Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות חברת לובינסקי בכיבוד אחריות


yoni2sh
 שיתוף

פוסטים מומלצים

זה לוקח אותי בחזרה לעניין הרצועה.

 

מעניין כמה מנועים הלכו בגלל שלא בוצעו עדכונים בזמן,,,ואני חושב שיש קשר,יכול להיות שאם היו מבוצעים עדכונים בזמן אז מנועים לא היו נהרסים כל כך מהר.

 

לרכב שלי יש 5000 ק"מ והדבר הראשון שעשיתי כאשר רכשתי אותו הוא להחליף שמן ופילטר מקורי בגבע,ואפילו הוספתי נוזל קירור מקורי.

אני בודק בתדירות גבוהה את הרצועה,פותח את הפקק ונותן מבט.

 

זה פשוט מדהים ההתנהלות של לובינסקי כמדיניות לא לעדכן תוכנה,,,זה גורם לחשוב כמה מכוניות נוסעות לא מעודכנות

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 220
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 15 דקות, yoni2sh כתב:

....הדבר הראשון שעשיתי כאשר רכשתי אותו הוא להחליף שמן ופילטר מקורי בגבע,ואפילו הוספתי נוזל קירור מקורי.

אני בודק בתדירות גבוהה את הרצועה,פותח את הפקק ונותן מבט....זה גורם לחשוב כמה מכוניות נוסעות לא מעודכנות

אתה מודע ש"סוג לקוח" כמוך זה 0.1% במקרה הטוב אצל רוב היבואנים,אז ברור לך שהרוב המוחלט של מכוניות נוסעות לא מעודכנות !

לפני 27 דקות, yogev20 כתב:

אתמול הם מתקשרים אלי לשאול איך הייתה חווית הטיפול במוסך?  אמרתי שנדיבה. אמרו לי שבקרוב נציגים מטויוטה יתקשו אלי 

לשאול את דעתי עת המוסך והשירות שלהם, ולהגיד שהיה טוב/חיובית. דבר שהפתיע  אותי, עד כמה היבואן רוצה לדעת מה חושבים הלקוחות שלהם.

עמידה בתקן ISO 9001 זאת דרישה של יצרן מיבואן,לא סתם קוראים היום למוסכים שלהם "מרכזי שירות" !!!
גם המוסך באזור מגורים שלך היה צריך לעבוד לפי זה,אבל כמו בכל דבר יש רצוי ומצוי,ויש דינמיקה בשטח.
עכשיו מה אתה אומר,נראה לך שלקוח מצוי מסוגל לעשות שקלול ? :

איזה יצרן לבחור (לרוב זה סובייקטיבי,תדמיתי שנבנה במשך הרבה שנים)

אחרי בחירה,מי היבואן ? איזה מוסך יבואן באמת גם מקצועי ?

....ברור לך שהרוב המוחלט של אנשים לא יורדים (מאי רצון,חוסר אכפתיות או אי יכולת) לרדת לרמות רזולוציות כאלו !!!

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה שמ"מרכז שרות" - נשאר לפעמים רק ה"מרכז".

אחרי ה"שרות" אתה צריך לרדוף / להתחנן / לדרוש / לצעוק / לא יודע מה.

זה לא צריך לקרות גם ללקוח ההדיוט.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמידה בתקני ISO 9001 לצערי לא מיישמת במלואה בכל חברה, יש חברות שלוקחות את זה ביותר רצינות, ויש כאלה שמעט פחות.

לדעתי זהו שיקול כמעט מרכזי בכל קניית רכב חדש (יד שנייה) מעבר לאמינות הרכב, גם כאשר זה בא על מעט פחות דינמיות.

 כלומר, בכל מצב נתון אעדיף רכב אמין (שגם מאובזר ונראה טוב כמובן) כשאני יודע שמאחוריו עומדים יבואנים שלא יתערו ממך בזמן תקלה.

 

מי יותר טוב או פחות, לא עשיתי ממש סקר לאורך שנים, אבל אני משער שלובינסקי מככבת שם לא פעם בשנים האחרונות. 

מה שיותר מפתיע שלרכבים שלהם יש תדמית נחותה וחסרת אמינות עשרות שנים, שעד היום מלווה אותם אפילו בקרב צעירים

דווקא הם היו אמורים להיות נושאי הדגל והראשונים לטפל בכל כשל שיש ברכב. מוזר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, חולגי כתב:

הבעייה שמ"מרכז שרות" - נשאר לפעמים רק ה"מרכז".

