

וולוו S60 מ-2015+ (לוודא שזה מנוע של וולוו ולא פורד, שבא עם גיר פלנטרי ולא רובוטי) יכולה להיות אפשרות סבירה לגמרי. קח בחשבון שה-r-design תהיה יותר ספורטיבית (סוג של, בעיקר יותר קשיחה) ופחות נוחה. לגבי קאדילאק, יש שמועות על בעיות ב-2 ליטר טורבו של GM מהשנים האלו, לא מכיר פרטים ספציפיים.

 

עוד אופציה - ניסאן מקסימה 2016 (אם תמצא) תהיה חזקה ואמינה, אבל קח בחשבון שמדובר בפול -סייז אמריקאית עם מנוע גדול, לא ברכב פרימיום. גם צריכת הדלק תהיה פחות אופטימאלית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
בתאריך 28.5.2021 בשעה 21:17, sperial כתב:

איזה שימוש אתה צפוי לעשות בו, מה תקציבך לתחזוקה, ועוד משהו, שקצת סוטה מהונושא - איזה תכניות אחרות יש לך בחיים, שמתחרות על אותו תקציב


שוב תודה, כי התשובות שלך והשיח הולכים ומתחדדים. 

השימוש ברכב הו להתניידות J אני לא בטוח שמבין את השאלה. בערך 90% שימוש בהקשר עירוני (או אם להכיר באמת, בפקקים). הק"מ שלי צפוי להיות בין 9000 ל - 15,000 בשנה 

התקציב לתחזוקה הוא הנעלם כאן. אני בונה על ~ 1,000 ש"ח לחודש (לא כולל דלק). 

מבחינת תוכניות אחרות בחיים, חוסך כפי שציינת לנכס נדל"ן ראשון. אבל הייחוד של התקציב לרכב הוא כפי שציינתי לרכישה סביב 70-90 א' ש"ח ומשם תחזוקה ואחזקה (דלק, ביטוח וכיוצ"ב). 

כעת משהנתונים בפניך, האם מסתמן סוג רכב אחר ממה שציינתי אני? 

תודה, 

בתאריך 28.5.2021 בשעה 21:30, pooh-bear כתב:

וולוו S60 מ-2015+ (לוודא שזה מנוע של וולוו ולא פורד, שבא עם גיר פלנטרי ולא רובוטי) יכולה להיות אפשרות סבירה לגמרי. קח בחשבון שה-r-design תהיה יותר ספורטיבית (סוג של, בעיקר יותר קשיחה) ופחות נוחה. לגבי קאדילאק, יש שמועות על בעיות ב-2 ליטר טורבו של GM מהשנים האלו, לא מכיר פרטים ספציפיים.

 

עוד אופציה - ניסאן מקסימה 2016 (אם תמצא) תהיה חזקה ואמינה, אבל קח בחשבון שמדובר בפול -סייז אמריקאית עם מנוע גדול, לא ברכב פרימיום. גם צריכת הדלק תהיה פחות אופטימאלית.


ככה: 


>>> לוודא שזה מנוע של וולוו ולא פורד, שבא עם גיר פלנטרי ולא רובוטי

 

איך? איך מוודאים זאת? 
 

>>> קאדילאק, יש שמועות על בעיות ב-2 ליטר טורבו

אני מדבר על דגמי SRX מנועי 3.6 וקילומטראז' ~ 150,000 ק"מ





 

 

בתאריך 28.5.2021 בשעה 20:35, EliC25 כתב:

מה זה חיוך בשבילך?

רכב שנראה טוב?

ריפודי עור?

מושבים חשמליים?

סמל יוקרתי?

רכב נקי?

רכב מהיר?

לא ברור לי כל כך מה בדיוק הרצון שלך מרכב חוץ מכך שיהיה לו תדמית של רכב יוקרתי.

בפחות מהתקציב שלך למשל אתה יכול לקנות G37, CT\GS

כמה תסע בחודש\שנה בערך? 

