Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי אחה״צ טובים

רציתי לשאול אתכם כמה שאלות בבקשה.

 

1. לאחר שהנעתי את האוטו בבוקר, עדיף לתת למנוע להתחמם בהילוך P ורק לאחר שהמנוע מתחמם להעביר ל D? פשוט שמתי לב שבהנעה איזה חצי דקה המנוע יושב על 1500 בטורים, ורק חצי דקה בערך הוא מגיע ל 1000.  

 

2. אם הנעתי רכב אחרי כמה שעות שהאוטו עמד, עדיף לתת לו להתחמם ורק אז לכבות? אמרו לי שלא בריא לכבות מנוע ישר אחרי הנעה כי לא הספיק להתחמם. (לפעמים אני קם מוקדם בבוקר כדי להזיז את הרכב, זה לוקח דקה והמנוע לא מספיק להתחמם)

 

3. אם באמצע נסיעה אני עוצר לזמן של בין חצי דקה לשתי דקות (נניח כדי להוציא את הילדה מהגן), עדיף לכבות מנוע ואז להניע שוב או להשאיר את האוטו פשוט בניוטרל?

 

אודה לתשובתכם

עריכה אחרונה על ידי Dushane
פורסם (נערך)

חימום מנוע ברכב מודרני ובטמפרטורות בארץ -כמעט חסר משמעות.

ברכבים עם טורבו כדאי להמתין לפחות שתיים שלוש דקות לפני שמכבים מנוע.

עריכה אחרונה על ידי fanman

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

1. לא צריך להמתין. ישר נוסעים. 

2. לא צריך להמתין, ישר מכבים. 

3. לכבות את המנוע. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, Dushane כתב:

3. אם באמצע נסיעה אני עוצר לזמן של בין חצי דקה לשתי דקות (נניח כדי להוציא את הילדה מהגן), עדיף לכבות מנוע ואז להניע שוב או להשאיר את האוטו פשוט בניוטרל?

 

יש כמה סיבות לכבות את המנוע במקרה זה:

  • החוק בישראל אוסר להשאיר מנוע פועל כאשר יוצאים מהרכב.
  • כאשר משאירים מנוע פועל צורכים דלק ומזהמים את האוויר.
  • כאשר משאירים מנוע פועל הרבה יותר קל לגנוב את הרכב.
×
×
  • תוכן חדש...