Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות חברת לובינסקי בכיבוד אחריות


yoni2sh
 שיתוף
עוקבים 43

פוסטים מומלצים

כי תכל"ס הם אנשי מכירות,לא "יועצי שירות" 

 

כל הכבוד לצפרדע שמעלי,באמת דברי חוכמה,אני לא ציני

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 212
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בנובמבר 2020 רכשתי פיג'ו 208 אפס קילומטר מחבר אלבר.   לאחר מספר נסיעות קצרות הבחנתי שהרכב מתנהג בצורה לא תקינה,העברת הילוכים אגרסיבית,טלטול,דפיקות בין ראשון לשני בזחילה,במהירות גבוהה העברה ב

כן, בטח, כולם חסידי אומות עולם ורק לובינסקי חרא. יאללה תתעוררו, כ-ו-ל-ם אותו החרא. מקרה מאתמול (מספר בקצרה): ספורטאז' 2020 עם 6000 קמ על השעון, נורת מערכת "בקרת סטיה מנתיב"\"שמירת מרחק" נד

אני מאחל להנהלה של לובינסקי לעלות על 737 MAX ואז להתקשר אלי שניה לפני המראה ולשאול עם עדכנתי תוכנה ב MCAS.     חכו,אני עוד לא סיימתי אתכם,,,אני דובר גרמנית,רוסית,וערבית,,,,אני כרגע מחפש

תמונות שפורסמו בשרשור

א. כל הכבוד על ההתמדה

 

ב. מאוד מקומם שאנשים משלמים "פריומיום" בשביל טיפול במוסך מורשה של היבואן ומקבלים שירות כל כך חובבני.

 

אגב, גם לי היו בעיות עם הגיר. לא כמו אצלך, אבל היו כאשר הייתי לוחץ חזק על הגז הגיר היה מתבלבל למספר שניות ומרעיד את כל הרכב. הבעיה הזאת נפתרה בעדכון האחרון שהם עשו במסגרת הריקול, אבל רצועת טיימינג לא החליפו. אמרו שהכל תקין. לא יודע אם הרצועה באמת תקינה או בגלל שהם ראו שאני ממילא מתקרב לקו ה-100,000 ק"מ הם ראו הזדמנות לגבות ממני כסף על ההחלפה. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, שי כתב:

מה הפואנטה שלך, שלטלקאר יש מוסך אחד חרא (מצטער על הביטוי, אבל אני ממשיך עם הנוסח שלך) כי במוסך השני אליו נכנסת ישר פתרו לך את הבעיה במהירות, מקצועיות וחביבות?

פות"ש עבר שלושה (!) מוסכים של לובינסקי שהתייחסו אליו מתחת לכל ביקורת, לרבות המוסך המרכזי. הדג מסריח מהראש.

 


אני אסביר לך בפשטות את הפואנטה כי כנראה לא הבנת:
המטרה היתה להראות שאצל כל היבואנים יש מוסכים שהם לא בדיוק "צדיקים" גדולים. במקרה, אבל ממש במקרה, גם ראית שבאחד המוסכים הדג (המוסך) מסריח מהראש (בעל\מנהל המוסך).

הרבה מזה זה עניין של מזל, אחד נודד 3 מוסכים עד שמוצא את הפתרון (הקל), השני נודד "רק" אחד.
עניין כמות המוסכים שאתה נודד, במקרה שהוצג בשירשור, לא רלוונטי - כי לא זו היתה המטרה שבדוגמא.
זה ניסיון של 2 אנשים בסה"כ. זו בטח לא סטטיסטיקה מדוייקת בשביל שתשליך שליבואן X יש Y מוסכים טובים או גרועים.

בנוגע לקביעות הנחרצות שלך נגד לובינסקי (בכל שירשור כאן בפורום), ברור ששמת אותם על המוקד ואתה מנהל נגדם מלחמת חורמה. לי לא ידועה הסיבה למה אתה עושה את זה וגם לא מעניין אותי - אבל בתור עיצה טובה לחיים, היית מציע לך (תמיד) להתמקד בדברים החיוביים ואת הרעל תשפוך במקומות שצריך לשפוך, ולא בכל הזדמנות.

