Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות חברת לובינסקי בכיבוד אחריות


yoni2sh
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בא לי לדחוף את טסלה לשרשור אז סליחה מראש אם זה מפריע למישהו שטסלה היא שוב דוגמה למופת.
אחד הדברים שאולי הכי שימחו אותי בכניסה של טסלה זה לא המחיר (כי בואו אני לא אשקיע 190K ברכב).
זה לא העניין שהיא רכב חשמלי שלא בא לך להקיא ממנו.
זה לא העניין שיש לה ביצועים של מכונית על.

זה בעיקר העובדה שאין לה "יבואן" בארץ.
כל כך כיף לשמוע שאין עוד איזה מתווך דמיקולו שגוזר עלינו קופון, ואפשר לקנות את הרכב שלך מהיצרן. בלי טובות.

  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 220
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כשעה, yoni2sh כתב:

לא כולם מבינים למה שאתה רומז,,,אתה חייב לצאת מעצמך ולהבין איך זה נראה ללקוח קצה הפשוט,ואפילו הלא פשוט.

איך אומרים,אם אתה רוצה להמשיך לאכול במסעדה,עדיף שלא תיכנס למטבח :mm_cool:
כל ה"טבחים" פה בפורום מבינים טוב מאוד,תאמין לי.
בקשר ללקוח קצה,אני אישית את "הרוח האקטיביסטי" שלי איבדתי בשנות ה-20 שלי,אחרי גיל 40 אתה פשוט הופך ליותר ציני מיום ליום.
לא שאלת את עצמך למה לעולם נציגים,עובדים,מנהלים של יבואנים/מוסכי יבואן לא משתתפים בדיונים האלו,אם כבר בטח לוחצים על מנהלי פורומים להסיר דברים ?
אתה עדיין חושב שתקבל תשובה מהיבואן חוץ מבפרטי ?
הרי הם יודעים,לאנשים יש זיכרון קצר,וקהל לקוחות שבוי גדול,אז למה להם להיכנס לזה ?

אתה ממורמר,תובע אותם וכולם יודעים שאתה צודק,יומיים לפני דיון יגיעו איתך להסדר מחוץ לכותלי בתי משפט,העיקר שלא יהיה פסיקה תקדימית........או אם אתה בוחר לא במישור המשפטי,כבר יעשו משהו במסגרת "רצון הטוב/goodwill"  לפנים משורת הדין.

במדינה שלנו עם נושאים כלכליים או חברתיים יותר בוערים אי אפשר להכנס לפוליטיקה ולהשפיע במקומות הנכונים (זליכה?),אז דברים "טפלים" ומותרות כמו עולם הרכב זה יהיה בראש סדר עדיפות של המחוקק/מדינה שההפך ממש נהנית שלא תתקן וכל הזמן תקנה רכב חדש?

אם הצרכנים לא מבינים את הכוח שלהם,אז שימשיכו להוציא קיטור ברשתות חברתיות,יעבור להם!

 

לפני כשעה, yoni2sh כתב:

מה זה הלינק הזה ?

 חשבתי שאנשים מבינים את זה
2021-04-24_10-30-47.png.29efc9db535f267370c80197874384b9.png

גישה ליצרן לכל מוסך פרטי.

 

לפני כשעה, yoni2sh כתב:

מה אני אמור להבין ? שאני יכול להירשם לאתר ולהזמין חלקים ?

 

אני יודע שהלוגו DISTRIGO מטעה,אבל כתבתי על זה,כבר בתגובות הקודמות שלי,זה זרוע מאוד רווחי של PSA שמאגד את כל הלוגיסטיקה של חלקים וכל מה שקשור ל-SW ושירותי פרימיום לשרתים שלהם,שהם ממש לא בחינם !

 

לפני כשעה, yoni2sh כתב:

שיש שחיתות ואז אי אפשר להירשם ?

 

את זה אתה אומר...

המחוקקים בארה"ב ואירופה מזמן הבינו את הבעייתיות של מוסכים מחוץ לרשתות של דילרים,לכן כבר לפני הרבה שנים מ-EURO5,היצרנים חויבו להתיישר לפי פרוטוקול אוניברסלי שמאפשר לכל מוסך עם ציוד פשוט לגשת לשרתים של יצרנים.
ישראל ממש לא ייחודית,יש עוד הרבה מדינות  עם שליטה של יבואן מקומי,וגם במדינות "נורמליות" זה הופך לסיפור לא זול ובעייתי,בקיצור לא יקום מחר בארץ אלפי מוסכים שיתחרו במוסכי יבואן,אבל בהחלט ימשיכו לצמוח הרבה מוסכים מומחים כי תמיד יהיו 90-95% פתרונות,אבל גם אז רוב האנשים מכל ההפחדות/שטיפת מוח,יקטרו וימשיכו ללכת למוסך יבואן ;)

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.4.2021 בשעה 11:57, wildlands2019 כתב:

פות"ש,

 

לפחות קיבלתה מענה בסוף,

אני עם הפוקוס עדיין לא, אני אפילו כבר בתהליך החלפת הרכב כי נמאס לי מהשירות של פורד בארץ, אין מענה בכלל, אותה קלטת של מודעים/בודקים ויחזרו אליך, ובפועל כלום לא קורה.

