Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאומרים דוד שמש צילנדר מתכוונים לדוד עם מחליף חום?

בבית פרטי עם הסקה, שגם מחממת את המים, יש בהכרח על הגג דוד כזה?

פורסם

דוד צילנדר זה דוד עם מחליף חום.

ההסקה המרכזית מחממת את הדוד, אם כן אז כן.

בדרך כלל ההסקה יושבת אחרי הדוד ישירות למקלחת

  • אהבתי 1

.

פורסם

 בבית פרטי עם מערכת קולטים המותקנים בסמוך לדוד, אין צורך בדוד "צילינדר" (דוד למערכות סולאריות).

אם הקולטים על הגג והדוד בתוך הבית בקומה למטה, ויש משאבת סיחרור חשמלית ופיקוד, אז כן - צריך דוד "צילינדר" (נקרא: דוד מחליף חום).

במערכת הסקה מרכזית צריך לבדוק אם היא מחוברת בכלל לדוד... אם כן - אז צריך דוד מחליף חום.
 

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הקולטים אכן מותקנים בסמוך לדוד על הגג, אבל ההסקה כנראה גם מחוברת אליו, כי כשמדליקים אותה המים מתחממים.

 

לפני 33 דקות, om2 כתב:

בדרך כלל ההסקה יושבת אחרי הדוד ישירות למקלחת

מה הכוונה? ההסקה מחוברת למחליף חום?

 

אז צריך, למשל, משהו כזה והוא יחובר כמו דוד רגיל בלי משאבות ופיקוד:?

https://www.chromagen.co.il/system/דוד-150-ליטר-מחליפי-חום/

 

 

 

פורסם

יש 2 סוגי הסקה למי מקלחת.

אחד מחממת את המים לאוגר (לדוד) ואז שאתה מכבה אותה, יש מים חמים בדוד עד שנגמר.

והשניה, מחממת את המים שיוצאים מדוד השמש להפרש החסר, כך שתגיע לחום הרצוי. המים החמים מגיעים ישירות לברזים. אם תכבה את ההסקה, לא יהיה מים חמים (אלא אם כן יש מים חמים בדוד מהשמש) 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

.

פורסם

אז מדובר בסוג הראשון, כי אחרי שמכבים יש מים חמים עד שנגמר (זאת מערכת הסקה ישנה).

מה זה אומר לגבי הדוד והחיבורים?

פורסם

הותקן דוד צילנדר חדש (מחליף חום), כי ההסקה אכן מחוברת אליו.

תודה לעוזרים.

 

עכשיו מסתבר שגם הקולטים צריכים החלפה.

כרגע יש 2 קולטים. עדיף להמשיך בתצורה הזאת, או אחד גדול?

יש המלצה לסוג מסוים? נחושת או ברזל? הדוד שהותקן הוא כרומגן והמבנה בירושלים.

פורסם

מה??

לא הבנתי למה קבע מי שקבע שהקולטים זקוקים להחלפה. אחד הפריטים היותר אמינים בתמונה.

האם יש נימוק או הסבר?
בני כמה הם?
האם ניתן לפתור הענין בניקוי ושטיפה שלהם?

×
×
  • תוכן חדש...