האם יש ביכולתך לטפל בהפתעה בתקלה שיכולה לעלות אלפי שקלים ואפילו 5 ספרות


חיוך זה רכב שמשרת אותי ולא אני אותו. היתה לי פז'ו שמרוב תקלות שנאתי להביט על הרכב. 
מהיר זה נחמד, קצת יכולת לשבילים זה גם נחמד (אם אפשר). 

אם G37 זה אינפיניטי אז משם התחלתי את השירשור. אם התכוונת למשהו אחר אנא הסבר כי לא מבין לאם אתה מכוון אותי. 

לעניין האותיות האחרות שם, אותה הערה.. 

אני מאוד מאוד מאוד אתעצב לשלם אלפי שקלים על תקלה בהפתעה. 
סכום של עשרות אלפי שקלים, זה גיים אובר מבחינתי. הרכב יוצע למכירה כמעט מיידית. 
 

פורסם

G37 אינפיניטי

CT GS זה לקסוס, המספר תלוי במנוע שיש לך שם.

אני חושב שלקסוס תהיה מתאימה לך יותר.

פורסם (נערך)
לפני שעה, בן-לביא כתב:

 

איך? איך מוודאים זאת?

ב-t5,למנוע של פורד יש 240 כ"ס, לוולוו 245 כ"ס. זה משהו שאפשר לחפש ברישיון 

ב-t4 זה יותר קל - פורד 1.6 ל', וולוו 2.0 ל'.

לפני שעה, בן-לביא כתב:

אני מאוד מאוד מאוד אתעצב לשלם אלפי שקלים על תקלה בהפתעה. 

זה יכול לקרות גם ברכב עממי לגמרי, אפילו במיקרה. ה-1,000₪ בחודש על אחזקה - זה ממוצע, כן? 12,000 בשנה על אחזקה נשמע מאוד סביר, אפילו קצת הרבה גם לרכבים כאלה. זה בהנחה שאתה אכן מדבר על אחזקה בלבד, לא כולל ביטוח וירידת ערך.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הייתי בראש דומה לשלך וקניתי לקסוס is250, לא מצטער ;)

שקלתי גם ביואיק לה קרוס 3.6, שברולט מליבו LTZ 3.5, סובארו b4 ממודל 2015+, ניסאן אלטימה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

השאלה מעניינת ועולה במוחי מדי פעם.

התשובות מחכימות, תודה לכם, והייתי מוסיף:

ברכבים כאלה, עוד יותר משמעותית צורת התחזוקה שלהם עד שקניתם.
 

היות וביד ראשונה הם בד"כ בידיים של אנשים בעלי אמצעים, סביר שטופלו היטב.  מצא רכב כזה יד ראשונה ממש, תתעקש לראות את ההיסטוריה המלאה שלו... כך גם תוכל ללמוד לגבי תקלות שהיו, אולי כאלה שחוזרות...

ואם הרכב מאוד שמור - אני הייתי יורד שנה-שנתיים ואפילו שלוש ומתחבר לאחד כזה מלוקק (ויש)

 

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

אספר איזו אנקדוטה.

יש לי חבר שבא ממשפחה מאוד מבוססת.

ב2007 אביו קנה סדרה 7 מאובזרת בכל טוב מהחברה, אני זוכר את הפאר והעושר שאפיינו את הקנייה הזו. המחיר היה בערך 780-800K של אז.

בערך מ2015 הרכב משרת אותו (אז, ילד בן 21).

עד לפני שנתיים, הרכב לא סבל מתקלות, אבל גם היה עם מעט קמ (130K)

ואז התחילה נזילה מפה, נזילה משם... וכל תיקון כזה גורר אותו להוצאה של אלפי שקלים.

החליט שפחות מתאים לו, בתור סטודנט ואבא טרי. קנה רכב חדש מהחברה והעמיד את האונייה למכירה.

הנתונים - יד 1, 140K, כאמור רכב שעלה כמעט מליון שקל... פרסם ב50K.

אחרי 8 חודשים הגיע טלפון ראשון, ואיתו גם הקונה עם הרבה פחות כסף ממה שחבר שלי דרש, העברת בעלות בוצעה בהקדם.

 

×
×
  • תוכן חדש...