חבל כי גם כאן יש להם מוצר מעניין שפשוט הורסים אותו, רק כאן לא פלא שהמכירות שלהם בקרשים.

הפיאסטה שלי מזמן לא באחריות אבל יצא לי להיתקל במדיניות עקשנית של פורד.

רציתי לקנות חלק בארץ שנשבר לי בטעות (צינור שמחזיר נוזל קירור מהמנוע למיכל עיבוי שהאל יודע למה הוא מפלסטיק) וזה היה לי די דחוף אז לא היה אכפת לי לשלם מחיר הזוי, המחיר היה 300 שקל וזה היה מבאס אבל הייתי מוכן לשלם את זה כדי לנסוע באוטו.

 

מתקשר לפורד מברר את מחיר החלק ואמרו שיש במוסך המרכזי בניר צבי את המחסן, טוב הלכתי לניר צבי ואני מבקש מהם את החלק, והם פשוט סירבו למכור לי את החלק בלי לעשות דיאגנוסטיקה (יעני לחייב אותי כמה מאות שקלים על להגיד לי משהו שאני כבר יודע) והתקנה בעצמם (20 שניות עבודה במקסימום), פתאום הבנתי למה מציעים לחייל בן 20 עם רכב ב15 אלף שקל קפה ומדברים יפה...

התעצבנתי, עפתי משם וקניתי צינור דלק בקוטר 7mm והשתמשתי בחובקים, איזולירבנד, אפוקסי, חלק מהצינור הקודם, ומגע קסם כדי לגרום לזה לשבת טוב וזה החזיק 3-4 שבועות עד שקיבלתי את התחליפי מאליאקספרס שאגב עלה לי 60 שקל...

 

אחרי העצבים שהיו לי בשברולט על אחריות עם הספארק החדשה שהייתה לי זה גרם לי להבין שכל המוסכים המורשים אטומים ועקשנים ושלא בא לי להתקרב אליהם או לקנות אוטו חדש שיגרום לי לבוא לשם.

מאז כל הטיפולים והתיקונים באוטו אני עושה לבד, יותר זול ופחות עצבים.

בתאריך 22.4.2021 בשעה 12:34, yoni2sh כתב:

אני מאחל להנהלה של לובינסקי לעלות על 737 MAX ואז להתקשר אלי שניה לפני המראה ולשאול עם עדכנתי תוכנה ב MCAS.

 

 

חכו,אני עוד לא סיימתי אתכם,,,אני דובר גרמנית,רוסית,וערבית,,,,אני כרגע מחפש מתורגמן לצרפתית למכתב שאני הולך לשלוח ל PSA.

 

אני עדין מחכה לתגובה של לובינסקי פה בפורום

 

זה אני בעבודה

 

 

IMG_0712.jpg

זה מה שגרם לתאונות שלהם ולהם להיות מושבתים לשנה? המניות של בואינג די ספגו בגלל זה ואנשים נהרגו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואינג היו לחוצים מזה שאירבוס מצליחים עם ה A320 שלהם,,,ובמקום לפתח מטוס חדש,הם החליטו להמשיך עם ה 737 הישן,לשנות את הכנפיים ואת ההמנועים,,אבל מנועי LEAP יותר גדולים,ולכן הם החליטו על עיצוב שונה,,להרכיב את המנועים יותר קדימה,דבר שפוגע באופן קריטי באיזון של המטוס.

כדי לאזן את המטוס,הם נתנו לכמה הודים לכתוב תוכנה ,,,,זה על קצה המזלג.

 

כמובן שאני מאחל לכל הנהלת לובינסק רק בריאות ואריכות ימים

 

אבל כדי שתבינו כמה זה חשוב לעדכן תוכנה,,,תחשבו שעקב אי עדכון תכונה בזמן נגרמת תאונה,חס ושלום,,,,אני רואה בזה גם עניין בטיחותי.

אני לא רוצה להיות שפן ניסויים בגלל פוליטיקה ופרקטיקה רשלנית

 

תראו מה מחשב יכול לעשות,,,ועכשיו תקפצו 40 קדימה לעולם הרכב,שמיום ליום נהיה יותר ממוחשב.

