Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשימת 100 המכוניות של כל הזמנים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני היחיד שלא מצליח להכנס לטופ 10?

 

 

אגב אני בהחלט מסכים עם התוצאות...

הGTI הרוויחה ביושר, המקלארן די צפויה, אבל לדעתי המיני צריכה להיות במקום יותר גבוה.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואלה כולם זכו במקומות המגיעים להם :)

 

חבל שהלקסוס לא הגיעה לעשיריה. המכונית הזו זוכה בסקרים באנגליה במקום הראשון באופן קבוע. מגיע לה.

פורסם

חלק מהתוצאות פשוט דבילי לחלוטין.. מה לעזאזל עושה ה-DB9 ברשימה? ועוד לפני הקאררה?

אודי Quattro המקורית לא נמצאת בעשיריה הפותחת? המכונית שהביאה את ההנעה הכפולה להמונים?

יש פה פשוט כ"כ הרבה טעויות לוגיות שהסקר עושה שזה פשוט אידיוטיות לשמה.

 

מוטי.

פורסם
חלק מהתוצאות פשוט דבילי לחלוטין.. מה לעזאזל עושה ה-DB9 ברשימה? ועוד לפני הקאררה?

אודי Quattro המקורית לא נמצאת בעשיריה הפותחת? המכונית שהביאה את ההנעה הכפולה להמונים?

יש פה פשוט כ"כ הרבה טעויות לוגיות שהסקר עושה שזה פשוט אידיוטיות לשמה.

 

מוטי.

מוטי, זה סקר, של אנשים בריטיים.



מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

ומה עם הבוגאטי רויאל היא לא הייתה ב10 ואם בסקר ביכלל (שתי עמודים לא עלו לי)

אכן יש פה כמה בחירות דביליות

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני לא מבין מה עושה הלנד רובר דיפנדר ב10 הראשונה..

הוא לא כל כך מיוחד[ההאמר לטעמי מיוחד יותר]

למרות החיבה שלי לרכב הזה הוא לא צריך ליהיות שם. כך גם ה DB9.

רואים שהבריטים משוחדים וחבל..

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
פורד פוקוס מקום מקום 62

 

לפי הרולס רויס פאנטום........

ולא רק לפני הרולס רויס, גם לפני הבנטלי קונטיננטל GT... פשוט ביזיון...
פורסם

נו, באמת.

 

סקר מטומטם - איך אפשר להשוות מקלארן F1, פרארי F40 ופגאני זונדה - מכוניות על, עם חיפושית ומודל T?

למה לא מופיעה שם האלמרה?

איך השתחלה לשם הפייטון?

ומה עושה שם האוסטין מקסי????

 

מכוניות כמו קדילאק אלדורדו 59, מרצדס 540SSK ודוזנברג מופיעות ברשימה, אבל אין שום יצוג למכוניות המדהימות שיוצרו בצרפת בין מלחמות העולם! (ע"ע דלאז' ודלהיי)

שלא לדבר על השמטת חלקה המכריע של צרפת בהפיכת המכונית מ"עגלה ללא סוסים" ל"מכונית", ובגיבוש התרבות המוטורית כפי שאנו מכירים היום...

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.


×
×
  • תוכן חדש...