בעניין פותח השירשור והמקרה שלו (והתגובה שלך):
במרוצת השנים למדתי שגם לתלונות של לקוחות, בתור אחד שמכיר היטב את 2 צידי המתרס, יש לפעמים מנעד מאוד רחב של דיוק בהסבר התקלה ומנעד רחב מאוד של "רמות רגישות" של לקוחות.  לכן - מצד אחד אני סומך על פותח השירשור שדייק בפרטים וניסה להעביר את התחושות שחווה בנהיגה ברכב, אבל מצד שני לא שוכח שלכל מטבע יש 2 צדדים - ותמיד יכול להיות שמי שנהג ברכב לא הרגיש באופן מדוייק את מה שפותח השירשור הרגיש.

דווקא מכל התקופה שעבדתי כשכיר בכמה וכמה מקומות, אני חושב שבלובינסקי למדתי לא מעט דברים. בין היתר עד כמה חשוב תיחקור הלקוח בנוגע לתקלה וכו' וכו'. לומר לך שלכל האנשים יש יכולת ביטוי גבוהה בשביל לתאר תקלה, ו/או לכל איש שירות יש את היכולת לשאול את השאלות הנכונות - זה קצת לא מציאותי, אבל מנסים להסתדר עם מה שיש.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, eitanuch כתב:

השאלה היא האם הם מודיעים לך שיש עדכון ואתה מוזמן לבוא למוסך, או שאתה צריך לבוא מיוזמתך ולשאול. אני הייתי מצפה מחברה טובה שתודיע לי שיש עדכון, כמו כל תוכנה אחרת שאני משתמש בה. בדיוק כמו שאפל מודיעים לי על עדכון בIOS או מיקרוסופט דוחפים לי עדכון לwindows

ממש לא !!! (מה שאתה משווה מול OS,זה מצריך מעבר ליכולת עדכון OTA ישירות מהיצרן ללקוח קצה,ממש לא יהיה בזמן הקרוב)
אתה צריך להבין ב-VAG ספציפית הכל מנוהל תחת   Technical Problem Information  -  TPI.

עכשיו צריך לעשות הפרדה אם הרכב באחריות או לא,ואם ה-TPI קשור לבטיחות או לחשש לכשל חמור אפשרי ברכיב משמעותי שהיצרן רוצה למנוע!
הרי בעולם עסקי,שורה תחתונה מתנקז "מי משלם על זה !"
TPI בטיחותי שהיצרן לוקח אחריות עליו ומשלם על התיקון או TPI קשור לאחריות/רצון טוב,גם יופיע איזה מק"ט לחייב,לצורך התחשבנות מול היצרן,שזה קורה דרך היבואן בארץ !
זימון יזום מתבצע רק כאשר יש ריקול,גם אז לא תמיד,לרוב משתמשים בהגעה ראשונה של הרכב לטיפול אצל יבואן,ומכוון הכל אונליין דרך פורטל ERWIN,שאליהם בארץ יש גישה רק לדילר מורשה בארץ,המערכת יודע לשייך TPI רלבנטי לפי VIN המשויך למספר רישוי רכב !!!

אצל הגרמנית התהליך הזה מאוד מסודר (אצל BMW/MB זה יותר מחמיר),אבל כל יצרן מנהל סוג כזה שניהול,כמובן כל אחד מיישם את זה בצורה שונה

עכשיו חזרה לדיון עצמו על PSA !
מה שמרגיז,שהייתה תלונה ממוקדת על תפקוד לקוי של גיר,שניתן להרגיש (ולא איזה תופעה שמופיע פעם ב...ונעלם),חירטטו אותו ש"איפסו תוכנה" (שם קוד בעולם המוסכים=לא עשו כלום) וכמעט חטף "שבץ מוחי" פות"ש מהפנינה ששיחרר הבוחן:
"...זה יחסי העברה מה שאתה מרגיש,תיסע יותר מהר וזה לא מורגש הוא אומר..."