 

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ocsi4u כתב:

היצרנים חויבו להתיישר לפי פרוטוקול אוניברסלי שמאפשר לכל מוסך עם ציוד פשוט לגשת לשרתים של יצרנים.

 

בפועל, אין אפשרות להרשם לאתר שנתת אליו לינק. אמנם מופיע האופציה להרשם, אבל בפועל (תנסה ותראה) לא ניתן להכנס. השליטה על שם המשתמש והאפשרות לגישה נתונה פה בארץ בידי היבואן.

 

נניח והתקמבנת על יוזר וגישה - אם נכנסת, כל מסמך עולה כסף. קיצר, תחרות אין.

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, מלטבשי כתב:

 

בפועל, אין אפשרות להרשם לאתר שנתת אליו לינק. אמנם מופיע האופציה להרשם, אבל בפועל (תנסה ותראה) לא ניתן להכנס. השליטה על שם המשתמש והאפשרות לגישה נתונה פה בארץ בידי היבואן.

אם היית קורא את כל מה שרשמתי בדיון הזה,היית מבין שרק נתתי "אתגר" לטיעון של 

 

 

לפני 3 שעות, mcaspi כתב:

עד כמה שידוע לי, משרד התחבורה מחייב את היבואן לתת גישה לכל מוסך ולכל מידע.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כיוונתי את התשובה אלייך ישירות. התשובה נועדה לא לפתח תקוות שווא שניתן לגשת למסמכים של היצרן ככה סתם לכל זב חוטם שמחליט להצהיר שהוא בעל מוסך

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yoni2sh כתב:

אני לא רוצה להיות שפן ניסויים בגלל פוליטיקה ופרקטיקה רשלנית

זה בהחלט לא נעים,אבל דה פקטו כולנו כאלו...כמו שידוע לך חוקים/תקנות/שינויים נכתבו בדם לצערי !
אבל הנה,תרים את הדגל,תנסה להוביל מהפך במודעות של הצרכנים בארץ .

 

כל בן אדם משווא לעולם הדימויים שלו/או תחום העיסוק שלו,בהחלט בעולם הרכבים יש רגולציה כבדה בנושא בטיחות,אבל עדיין שנות אור מעולם התעופה,שם בטיחות חזות הכל,ועדיין גם שם חברה מרשה לעצמה "לעגל פינות" משיקולים עסקיים בלבד (לא צריך היה להיות מתכנת כדי לרשום לך מהתחלה שהיה ברור ש קבלן משנה ממזרח הרחוק היה ה"ש"ג" של המקרה הזה ;))
אבל בוא אני אחדד לך שוני חשוב.בעולם הרכבים כל הסחרור של גדילה אין סופית במחשבים ברכב ומורכבותם והבעיות שיכולים לגרום,נובעים הרגולציה המחמירה של זיהום אוויר!
תחשוב אחרי שהארגונים הירוקים יסיימו עם הרכבים,ויעברו לדרישה לייצר מטוסים פחות מזהמים....יהיה לך הרבה עבודה חחח

עכשיו גם "נוהל תחזוקה" של מטוסים,אכן לאט חודר לעולם שלנו,אני משתמש בזה.
הרי נראה לך שטכנאי מטוסים בחיל האוויר יש לו ידע עמוק במערכות? מלוקהיד מתחבר ברימוט,ויש פרוטוקולים סופר מחמירים לכל צעד,לכן טכנאי מטוסים פשוט חייב להיות בן אדם ממושמע,צייטן פחות מקצועי.
עכשיו כל הגלישה של הדיון על מצב בארץ,הדו"ח המקצועי האחרון נכתב לפני 10 שנים,הרבה דברים לא רלוונטים,אבל פרק V של המלצות והצעות מסכם יפה את הכשלים,חוליות החלשות,ואיך היבואנים החזקים הסופר מומחים ומקצועים,תאמין לי קונים הכי טוב בעולם,הצליחו למסמס את הרוב !

הרי ה"בולדוזר" של אז זרק לפח את כל העבודה הזאת

http://www.knesset.gov.il/committees/heb/docs/calcala300412.pdf

 

המצב של היום הרבה יותר טוב מאז,היו התקדמויות ושיפורים,רחוק מלהספיק,אני לא מתלונן,הרבה מוסכים מומחים ומקצועים ידעו לעשות אדפציות,אבל הציבור נשאר מאחור,כי כמו שרשמתי יש פער אדיר במידע וידע!
 

