Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 5008 או קודיאק


רמגזית
שימו לב! השרשור הזה בן 1196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה, ההיתי כמעט סגור על 5008 מבחינת העיצוב והמערכות מודרניות ואז הזמנתי נסיעת מבחן וישבתי בשורה השניה שאמורה להיות מתאימה למבוגרים כמו כל רכב אבל הרגיש לי שהספסל מאוד נמוך כלומר הבירכיים מעל גובה המותן (אני לא נמוך 1.84) אבל באקסטרייל שיש לי היום זה הרבה יותר גבוה

מפה ההתלבטות עברה לקודיאק שאמנם משעמם מבחינה עיצובית אבל הרבה יותר נח בשורות האחרונות ויש לו בגאז' הרבה יותר גדול מהאקסטרייל ומ 5008

 

ההתלבטות היא כרגע האם להמתין ל אקסטרייל החדשה שמגיעה גם מאובזרת טכנולוגית ברמה מאוד גבוהה וגם עיצוב מרשים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,
לא רשמת כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב ומה הגילאים שלהם .
לפי כך ניתן להמליץ לך.
למשל, אם מדובר ב 6 נפשות וצריך להתקין 3 כיסאות בטיחות בשורה השניה, יש יתרון מובהק לפיג'ו ( וכאן אין משמעות לחוסר נוחות בשביל אדם גבוה או יתרון הבגאז' של סקודה )
אבל, אם צריך להסיע 7 אנשים בוגרים + ציוד , כף המאזניים נוטה יותר לכיוון סקודה.
בקשר לניסאן - השורה השלישית בו צפופה ביותר, לכן גם צריך מידע לגבי גודל הנוסעים ברכב.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


מפה ההתלבטות עברה לקודיאק שאמנם משעמם מבחינה עיצובית אבל הרבה יותר נח בשורות האחרונות ויש לו בגאז' הרבה יותר גדול מהאקסטרייל ומ 5008

אני דווקא לא חושב שהשורה השלישית הרבה יותר נוחה בסקודה מאשר בפיז׳ו, ולאחרונה גישה יותר נוחה אליה, אבל שוב זה תלוי את מי אתה הולך להושיב שם.
לגבי הבגאז׳ כוונתך עם כל שלושת השורות במקום, או עם השורה השלישית מקופלת?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא משלושתן, ה 5008 הכי מרווחת בשורה השלישית, וזה לא שהמקום ראוי לאדם בגיר ליותר מנסיעה קצרה גם כך.
עוד יתרון הוא במקרה איכלוס של 3 נוסעים בשורה השניה... שוב, ללא תחרות. במקרה של 2 בגירים דווקא עדיפות הניסאן והסקודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי בשורה שניה של 5008 ולא הרגשצי בעיה (היינו 3 מבוגרים, נסיעה קצרה). 

ישנו יתרון נוסף לפיג'ו וזו הרצפה השטוחה. 

מושבי 6 ו-7 לא טובים בכולן. בפיג'ו מעט מרווחים יותר. אבל זה זניח. 

מגישה אליהן ב 5008 טובה משמעותית מבקודיאק. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, robertf כתב:


אני דווקא לא חושב שהשורה השלישית הרבה יותר נוחה בסקודה מאשר בפיז׳ו, ולאחרונה גישה יותר נוחה אליה, אבל שוב זה תלוי את מי אתה הולך להושיב שם.
לגבי הבגאז׳ כוונתך עם כל שלושת השורות במקום, או עם השורה השלישית מקופלת?

במושב השני ב5008 המושבים מאוד נמוכים יחסית לקרוסאובר

זה מרגיש שהבירכיים יותר גבוהות מהישבן

לגבי הבגאז' השוויתי בים ה 5008 ל קודיאק כאשר כל הכיסאות פתוחים וחד משמעית הקודיאק גדול יותר 

ב5008 כמו באיקס טרייל בקושי ניתן לשים תיק שהוא גמיש בבגאז' לעומת הקודיאק שניתן לשים מזוודה קשיחה ואפילו עגלה עם אמבטיה 

וזה יתרון משמעותי כי לא צריך לדחוף את העגלה על הילדים או לשים צי'מיגג

 

ההתלבטות עברה בין סקודה ביזנס לסטייל...