עכשיו ל"מזלם" נפלו על מישהו שמבין דבר אחד או שניים בעדכוני קושחה,גם יודע להרים קול/לעמוד את שלו,ועדיין רק שיחה נינוחה ברוסית/ערבית הוביל לפתרון של הבעיה ;)
אני אומר לכם רוב המוחלט של אנשים היו מתייאשים ומשתכנעים "שהם לא בסדר" ולא המוסך.

עוד דבר,רוב המוסכים בודקים במקרה הטוב DTC (שלא מדליק MIL),גרסת קושחה לא אופטימלית לרוב לא מייצר כזה,אפילו לא סטטוס PENDING,בשביל זה צריך להיכנס יותר עמוק לפי מודולים שיגיד אם יש גרסאות חדשות מול מה שמותקן ברכב,וזה לא משהו  אוטומטי !!!

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני לא מבין איך רכב משנת יצור 2020 מגיע עם גירסת תוכנה לא מעודכנת/ מתאימה?

כאילו במפעל בצרפת יושב בן אדם וצורב לכל מחשב תוכנה בגירסה אחרת?

איך אין לעוד רכבים שיוצרו באותו יום/שבוע/חודש את הבעיה הזו?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נו ו?

איפה האחריות של היבואן לעדכן גרסה לפני מסירה ללקוח?

 

כאחד שמגיע מתחום התוכנה, אני בטוח שבמקום עבודה נורמלי, אם מישהו לא היה מוסר גרסה נכונה ועדכנית ללקוח, הוא היה מקבל על הראש.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 48 דקות, איציק נ. כתב:

...עד כמה חשוב תיחקור הלקוח בנוגע לתקלה וכו' וכו'. לומר לך שלכל האנשים יש יכולת ביטוי גבוהה בשביל לתאר תקלה, ו/או לכל איש שירות יש את היכולת לשאול את השאלות הנכונות - זה קצת לא מציאותי, אבל מנסים להסתדר עם מה שיש...

זאת החוליה הכי חלשה בממשק בין יצרן/יבואן ללקוח,שבגלל פערי ידע/מידע משני הצדדים וליכולת התבטאות ותיאור יש תפקיד חשוב...אבל פה מדברים על איש IT,שלא נראה לי שהייתה בעיה של אי יכולת למקד בעיה ונשאר רק לבדוק בשרת של החברה אם אכן היצרן מודע לזה,וזה מתבטא בעדכון,לא סתם מוציאים עדכונים !

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, yoni2sh כתב:

הרכב יוצר ביולי 2019

ויכול להכיל רכיבים/מודולים מ-2018 אם לא ישן יותר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, yoni2sh כתב:

הרכב נרכש כאפס קילומטר מאלבר עם 5 קילומטר על השעון,,,ככה הרכב עבר לאלבר

אז אלבר היו צריכים לדאוג לזה לדעתי.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 26 דקות, dorsht כתב:

נו ו?

איפה האחריות של היבואן לעדכן גרסה לפני מסירה ללקוח?

 

כאחד שמגיע מתחום התוכנה, אני בטוח שבמקום עבודה נורמלי, אם מישהו לא היה מוסר גרסה נכונה ועדכנית ללקוח, הוא היה מקבל על הראש.

זה ממש לא עובד כך כמו שאתה חושב !!

אם הייתה מבין מי בפועל מייצר את החלקים/מודולים ,איך מגיע לפס ייצור,איך המערכת ברכב עושה אדפטציה ולימוד,הייתה מבין באמת.

אבל זה מעבר לדיון שגם כך גלש למיליון כיוונים,חוץ מתגובה פומבית של יבואן,שגם לא יהיה,רק בפרטי !!!

