Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,אשמח להשתמש בחוכמתכם כדי לקבל חוות דעת נוספת לגבי הבדיקה של הרכב שאני מתכנן לקנות.

מנקודת המבט שלי הבדיקה לא רעה בכלל בהתחשב בשנתון ובנתונים (שנת 2015, 114,000 ק״מ, 1.2 טורבו אוטומטית)

אך כאמור,אשמח לשמוע את דעתכם המלומדת

תודה רבה!

 

3AA084BF-74EA-4157-A4A5-540F1AF42E51.jpeg

פורסם

לא נראה שיש הרבה מה לסדר, יש כאן כסת"חים רגילים ולא מאמין שתמצא מכונית בת 5-6 שנקייה מליקויים. בגדול, תושבות לגיר, ודיסקיות בלימה. אם אהבת את המכונית, היא נראית עבורך טוב ותצליח להוריד במחיר אפילו 2000 שקל, יכולה להיות קנייה ראויה.

בדוק מתי המכונית עברה טיפול ומה נעשה שם. חשוב לראות תיעוד עבר טיפולי.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk



הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

הוחלפה רצועת טיימינג?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש היסטורית טיפולים?

מה הכוונה נוזל קירור לא תקין? יש מים במקום נוזל קירור?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 2 דקות, yulianx כתב:

יש היסטורית טיפולים?

מה הכוונה נוזל קירור לא תקין? יש מים במקום נוזל קירור?

יש היסטוריית טיפולים רק של הבעלים העכשווי,

והכוונה היא למים רגילים ולא נוזל קירור,הומלץ לי לנזק אותם ולהחליף לנוזל קירור תקין

לפני כשעה, thebaron כתב:

לא נראה שיש הרבה מה לסדר, יש כאן כסת"חים רגילים ולא מאמין שתמצא מכונית בת 5-6 שנקייה מליקויים. בגדול, תושבות לגיר, ודיסקיות בלימה. אם אהבת את המכונית, היא נראית עבורך טוב ותצליח להוריד במחיר אפילו 2000 שקל, יכולה להיות קנייה ראויה.

בדוק מתי המכונית עברה טיפול ומה נעשה שם. חשוב לראות תיעוד עבר טיפולי.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk


 

תודה 😃

פורסם
לפני 27 דקות, somebodymazpeu כתב:

יש היסטוריית טיפולים רק של הבעלים העכשווי,

והכוונה היא למים רגילים ולא נוזל קירור,הומלץ לי לנזק אותם ולהחליף לנוזל קירור תקין

תודה 😃

לא הייתי קונה רכב מאדם ששם מים רגילים במקום נוזל קירור בטח לא ברכב צרפתי מתבגר. כנראה שחסכו גם על דברים אחרים, צריך גם להבין מאיפה הגיע החוסר מלכתחילה. 

  • אהבתי 1
פורסם

בגלל שלא ידוע לפני כמה זמן מולאו המים, הייתי מוותר, מים יכולים לגרום לאבנית וקורוזיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא מבין את האנשים שחושבים שהם חכמים בלילה ומנסים לחסוך במים רגילים לרדיאטור,

זה זול יותר מנוזל קירור שגם כך לא יקר, שעולה סביב ה50-100 ש"ח, אך הבעיה היא שאחרי "שחסכו" במים, מערכת קירור המנוע ברכב נפגעת וזה כבר עניין של זמן עד שיידרש פאקונג ראש,

אני הייתי מוותר על הרכב רק בגלל המים הרגילים ברדיאטור.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, yulianx כתב:

בגלל שלא ידוע לפני כמה זמן מולאו המים, הייתי מוותר, מים יכולים לגרום לאבנית וקורוזיה.

באיזה סכום לדעתך כן משתלם לקנות רכב כזה?

בנוסף אם יש נזק קיים כבר במערכת הקירור בעקבות המים,לא היו אומרים לי על זה בבדיקה?

עריכה אחרונה על ידי somebodymazpeu
פורסם
לפני 3 שעות, somebodymazpeu כתב:

הכוונה היא למים רגילים ולא נוזל קירור,הומלץ לי לנזק אותם ולהחליף לנוזל קירור תקין

 לא מבין איך רכב בן 5-6 מגיע למצב שיש בו מים רגילים ברדיאטור. 

הרי ההנחייה היא להחליף אותם כול 10 שנים בערך, שזה אומר לרוב האנשים לא להחליף בכלל, ואיבוד מים מתקלה כלשהי(צינורות, רדיאטור) לא אמור להתרחש בגיל כזה. 

 

איך בנאדם מגיע למצב שמיוזמתו מחליף נוזל קירור ועוד למים רגילים? 

 

משהו פה נשמע לי מוזר. 

פורסם
לפני כשעה, somebodymazpeu כתב:

באיזה סכום לדעתך כן משתלם לקנות רכב כזה?

בנוסף אם יש נזק קיים כבר במערכת הקירור בעקבות המים,לא היו אומרים לי על זה בבדיקה?

הנזק יכול להצתבר עם הזמן.

אם יש אבנית אי אפשר לדעת זאת במכון הבדיקה.

להבא, פשוט תבדוק את הדברים הללו לפני הבדיקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...