 

האם הפיצ'רים החדשים שווים את ה 31 אלף שקל

 

הפערים הם בעיקר בסטייל שזה פחות חשוב לי אבל יש בסטייל עזרי חנייה שאין בביזנס וחבל לדפוק אוטו חדש... :-)

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הבגאז׳ בסקודה גדול יותר כאשר השורה השלישית פתוחה, אבל כשהיא מקופלת הסיפור שונה והנפח בפיז׳ו ענק וגדול משמעותית בכ-200 ליטר.
יש לנו במשפחה המורחבת את שניהן ושניהן מעולות. לי יש העדפה לפיז׳ו בעיקר בגלל העיצוב גם מבפנים וגם מבחוץ, אבל זה עניין של טעם אישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, רמגזית כתב:

במושב השני ב5008 המושבים מאוד נמוכים יחסית לקרוסאובר

זה מרגיש שהבירכיים יותר גבוהות מהישבן

לגבי הבגאז' השוויתי בים ה 5008 ל קודיאק כאשר כל הכיסאות פתוחים וחד משמעית הקודיאק גדול יותר 

ב5008 כמו באיקס טרייל בקושי ניתן לשים תיק שהוא גמיש בבגאז' לעומת הקודיאק שניתן לשים מזוודה קשיחה ואפילו עגלה עם אמבטיה 

וזה יתרון משמעותי כי לא צריך לדחוף את העגלה על הילדים או לשים צי'מיגג

 

ההתלבטות עברה בין סקודה ביזנס לסטייל...

 

האם הפיצ'רים החדשים שווים את ה 31 אלף שקל

 

הפערים הם בעיקר בסטייל שזה פחות חשוב לי אבל יש בסטייל עזרי חנייה שאין בביזנס וחבל לדפוק אוטו חדש... :-)

 

 

 

 

אני נוהג באוקטביה דור 3 2020 (ליסינג מהעבודה) שהגיעה ללא מצלמת רוורס (אך עם חיישנים מקוריים ובלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור).
הוספתי על חשבוני ממלמת רוורס מעולה המשתלבת במולטימדיה ב- 650 ש"ח בלבד (אצלי בזמן נסיעה לאחור מוקרנים נתוני הקרבה מהחיישנים בשילוב עם התמונה מהמצלמה).  עכשיו ההפרש אצלך הוא 30,350 ש"ח...

 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, mottis כתב:

אני נוהג באוקטביה דור 3 2020 (ליסינג מהעבודה) שהגיעה ללא מצלמת רוורס (אך עם חיישנים מקוריים ובלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור).
הוספתי על חשבוני ממלמת רוורס מעולה המשתלבת במולטימדיה ב- 650 ש"ח בלבד (אצלי בזמן נסיעה לאחור מוקרנים נתוני הקרבה מהחיישנים בשילוב עם התמונה מהמצלמה).  עכשיו ההפרש אצלך הוא 30,350 ש"ח...

 

אם זה ככה חד משמעית אני לוקח את הביזנס

 

פשוט לא בא לי מערכות עזר לחנייה עם חוטים ומסכים נפרדים, אבל אם זה יודע להשתלב עם מערכת המולטימדיה המקורית וזה איכותי אז ברור שזה עדיף

 

אתה יודע אם יש כאלו מערכות לקדמיים ואחוריים? כולל מצלמה לאחורי

לפני 34 דקות, robertf כתב:

אכן הבגאז׳ בסקודה גדול יותר כאשר השורה השלישית פתוחה, אבל כשהיא מקופלת הסיפור שונה והנפח בפיז׳ו ענק וגדול משמעותית בכ-200 ליטר.
יש לנו במשפחה המורחבת את שניהן ושניהן מעולות. לי יש העדפה לפיז׳ו בעיקר בגלל העיצוב גם מבפנים וגם מבחוץ, אבל זה עניין של טעם אישי.