לפני 57 דקות, save כתב:

זה דיי ברור מתכונת העידכונים הידניים האלה תקרוס בקרוב. אפילו לווינים מעודכנים מרחוק. תוך כדי טיסה. ע"ע בראשית .

זה מצריך מהפך אדיר שבטוח יקרה עם הזמן,אבל יהיה ארוך.
OTA מתבקש,אבל גם עם זה יש לא מעט בעיות במיוחד בגזרה של אבטחת סייבר !
זה היתרון של טסלה בתור חברה צעירה,שמראש בנה את הכל בצורה הזאת,וגם פיתח רשת לווינים עצמאית לזה לעתיד STARLINK שגם אותם הוא מעלה דרך SPACEX,גאוני!

לפני 7 דקות, מלטבשי כתב:

לא כיוונתי את התשובה אלייך ישירות. התשובה נועדה לא לפתח תקוות שווא שניתן לגשת למסמכים של היצרן ככה סתם לכל זב חוטם שמחליט להצהיר שהוא בעל מוסך

בזה אתה צודק :mm_yeah:

אני מניח שרוב המוסכים מודעים לזה,התבקשתי להסביר ברמה של "לקוח קצה",ושם זה ממש לא ברור מה חסום,לכן במקום "חושבים,נראה לנו" פשוט שינסו.
הרי בחו"ל הרבה אנשים אוהבים לטפל ברכבים שלהם כמו פה,והם קונים ציוד פשוט ועושים לבד הכל מהבית,כולל לרכבים 2021,מה שלא ניתן פה בארץ,כמו שרואים 99% ממדריכים פה זה מכונאות או חשמלאות בסיסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שמדברים פה על סטרואן, אבל רק למען הפצת הידע, לפולקסווגן יש אתר erWIN שמכיל ספרות דיי מפורטת על כל רכבי הקונצרן. אמנם בתשלום לפי שעה, אבל בשעה אפשר להוריד את כל האתר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין,

חסרה האופציה לתת למוסכים עצמאיים להתחבר לשרתים הצרפתיים על מנת לעדכן תוכנות עצמאית. באירופה נותנים למוסכים בסיסיים את האפשרות להשתלם ולקבל הסמכה. 

לאחר מכן הם משלמים עבור כל מספר שלדה עבור שבוע בו ניתן להם לבצע telecode למחשבים ברכב.

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ocsi4u

בתור טכנאי מסוקים בצבא אני יכול להגיד לך שב99% מהמקרים אתה צודק וגם הסדיר וגם הקבע לא מבינים מעבר למה שכתוב אבל לפעמים קורים מקרים נדירים שצריך להפעיל את הראש.

לדוגמא, סיקורסקי הוסיפה בדיקה חדשה לינשוף (בלאקהוק) לאיזשהו חלק במסוק אחרי 40 שנה שהוא כבר באוויר (כי קרה מקרה באירופה איפשהו אם אני זוכר נכון) אבל הם היו מספיק לא אכפתיים בשביל לא להגיד לך איך לעשות אותה אלה שפשוט צריך ותמצא דרך.

אחד הסדירניקים שרטט מתקן שיאפשר את זה וביקשו ממקום אחר בבסיס לייצר את זה בצורה חובבנית + אילתור עם כמה כלים ובום מצאנו דרך לבדוק.

לפעמים צריך להפעיל את הראש כי מבקשים דברים חדשים שלא נתקלו בהם בעבר ואפילו במסוק בן 40 נתקלים לפעמים בדברים חדשים (דרישות, תקלות, ומוזרויות).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ocsi4u כתב:

יש פער עצום בין רצונות מול מה שקורה בפועל.

בכלל כל הפוליטיזציה של התחום,איזה "דמויות" יושבים בעמדות מפתח,הלובינג החזק של היבואנים.....
משרד התחבורה גם ממליץ למוסכים להלשין על יבואנים ;)
בקיצור למה לנחש,אתם מוזמנים לנסות

https://service.citroen.com/pages/index.jsp

בלי תלונות למשרד התחבורה ובלי תביעות שום דבר לא יזוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ocsi4u

אני מניח שאתה מכיר את רשת מוסכי בוש קאר סרוויס (https://bcsisrael.co.il/). בוש מספקת לא מעט רכיבים לתעשיית הרכב, כולל מחשבי ניהול מנוע/גיר והתוכנה שלהם. לבוש יש נציג חזק בארץ אשר דוחף בצורה עקבית (אך זהירה) לבניית רשת מוסכים מורשית אשר מגובה ע"י מידע טכני שמסופק ע"י בוש. בהנחה שאתה מכיר, האם ברשת הזאת יש סיכוי לקבל שירות איכותי יותר?

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...