אחרי ה"שרות" אתה צריך לרדוף / להתחנן / לדרוש / לצעוק / לא יודע מה.

זה לא צריך לקרות גם ללקוח ההדיוט.

 

לכן כתבתי רצוי ומצוי,לשניה לא מצדיק התנהגות של שום יבואן,רק חידדתי עובדות,מה הדרישות של היצרנים מהיבואן !!!
פרשנות ויישום של זה בשטח זה כבר סיפור אחר.

לפני 5 דקות, yogev20 כתב:

עמידה בתקני ISO 9001 לצערי לא מיישמת במלואה בכל חברה, יש חברות שלוקחות את זה ביותר רצינות, ויש כאלה שמעט פחות.

לדעתי זהו שיקול כמעט מרכזי בכל קניית רכב חדש (יד שנייה) מעבר לאמינות הרכב, גם כאשר זה בא על מעט פחות דינמיות.

 כלומר, בכל מצב נתון אעדיף רכב אמין (שגם מאובזר ונראה טוב כמובן) כשאני יודע שמאחוריו עומדים יבואנים שלא יתערו ממך בזמן תקלה.

 

מי יותר טוב או פחות, לא עשיתי ממש סקר לאורך שנים, אבל אני משער שלובינסקי מככבת שם לא פעם בשנים האחרונות. 

מה שיותר מפתיע שלרכבים שלהם יש תדמית נחותה וחסרת אמינות עשרות שנים, שעד היום מלווה אותם אפילו בקרב צעירים

דווקא הם היו אמורים להיות נושאי הדגל והראשונים לטפל בכל כשל שיש ברכב. מוזר. 

 להבדיל ממך אני לא מתייחס ספציפית לשום יבואן,ממליץ גם לרובכם לא ללכת על "חבל דק" (יש הבדל בין "אמת אישי" ולהוכיח את זה,במישור המשפטי שזה לא "לשון הרע"),לא חסר בפורום עובדים,נציגים,בעלי עניין או פאנבויים לכל יצרן/יבואן,הם אמורים לדאוג לתדמית.

התרשמותי דווקא,לפי מה שכותבים פה רוב האנשים,שיש שיפור לטובה בשנים האחרונות !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם את תוכנת המולטימדיה עדכנתי בעצמי,לאחר שביקשתי מהם והם אמרו שאין דבר כזה.

 

נכנסתי לבד לאתר פיג'ו,נרשמתי עם מספר VIN והורדתי לבד לדיסק און קי SMEG UPDATE עם העדכון האחרון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, yoni2sh כתב:

גם את תוכנת המולטימדיה עדכנתי בעצמי,לאחר שביקשתי מהם והם אמרו שאין דבר כזה.

נכנסתי לבד לאתר פיג'ו,נרשמתי עם מספר VIN והורדתי לבד לדיסק און קי SMEG UPDATE עם העדכון האחרון.

כבוד :mm_yeah:

אבל אתה חריג,ועובדתית גם גבע לא עשה לך את העדכון תוכנה,כי או שאין לו גישה לאונליין או לא כדאי לו,כי זה מגיע לך חינם אצל יבואן :mm_cool:

בקיצור אתה זקוק ליבואן רק במקרים כאלו,והם מקווים שלא יותר מדי אנשים ידעו מזה (אין חשש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך גישה און ליין כדי לעדכן מולטימדיה,רק להיכנס לאתר,להירשם עם ה VIN ולהוריד לדיסק און קי,,,,ההורדה עצמה לוקחת שעה שעתיים,והעדכון עצמו ברכב עוד חצי שעה.

מוסך גבע הוא מוסך פרטי והוא לא חייב לתת את הישרות הזה בחינם.

 

אבל היבואן בהחלט חייב !

 

ברגע שלקוח נכנס ומתלונן שיש בעיה עם המולטימדיה,היבואן מחוייב לתת שירות ואחריות ! כלומר : כן אדוני,מייד מגיע אליך איש דיאגנוסטיקה ומעדכן לך את המערכת,,,הלוואי וזה היה רמת השירות האמיתית.

 

בפועל,שהתולננתי שהמולטימדיה מתנתקת מהבלוטוס ולפעמים קצת איטית ונתקעת,אז נתנו לי מבט של  "אנחנו לא יודעים על מה אתה מדבר" , עיני עגל (-:

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאפל לא ככה. הם לא הפסיקו להטריד את האייפון הישן שלי עם העדכונים עד שנשברתי, עידכנתי, ומאז הסוללה פח והוא איטי.

