Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות חברת לובינסקי בכיבוד אחריות


yoni2sh
שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 220
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה לא המקרה הראשון או השני וגם לא האחרון ,הם כל כך גרועים שגם בשרות פרונטלי 

בזמן רכישת הרכב הם לא מסוגלים לעשות טוב .

 

בקרוב אני מתכוון לשלוח להם מכתב על שרות אפס!!!!!! וזה עוד לפני שבכלל רכשתי מהם 

עברתי כמה וכמה סוכנויות ואין השרות פשוט גרוע ועכשיו אתה מחזק איזה עוד יותר ובאמת עדיף לא להתקרב וזה בעיקר בגלל שרות גרוע.

 

מקווה שלא תתקל בבעיה נוספת 

מדובר בתיבה רובט או פלאנטרי ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבאס רצח. מצד שני, כל הכבוד על ההתעקשות וההתמדה שלך, מעוררות התפעלות.

ולכן בשורה התחתונה - איזה מזל שבסוף-בסוף עלו על התקלה והכל הסתדר, כי יש מקרים שפשוט לא מצליחים לעלות על הבעיה או יותר חמור - הרכב עבר איזו תאונה או טראומה שאין איך לרפא אותו, ואז אתה נשאר מיואש עם רכב שקנית במיטב כספך. תהנה ☺️

  • אהבתי 1

-----------------------------

אם נוהגים לא מסמסים. אל תצאו בלי מסמס תורן :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסיפור,

זה נע בין סתם עצלנות (לבדוק לעומק), לבין חוסר מקצועיות משווע (למה צריכים להגיע מס' פעמים למוסך עד שאתה "נופל" על המומחה ?!)

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, חולגי כתב:

לפי הסיפור,

זה נע בין סתם עצלנות (לבדוק לעומק), לבין חוסר מקצועיות משווע (למה צריכים להגיע מס' פעמים למוסך עד שאתה "נופל" על המומחה ?!)

עצוב שזה באמת ככה , גם אחרי שמשלמים בסוף גם צריך לרוץ אחרי השרות.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עצלנות ולא חוסר מקצועיות,,,זאת מדיניות של לובניסקי כנראה,,דגש על הכנראה.

 

כאשר השיחה עם הבוחן האחרון הגיעה לפסים אישיים וידידותיים,הוא נפתח ואמר לי בעצמו שהוא לא חייב לעשות את זה,וצריך לעבור מספר שלבים עד שלובנסקי מאשרים את מה שהוא עושה עכשיו.

 

כלומר,לפי הבנתי,,,,כנראה,הם לא רוצים לטפל.

 

מה הסיבות ? אני לא יודע,,,,אבל הזנק הסביבתי שלובינסקי עושים לעצמם הוא חמור ביותר,הם אחראים בעצמם לירידה של המותג

 

שימו לב כמה פעמים שאלו אותי היכן הרכב נרכש,,,כלומר הם רואים במחשבים שלהם שהוא לא נרכש דרכם,,,תסיקו מזה מה שאתם רוצים להסיק

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, yoni2sh כתב:

עדכון התוכנה לקח 30 דקות,שבמהלכה אני רואה את כל ההליך ה DIAGBOX מחובר און ליין ל PSA  ורואים שמבוצע תיקון ועדכון של הגיר

קודם כל כתיבה שנונה למקרה סטנדרטי יום יומי ברוב המוסכים של כל היבואנים בסה"כ ;)

