Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

שאלת תם.

כולנו כידוע משלמים מיסים.

מע"מ, בלו, מס הכנסה, בריאות, ביטוח לאומי ועוד.

כעצמאים - יש יתרון ברור שאפשר לקבל החזרים רבים על הוצאות.

כשכירים - טוב, מעט מאוד האפשרויות לקבל החזר על הוצאות או רווחים.

השאלה - 

נניח קיבלתי בונוס גדול מאוד בעבודה (או מניות שרוצה למכור, או אקזיט או משהו דומה) - כזה שיורידו ממנו 49% בלי למצמץ.

האם יש אפשרויות כך שנטל המס ייקטן?

המחשבה אינה (!) להעלים מס אלא לנתב את הכסף כך שכמה שפחות ילך למיסים.

הכוונה להפרשה לקופ"ג, תרומה וכדומה.

 

אשמח לשמוע רעיונות!

 

תודה!

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

כולם רוצים לשלם פחות מיסים.

מס הכנסה מכירים את כל הטריקים.

הסכום של הבונוס מצורף למשכורת השנתית שלך ואתה תשלם לפי המס השולי שלך.

על מניות יש חוקים קצת יותר מורכבים, אבל גם שם לא תתחמק ממס, באופן חוקי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

עד 2017 בגדול, במקום לעבוד כשכיר, אדם היה מקים "חברת ייעוץ" שהוא היה הבעלים והעובד היחיד בה ומועסק על ידי המעסיק שלו כרגיל.

ככה היה ניתן לזכות בהטבות מס משמעותיות. קראו לזה  "חברות ארנק".

 

היום עיקרו את הטריק הזה וכבר לא תרוויח הרבה מלהשתמש בו.

 

שים לב שבהרבה חברות מחלקת שכר לא עושה "תיקונים" עד לסוף שנה או סוף ההעסקה.

מה שזה אומר, שיכול להיות שלקראת סוף השנה, הנטו שלך יגדל משמעותית באותו הברוטו.

 

 

ועדיין לא מצאתי אדם אחד שלא מקבל חום מלראות כמה נטו נשאר לו מברוטו במשכורות הייטק.

  • אהבתי 1
פורסם

חלק מהחברות לא עושות תיקונים גם בסוף השנה, תבדוק במחלקת שכר.
ובסוף ההעסקה אינן יכולות לתקן כי לא יכולות לנבא כמה תשתכר אחר כך עד סוף שנת המס.
אז אם לא נעשה תיקון כזה ושילמת מס חודשי, אפשר לעשות החזר מס אצל מס הכנסה אחרי סוף השנה כדי שהמס יתפזר על כל השנה וייצא יותר נמוך.

  • אהבתי 1

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
לפני 4 שעות, פינדר כתב:

כולם רוצים לשלם פחות מיסים.

מס הכנסה מכירים את כל הטריקים.

הסכום של הבונוס מצורף למשכורת השנתית שלך ואתה תשלם לפי המס השולי שלך.

על מניות יש חוקים קצת יותר מורכבים, אבל גם שם לא תתחמק ממס, באופן חוקי.

אני לא מחפש טריקים.

תתפלא אבל מי שיש לו כמה דירות ומקבל משכורת חודשית מהן ויצא לפנסיה (גם בגיל 30 ) משלם פחות מס מאשר מי שעובד כשכיר.

דרך יש, החוכמה למצוא אותה. 

למשל - אתה מקבל החזר מס על תרומה. מעדיף לתרום מאשר לשלם מיסים.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם (נערך)

 מקבלים החזר מס על תרומה אבל לא על כל הסכום אלא על חלקו. רק על 35%

משמע כדי שתקבל החזר מס על 350 ₪ תצטרך לתרום 1000₪

כך שבסופו של דבר תשאר עם פחות כסף בכיס

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם (נערך)

אתה יכול לקבל החזר מס 35% על תרומה לעמותה מאושרת 

 

כלומר שלם לעמותה 20,000 ומס הכנסה יחזירו לך 7,000 בזיכוי מס

עריכה אחרונה על ידי TomerLL
פורסם
לפני 5 שעות, stum כתב:

עד 2017 בגדול, במקום לעבוד כשכיר, אדם היה מקים "חברת ייעוץ" שהוא היה הבעלים והעובד היחיד בה ומועסק על ידי המעסיק שלו כרגיל.

ככה היה ניתן לזכות בהטבות מס משמעותיות. קראו לזה  "חברות ארנק".

 

היום עיקרו את הטריק הזה וכבר לא תרוויח הרבה מלהשתמש בו.

 

שים לב שבהרבה חברות מחלקת שכר לא עושה "תיקונים" עד לסוף שנה או סוף ההעסקה.

מה שזה אומר, שיכול להיות שלקראת סוף השנה, הנטו שלך יגדל משמעותית באותו הברוטו. - לא בטוח שהבנתי

 

 

ועדיין לא מצאתי אדם אחד שלא מקבל חום מלראות כמה נטו נשאר לו מברוטו במשכורות הייטק. - לגמרי!

 

לפני 21 דקות, om2 כתב:

 מקבלים החזר מס על תרומה אבל לא על כל הסכום אלא על חלקו. רק על 35%

משמע כדי שתקבל החזר מס על 350 ₪ תצטרך לתרום 1000₪

כך שבסופו של דבר תשאר עם פחות כסף בכיס

זה ידוע - השאלה אם התרומה מתקזזת עם תשלום מס ?

" ! The fender bender bent more than just your fender "

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא מבין בזה יותר מדי, אבל כשכיר המעסיק מדווח על כל הכסף שאתה מרוויח ואתה מקבל רק תלוש עם התוצאה הסופית + העברה לחשבון בנק. אין לך איך לשנות בזה כלום כי לא אתה מדווח על ההכנסות ומתעסק בתשלומים של המעסיק.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...