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 דקות, dorsht כתב:

נו ו?

איפה האחריות של היבואן לעדכן גרסה לפני מסירה ללקוח?

 

כאחד שמגיע מתחום התוכנה, אני בטוח שבמקום עבודה נורמלי, אם מישהו לא היה מוסר גרסה נכונה ועדכנית ללקוח, הוא היה מקבל על הראש.


הכי קל לגלגל את האחריות על היבואן.
 

אתה היית עובד בחינם ? אני דיי בטוח שלא.

היצרן (PSA) הגדיר כבר לפני שנים שכל עידכון תוכנה שהוא משלם עליו (זמן עבודה למוסך) מצריך טריגר כלשהו. 
בניגוד לתחילת שנות ה-2000, היום לא עושים סתם עדכון תוכנה אלא אם הלקוח חווה בעיה או תקלה ואכן יש עידכון ב TSB של היצרן. רוב היצרנים, אגב, עובדים באותו המתווה.

איציק

לפני 10 דקות, איצי בר כתב:

רק אני לא מבין איך רכב משנת יצור 2020 מגיע עם גירסת תוכנה לא מעודכנת/ מתאימה?

כאילו במפעל בצרפת יושב בן אדם וצורב לכל מחשב תוכנה בגירסה אחרת?

איך אין לעוד רכבים שיוצרו באותו יום/שבוע/חודש את הבעיה הזו?


יוצאים עידכונים לתוכנות ככל שעובר הזמן ומגלים באגים, ככה זה בעולם התוכנה.
זה לא אומר שבאופן אוטומטי כל המכוניות שנוסעות על גירסאות ישנות דינן להתקלקל באותה הדקה שיצאה גירסה אחרת חדשה.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, איציק נ. כתב:

הכי קל לגלגל את האחריות על היבואן.
 

אתה היית עובד בחינם ? אני דיי בטוח שלא.

אז מי אחראי? הלקוח שאמור לנחש שיש עדכון תוכנה?

אם זה משפיע על ההתנהגות של הרכב, בעיניי המינימום שמצופה מהמוסך זה להבין את הבעיה ולהבין שהיא נגרמת מגרסת תוכנה לא עדכנית.

איך אין כאן טריגר?

אם יש כאן פוטנציאל לבעיות, בעיניי זה טריגר מספיק גדול.

 

לא הייתי עובד בחינם, אבל הייתי פותר מראש בעיה שעלולה לגרום לי בעיות בעתיד.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, dorsht כתב:

אז מי אחראי? הלקוח שאמור לנחש שיש עדכון תוכנה?

מה קשר לאלבר,שרק מתווך בעסקה,שתפקידו לקבל מקסימום הנחה מיבואן,ולמכור במקסימום רווח ועדין יהיה כדאי ללקוח קצה (לרוב מקבל מראש הנחה לירידת ערך עתידית)

 

לפני 4 דקות, dorsht כתב:

לא הייתי עובד בחינם, אבל הייתי פותר מראש בעיה שעלולה לגרום לי בעיות בעתיד.

 

זה שאתה לא מבין איך התעשיה AUTOMOTIVE עובד,ומנסה לתת עצות מה נכון...זה קצת פתטי.

כמו כל מוצר טכנולוגי,לא ניתן לצפות כל תרחיש,לתכנן ולעשות אופטימיזציה לכל מדינה,והמוצרים יוצאים עם מלא באגים,והגישה "ניהול קרב בתנוע"...ממשיכים לתקן כל הזמן,וכן גם ב-2021 יש רכבים עפ פגם תכנוני ידוע ליצרן :mm_cool:

מפה זה ניהול סיכונים ומדיניות של כל יצרן או יבואן במדינות.

וכמו שאיציק רשם,לפעמים באמת המוסך בין פטיש וסדין מול יצרן/יבואן ומול הלקוח,וגם אני לא הייתי עובד בחינם !!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...