אם אני נוסע כל המשפחה אז לא רלוונטי מה הגודל כשהשורה השלישית מקופלת ואז העדיפות על בגאז' גדול יותר בשורה שלישית פתוחה משמעותית יותר מקודיאק

ואם השורה השלישית מקופלת ה אומר שאני לא נוסע ב"תצורה מלאה" אז זה גם ככה בגאז ענק שלא כזה משנה עוד 100 ליטר או פחות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, רמגזית כתב:

 

 

ההתלבטות עברה בין סקודה ביזנס לסטייל...

 

האם הפיצ'רים החדשים שווים את ה 31 אלף שקל

 

הפערים הם בעיקר בסטייל שזה פחות חשוב לי אבל יש בסטייל עזרי חנייה שאין בביזנס וחבל לדפוק אוטו חדש... :-)

 

 

 

 

אין יותר את ה"אמבישן" שהיתה מפוארת מהביזנס וזולה מהסטייל? 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.1.2021 בשעה 22:05, Metronome כתב:

 אם פרקטיות זו המטרה, קשה לנצח את דגמי סקודה...

כל כך לא מדויק. בבדיקה שאני עשיתי לפרקטיות למשפחה עם ילדים קטנים, הסקודה נופלת מהפיז'ו בכמה סעיפים מהותיים.

1. מודולריות של המושבים, קיפול, כניסה ויציאה

2. מרווח רגליים שורה שניה

3. מרווח שורה שלישית

4. מיזוג אחורה עם מפוח נפרד

5. תא בין המושבים הקדמיים הרבה יותר פרקטי לשימוש בזמן נסיעה והרבה יותר תאי אחסון.

6. אפל קאר-פליי/אנדרואיד אוטו שעובד נהדר ולדעתי חסום בסקודה.

7. נוחות בכל מצב נהיגה, כולל כל מצב.

 

פרט לכמה שטיקים בתפעול הרכב ממסך המולטימדיה, לדעתי בכלל אין מה להשוות. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי בעבר : פרקטית השורה ה 3 בפיג'ו 5008 הרבה יותר טובה בשימוש של כל המושבים. להורה שפותח את תא המטען יש אפשרות להשחיל יד בין שתי משענות כדי לשלוף ילד ישן בתנועת בורג (לסגור/לפתוח לו אבזם חגורה וכו).
בסקודיאק זה קיר אחד גדול דורש אקרובטיקה.
החריץ בין הכסאות משמש גם לקיבוע כרית שינה מפנקת .גם החריץ בין הכסא לקורה C
מי שניסה מאוחר בלילה... מבין.
הבנתי שבפרימיום יש גם פתיחת תא מטען בהנפת רגל... חוסך מההורה להתקופף...


















להתכופף כמובן.
עם ילד ישן על הכתף מסלול נחל עמוד זה גם נחמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל כך לא מדויק. בבדיקה שאני עשיתי לפרקטיות למשפחה עם ילדים קטנים, הסקודה נופלת מהפיז'ו בכמה סעיפים מהותיים.
1. מודולריות של המושבים, קיפול, כניסה ויציאה
2. מרווח רגליים שורה שניה
3. מרווח שורה שלישית
4. מיזוג אחורה עם מפוח נפרד
5. תא בין המושבים הקדמיים הרבה יותר פרקטי לשימוש בזמן נסיעה והרבה יותר תאי אחסון.
6. אפל קאר-פליי/אנדרואיד אוטו שעובד נהדר ולדעתי חסום בסקודה.
7. נוחות בכל מצב נהיגה, כולל כל מצב.
 
פרט לכמה שטיקים בתפעול הרכב ממסך המולטימדיה, לדעתי בכלל אין מה להשוות. 

כנראה עניין של עדיפויות.
אם אתה משתמש בכל ה7 מושבים, בפיגו לא נותר בגאז, מבחינתי זה לא פרקטי.
מסכים שבסקודה כמובן זה על חשבון מרווח ברכיים בשורות 2 ו-3. לרוב מאוכלסים על ידי ילדים אז זה סביר.

בנוסף המושבים בקודיאק יותר נוחים מבחינת גובה לעומת הרצפה, בפיגו, המושבים יושבים נמוך לעומת הרצפה.

מסכים לגבי מנגנון קיפול ונוחות כניסה יציאה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1196 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...