בגלל מה שהדגשתי,אתה לא תראה שום עדכון יזום ע"י שום מוסך יבואן (ולא רק על מי שאתה כותב) כל עוד זה לא קשור לריקול או TSB שחייבים לעשות,אחרת יגרם נזק בלתי הפיך לחלק (ואז כאשר מתרחש "מקרה" היצרן יחקור את התנהלות של המוסך,הם יהיו בבעיה),חווית נהיגה לא כלולה בזה :rolleyes:
העיקר פותחים דיונים כמה אפשר לחייב על טיפול 15K סטנדרטי,שעתון יצרן,אבל בפועל אחרי 20 דקות האוטו מוכן,הרי "לפי הספרים" אמורים להתחבר עם ציוד דיאגנוסטיקה ולבדוק עדכונים,אז מי שחושב שזה קורה באמת,חי בסרט,אף מוסך לא יעמוד בזה,אם כל רכב יעבור חצי שעה-שעה עדכוני תוכנה,השיטה בתעשיה בכל העולם,עושים כאשר צריך או התקלקל !
חוץ מזה אתה חצוף :rofl:,מכיר שם של תוכנת דיאגנוסטיקה של היצרן,ומה צריך לעשות,אתה באה להגיד,מה לא בסדר למוסך יבואן שמלא "תותחים" "מצטיינים ישירות מסדנאות לימוד בצרפת" ובוחני רכבים ?? ;)

רוב המוסכים לא מכירים את השם,וחלקם שכן מקסימום יש להם גרסת אופליין שלא רלוונטית לרכבים אחרי 2015-2016,שמחייב אונליין !

לפני 29 דקות, Yellow Engine כתב:

איזה מזל שבסוף-בסוף עלו על התקלה והכל הסתדר

הם לא עלו,זה נטו התעקשות של הלקוח שידע מה צריך לעשות,והוא חריג תאמין לי

לפני 16 דקות, yoni2sh כתב:

מה הסיבות ? אני לא יודע,,,,אבל הזנק הסביבתי שלובינסקי עושים לעצמם הוא חמור ביותר,הם אחראים בעצמם לירידה של המותג

שימו לב כמה פעמים שאלו אותי היכן הרכב נרכש,,,כלומר הם רואים במחשבים שלהם שהוא לא נרכש דרכם,,,תסיקו מזה מה שאתם רוצים להסיק

בתור אחד שמכיר,וכמה שכבות הגנה יש בתוכנה הזאת,ועלויות ולא הכל גלובלי,יש עלויות פר VIN לפעמים...לא סתם שואלים היכן נרכש (רמז,אולי זה יבוא מקביל,אז לך לחפש ),הם יעשו רק שחייבים או הלקוח מבין מה הוא דורש !

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון שלי לא משנה אם הרכב באחריות ותביא לבוחן של המוסך רכב עם 3 גלגלים ורעש כי יש חור בדוד של האגזוז הוא יחזור ויגיד שהרכב בובה 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של 2 רכבי סיטרואן שנקנו חדשים מלובינסקי. זה מאוד מאכזב לשמוע וגם קצת מדאיג.

מה יהיה כשאני אצטרך לתקן משהו? מה יהיה אם תהיה לי בעיה? איך יטפלו ומה יעשו?

ללא ספק מעלה מחשבות ותהיות לקראת הרכבים הבאים שאקנה בעתיד. (ולפחות כרגע, הסיכוי שהם יהיו שוב מלובינסקי ירד פלאים), נחכה לתשובה מנציג לובינסקי פה בפורום.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, yuvalganim כתב:

מה יהיה כשאני אצטרך לתקן משהו? מה יהיה אם תהיה לי בעיה? איך יטפלו ומה יעשו?

ללא ספק מעלה מחשבות ותהיות לקראת הרכבים הבאים שאקנה בעתיד. (ולפחות כרגע, הסיכוי שהם יהיו שוב מלובינסקי ירד פלאים), נחכה לתשובה מנציג לובינסקי פה בפורום.

קודם כל נקווה שלא יהיה,מנגד לדברים רציניים אכן אתה תהיה "לקוח שבוי" של מוסכי יבואן או מוסך מומחה שיש לו גישה לציוד רמת יצרן,כי ברוב המקרים סורק אוניברסלי פשוט לא יעזור "לסיים דברים",וספציפית ב-PSA זה ממש לא פשוט !

