Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות חברת לובינסקי בכיבוד אחריות


yoni2sh
שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז אתה טועה,ואסביר למה.

 

בליטל לא הכניסו את הרכב בכלל לרישום,קיבל אותי מכונאי או מנהל בחוץ ישר שהגעתי.

גם בדקל ישר שאלו את השאלה,לפני הרישום.

 

הם מזהים רכבים פרטיים שנקנו דרכם בצורה אחרת,ובואו אני אגלה לכם את הסוד המקצועי,הפלסטיק מסביב למספר שלי הוא שחור ללא כיתוב.

ברכבים שיצאו ישירות מלובינסקי יש את הלוגו (MOTION & EMOTION)

שמתי לב שבכל המקומות ישר מסתכלים על האזור הנ"ל

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 220
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גילוי נאות, אני חובב צרפתיות לשעבר,

התחלתי לנהוג על ZX, רכב ראשון היה 405, אחר כך BX, אחריהן 2 טווינגו ברצף ולקינוח עוד BX.

כשהתאומים שלי היו קרובים להיוולד, חטאתי במחשבה על קניית רכב חדש, היה תירוץ טוב לשיגעון וננעלתי על קקטוס (עוד מימי הקונספט שלו לפני שנים רבות)

בדיוק היה איזה שבוע מכירות וחשבתי שאם ההנחות תקפות גם על יד 2 אפס קילומטר, הסכום הסופי יהיה הגיוני יותר לבליעה.

במשך שבוע שלם, מיום ראשון ועד שהרמתי ידיים ביום רביעי, התקשרתי לכל נציגות של סיטרואן שיכלתי למצוא באינטרנט ואף לכמה שלא הופיעו אך הופנתי אליהם ע"י אחת, כולם, ללא יוצאים מהכלל, ניפנפו אותי והפנו אותי לגורם אחר, "אצלנו אין", "תנסה באשדוד", "תתקשר לשם", אף השארתי את מספר הטלפון שלי בכמה מוקדים שטענו שיחזרו אליי, אפילו חבר של אבא שעובד במגרש של לובינסקי, חוץ מלדחוף לי משומש, לא עזר.

לבסוף, בסוף יום חמישי, היום אחרון של שבוע המכירות (או שנגמר בשישי), בדרך הביתה מהעבודה אני מקבל טלפון, לראשונה מבינים מה אני מבקש ורוצים לבוא לקראתי.

עניתי באלגנטיות:

"אם כשאני רוצה לזרוק עליכם מאה אלף שקל, אני צריך לרדוף אחריכם, מה יקרה שאני אתקל בבעיה ואזדקק לשירותכם? אני מודה לכם שניערתם אותי מהשטות שהכנסתי לי לראש."

ירדתי מהרעיון לחלוטין.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 2

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"פולקסווגן יודעים בכל רגע נתון איזה אוטו נוסע עם איזו תוכנה ואם יש להם תוכנה חדשה עבורו, ברמה שפקידה במרכז שירות מכניסה לוחית רישוי למחשב ויודעים אם צריך או לא לעדכן את התוכנה. "

 

פולקסווגן יודעים לספור מספרי VIN לפי ה ABC, והם הכי מסודרים....בנתיים לרכבים שלהם יש אחוזי תקלות מהגבוהים ביותר בתעשייה והשירות של לובנסקי ואחרים זה שירות זהב לעומת זה של רכב העם.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, ronrcz כתב:

פולקסווגן יודעים לספור מספרי VIN לפי ה ABC, והם הכי מסודרים....בנתיים לרכבים שלהם יש אחוזי תקלות מהגבוהים ביותר בתעשייה והשירות של לובנסקי ואחרים זה שירות זהב לעומת זה של רכב העם.

מה הפואנטה שלך ? ואיך היא קשורה לנושא ?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר,אבל אני לא רוצה להפוך את השרשור הזה להתגחות ולהתנצחות איזה יבואן או מותג יותר טוב.

 

זה כרגע חסר תכלית,באמת...

 

ב 2016 רכשתי פולו חדשה,לאחר 10K החליפו לי מצמדים,ופרסמתי את זה פה בפורום,,ואיזה באלגן התחיל,חבל על הזמן.