לגבי לובינסקי. כל פעם מפתיע אותי מחדש ההתנהלות שלהם. פעם היו להם מכוניות דפוקות אז עוד היה תירוץ, עכשיו יש להם רכבים טובים. אם הם יהרסו את המוניטין זה רק באשמתם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, yoni2sh כתב:

אתה לא צריך גישה און ליין כדי לעדכן מולטימדיה,רק להיכנס לאתר,להירשם עם ה VIN ולהוריד לדיסק און קי,,,,ההורדה עצמה לוקחת שעה שעתיים,והעדכון עצמו ברכב עוד חצי שעה.

מוסך גבע הוא מוסך פרטי והוא לא חייב לתת את הישרות הזה בחינם.

הכוונה לאונליין לבעיה המקורית שלך,עדכון גיר,הרי אתה רשמת שאתה מטופל בגבע !!
אם עוד לא הבנת,אני מכיר את רוב השטיקים וקונצים של כל היצרנים,ועדכון דרך DOK זה נפוץ,אבל לרוב האנשים לפרמט FAT32 או איך בדיוק לעתיק קבצים לשורש,או בכלל איך לעשות BOOT משם זה סיפור,ובכלל לא מומלץ לרוב האנשים להתעסק עם זה,כי יש הרבה גרסאות "מקומבנות" לאינפוטיינמנט של הרכבים בארץ,ובקלות אפשר לשבש דברים עם גרסה לא מתאימה (מדבר בהכללה לא ספציפית PSA)

 

לפני 14 דקות, yoni2sh כתב:

בפועל,שהתולננתי שהמולטימדיה מתנתקת מהבלוטוס ולפעמים קצת איטית ונתקעת,אז נתנו לי מבט של  "אנחנו לא יודעים על מה אתה מדבר" , עיני עגל (-:

 

גם מוכרת התגובה הזאת אצל רוב היבואנים והמוסכים "המורשים" שלהם ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, yoni2sh כתב:

אין צורך לפרמט שום דבר,מכניסים דיסק און קי ריק למחשב,האתר של פיג'ו מוריד ומכין הכל,,,יוצא לך דיסק מוכן להתקנה

אתה מדבר ספציפית PSA,אני מדבר על כלל היצרנים,אתה לא צריך להסביר לי,מדבר מניסיון,איך עובד אצל חלק מהיצרנים ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש,

 

לפחות קיבלתה מענה בסוף,

אני עם הפוקוס עדיין לא, אני אפילו כבר בתהליך החלפת הרכב כי נמאס לי מהשירות של פורד בארץ, אין מענה בכלל, אותה קלטת של מודעים/בודקים ויחזרו אליך, ובפועל כלום לא קורה.

חבל כי גם כאן יש להם מוצר מעניין שפשוט הורסים אותו, רק כאן לא פלא שהמכירות שלהם בקרשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, farkash7 כתב:

חבל שאפל לא ככה. הם לא הפסיקו להטריד את האייפון הישן שלי עם העדכונים עד שנשברתי, עידכנתי, ומאז הסוללה פח והוא איטי.

 

ההבדל שאפל מונעים ע"י תאוות בצע,התופעה מזמן בכלל ברמה של כת (אחרי זמן קצר תרוץ לשדרג לדגם חדש),ליצרן  דווקא יש אינטרס לעדכן רכיבים כדי למנוע כשל וזה עולה ליצרן הרבה מאוד כסף תאמין לי !!!!

כרגע בשיטת תחזוקה של היום זה לא ישים,אבל עוד הרבה שנים יעברו לשיטת עדכוני OTA,כמו טסלה.

  • רעיון גרוע 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

wildlands2019

אני לא קיבלתי מענה !  אני במקרה נפלתי על בן אדם שהחליט בטוב ליבו ואולי בגלל שמצאתי איתו שפה משותפת,לעשות את הדבר הנכון.

 

בסופו של דבר לאחר העדכון יצאנו ביחד מהמוסך,לחצנו ידיים וזהו,,,לא קיבלתי אפילו סקר טלפוני,שזה אומר שזה נסגר לא בתוך המערכת

 

 

אני מרגיש את התסכול שלך,רכב חדש,הרגשה של חוסר אונים ("עונים") ,,,כי לא עונים תרתי משמע.

 

פרנציפ ! אל תחליף את הרכב,תתחיל לרשום באנגלית בגוגל את התופעה שאתה חווה,תהיה מופתע מכמות המידע שיש בפורומים בריטיים,אולי תעלה על משהו.

למכור את הרכב זה הפסד גדול,וחבל.  תן להם בראש !

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...