אז תגיד תודה שאתה מכיר את הפורום הזה,יש לא מעט "אזהרות מסה" ,ותמיד תהיה חשדן מה שהמוסך יבואן אומר ותתייעץ פה,אבל זה גורף לכל היבואנים (פחות או יותר) ולא הייתי נתפס על שם של יבואן כזה או אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוסר מקצועיות לא רק של היבואן, אלא גם של היצרן. בפולקסווגן כשאני קובע תור לטיפול הם יודעים לומר לי מראש כי הטיפול יתארך מעבר לרגיל כי הם רואים לפי מספר השלדה שלרכב ממתין עדכון תוכנה. העובדה שב- PSA לא יודעים זאת לפני שהרכב מתחבר למחשב היא אות קלון.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור מטריד והתנהלות אוילית של היבואן שלא רק יורה לעצמו ברגל, אלא מתעקש לעשות את זה עם מאג. אם זה המצב, אז מה הפלא שהמכוניות שהוא מביא זוכות למוניטין אמינות של "שומר נפשו ירחק", פשוט לא מובן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, שי כתב:

..בפולקסווגן כשאני קובע תור לטיפול הם יודעים לומר לי מראש כי הטיפול יתארך מעבר לרגיל כי הם רואים לפי מספר השלדה שלרכב ממתין עדכון תוכנה...

צר לי לצנן את ההתלהבות שלך מהיצרן שלך (נכון,כל הכבוד שלפחות נותן הערכת זמן ללקוח),אבל זה לא נובע רק מ"מקצועיות" נטו.
רכבי VAG הכי אהובים,בקרב בעליהם,לצורך שינוי תוכנה ו-CODING כדי לפתוח "כל מני אופציות",ואת כל זה הם מאפסים במוסך,ואם יש שינוי ב-CVN (Calibration Verification Number) אפילו יכולים לשלול אחריות !
וכן לפחות אצל הגרמנים מתייחסים לרכב כמו "אוסף של מחשבים" שכל הזמן זקוק לעדכון,כי כל הזמן מתגלים באגים,כמו שקורה בכל מחשב (ממנו אנחנו כותבים תגובות) עם מערכת הפעלה,דפדפן או דרייבר :mm_cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לדעת מאילו רכבים/יבואנים כדי להתרחק. (שגם ככה לא היו בעדיפות ראשונה.)

 

לפני חודש התעצבתי על הנהלות של מוסך מורשה טויוטה באזור שלי, כבר באותו יום כתבתי מכתב חריף ומנומק ליבואן טויוטה בחיפה.

לאחר כמה ימים אני מקבל שיחה מהמוסך להבהרת העניין. לאחר דין ודברים (כי הייתי פגוע מהם) הם טענו שאני "לא מדייק" "והעובדות הן אחרות"

ועוד כל מידי דברים להוציא אותי כביכול לא בסדר. עניתי בצורה עניינים אך תקיפה, ועמדתי אחרי כל מילה -כי לשקר לא למדתי.

(הולך עם האמת שלי עד הסוף, לכן לא מפחד מכלום)

 

אמרו לי שעשו בירור ויחזרו. לאחר בירור (הקלטת שיחה) הם חזרו אלי עם התנצלות מלאה. כל מה שאמרת, אכן קרה וצדקת.

ניסו לפצות אותי בכל דרך אפשרית,  אמרתי להם שנראה לי שזה מאוחר מידי. (לתקן את הרושם השלילי " חוויה מתקנת")

 

השבוע עשיתי את הטיפול (בדיקת מחשב ועוד) אצל האחים קצב. מעבר לשירות הנדיב שלהם, גם שילמתי פחות על אותה בדיקה.

אתמול הם מתקשרים אלי לשאול איך הייתה חווית הטיפול במוסך?  אמרתי שנדיבה. אמרו לי שבקרוב נציגים מטויוטה יתקשו אלי 

לשאול את דעתי עת המוסך והשירות שלהם, ולהגיד שהיה טוב/חיובית. דבר שהפתיע  אותי, עד כמה היבואן רוצה לדעת מה חושבים הלקוחות שלהם.

 

בלי קשר אם זאת טויוטה או חברה אחרת, ככה בדיוק צריך להתנהל - וכנראה שהמכתב התלונה החריף שלי נמצא במאגר המוסכים. (חושב?) 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...