 

מצד שני,שבאתי למוסך מורשה בצ'מפיון,הם לא התווכחו,ולא ערבבו אותי,ישר הכניסו את הרכב להחלפת סט מצמדים,ולאחר מכן במשך שנתיים עד שמכרתי את הרכב נהנתי מכל רגע.

 

לזוגתי יש סקודה די חדשה,בנתיים כל בעיה טופלה בצורה ממש מעולה,ולא נתנו תחושה של ערבוב.

 

בוא נחזור להתעסק בנוא השרשור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, yoni2sh כתב:

ללובניסקי : אני בחיים לא מתקרב לשום סחורה שלכם ! גם אם תייבאו מכוניות שמיוצריות ביפן ע"י מהנדס יפני שחתום בעצמו על המנוע.


כן, בטח, כולם חסידי אומות עולם ורק לובינסקי חרא.

יאללה תתעוררו, כ-ו-ל-ם אותו החרא.

מקרה מאתמול (מספר בקצרה):
ספורטאז' 2020 עם 6000 קמ על השעון, נורת מערכת "בקרת סטיה מנתיב"\"שמירת מרחק" נדלקת.

נכנסים למוסך יבואן מורשה בפתח תקווה. פוגש את הרכב בכניסה למוסך לא פחות ולא יותר מנהל המוסך.
הוא קובע (בלי לחבר את הרכב למחשב) שהאוטו עבר תאונה (פגיעה מקדימה), 1000 שקל פירוק והרכבת פגוש + 8000 ש"ח ראדר (אם הוא נפגע, וכנראה שכן). "תפעיל ביטוח זה יקר".

אנחנו מחליטים לעשות אחורה פנה קדימה סע.

נכנסים הבוקר למורשה יבואן בהוד השרון. לא רק שהם יותר אנושיים ונחמדים, חיברו את האוטו למחשב ומייד ראו תקלה במצלמה. הזמינו מצלמה ומחליפים אותה.

(בין לבין, אני בודק בגוגל ורואה אין-ספור תוצאות על התקלה הזו, כאשר המכנה המשותף לכל הקונצרן הוא שלא משנה באיזה דגם [קונה, ספורטאז', סול וכד'], הוחלפה המצלמה. כנראה סידרה בלאי או משהו).

כולם אותו החרא.

  • אהבתי 5
  • מצחיק 1
  • מעניין 3
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל,איציק אני מאוד מכבד אותך,אתה מהגדולים של הפורום,ואני עבד לרגליך (-:

 

ועכשיו אחרי המחמאות,,איציק,תרשום את התייחסותך ספציפית למקרה שלי.

 

נשיקות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, yoni2sh כתב:

קודם כל,איציק אני מאוד מכבד אותך,אתה מהגדולים של הפורום,ואני עבד לרגליך (-:

 

ועכשיו אחרי המחמאות,,איציק,תרשום את התייחסותך ספציפית למקרה שלי.

 

נשיקות


חווית את תמצית הישראליות במוסכים. ליצרן יש תוכניות משלו - אבל בישראל ? בישראל יודעים יותר טוב "איך לטפל" בלקוחות. המחדלים שאתה רואה אצל היבואנים בארץ לא קשורים ליצרן - אלא קשורים אלינו, כאן בארץ, האנשים שמקבלים את ההנחיות מהיצרן אבל מתכמנים את המערכת תמיד... זה מאוד דומה לסגר קורונה הראשון - ולכל יתר הסגרים שבאו אחריו. מקשיבים ומיישמים פעם אחת - אח"כ שמים זין על הכל.

בשירשור הזה ראית איך מתייחסים בלובינסקי, בטויוטה ובקיה ללקוחות שלהם. תהיה בטוח שאף אחד מהיצרנים הללו לא רואה בשירות שאתה מקבל בישראל שירות טוב ותהיה בטוח שזה לא רשום ב"אמנת שירות" שלהם.

בעבר גם סיפרתי על ה"טיפול שמש" שקיבלנו לפני כמה חודשים במוסך מורשה יבואן של AUDI\SKODA במסגרת ההסדר על הייצוגית של השרשראות המתארכות ב 2.0TFSI בפתח תקווה (להלל את המערכת שמודיעה לך שהטיפול יתארך כי יש ריקול זה מצויין, אבל יותר חשוב זה לטפל פיזית ברכב לפני שמודיעים בכלל משהו, הרי בשביל זה הרכב שם).

מאחל לך שרק תהנה מהרכב, אני בטוח שיש ממה. תתמקד בחוויות הטובות ממנו ולא רק בשליליות (אני בטוח שזה מעיב על השמחה של רכב חדש, אבל עדיין, מקווה שבעתיד החוויה הזו תתכהה). טוב שהיית מספיק חזק ועמדת על שלך בשביל שזה יטופל. מעצבן שצריך לעשות את זה עם רכב באחריות אבל זה המצב לצערנו במדינה הזו.

נסה לחפש מרכז שירות שמתאים לך. לא מן הנמנע שאלו שביקרת בהם כנראה לא הכי שירותיים. יש צדיקים בסדום, רק צריך למצוא אותם.

איציק

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, איציק נ. כתב:

כולם אותו החרא.

 

מסכים לגמרי. 

במוצרים שיש להם תחרות, אתה רואה שלא שמים עליך ברוב המוחלט של המקומות. 

 

אז במוצר שיש לו רק יבואן אחד לכול חברה, כן יהיה אכפת למישהו? 

 

את התלונות האלה שמעתי על כמעט כול יבואן רכב בארץ. ועל אלו שלא שמעתי? כניראה בגלל שהם מוכרים במספרים ממש קטנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, איציק נ. כתב:


כן, בטח, כולם חסידי אומות עולם ורק לובינסקי חרא.

יאללה תתעוררו, כ-ו-ל-ם אותו החרא.

מקרה מאתמול (מספר בקצרה):
ספורטאז' 2020 עם 6000 קמ על השעון, נורת מערכת "בקרת סטיה מנתיב"\"שמירת מרחק" נדלקת.

נכנסים למוסך יבואן מורשה בפתח תקווה. פוגש את הרכב בכניסה למוסך לא פחות ולא יותר מנהל המוסך.
הוא קובע (בלי לחבר את הרכב למחשב) שהאוטו עבר תאונה (פגיעה מקדימה), 1000 שקל פירוק והרכבת פגוש + 8000 ש"ח ראדר (אם הוא נפגע, וכנראה שכן). "תפעיל ביטוח זה יקר".

אנחנו מחליטים לעשות אחורה פנה קדימה סע.

נכנסים הבוקר למורשה יבואן בהוד השרון. לא רק שהם יותר אנושיים ונחמדים, חיברו את האוטו למחשב ומייד ראו תקלה במצלמה. הזמינו מצלמה ומחליפים אותה.

(בין לבין, אני בודק בגוגל ורואה אין-ספור תוצאות על התקלה הזו, כאשר המכנה המשותף לכל הקונצרן הוא שלא משנה באיזה דגם [קונה, ספורטאז', סול וכד'], הוחלפה המצלמה. כנראה סידרה בלאי או משהו).

כולם אותו החרא.

כנראה שאתה צודק, אבל לובינסקי מייצג מותג שמוניטין האמינות שלו לא בדיוק בשמיים ובלי קשר לשאלה אם זה מוצדק או לא ( לדעתי בהחלט לא ), הוא צריך להיות הרבה יותר זהיר ו"מחבק קליינטים",  ודאי יותר מאשר נניח יבואן טויוטה שאצלו הפשלות ( ויש ), לא מזמינות מין ונדטה כזו כמו שאנחנו רואים כאן, כזו שעוצמתה מגיעה לכך שגם הפותח לא מוכן לשמוע על וואג ופשלותיו למען לא יאבד לו הפוקוס על לובינסקי. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי5 , על איזה ונדטה אתה מדבר ? זה מעליב וזאת האשמה חמורה ביותר כלפי,אתה מציג את השרשור שלי כנקמה וזה לא נכון בעליל.

 

אין לי שום פוקוס על לובינסקי,ואני בהחלט מכיר בפשלות של VAG.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, yoni2sh כתב:

למה ?

כי יש אנשים שבודקים בגוגל מפות לפני שהם הולכים למוסך/סוכנות בשביל לקרוא ביקורות.

כמו שאתה כתבת פה ואנשים קוראים את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...