Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול מספר דברים לגבי תהליכי הבנייה בארץ

 

1. במבנים פרטיים הבנתי שלא חייבים לבצע סקר קרקע מקדים, האם מבצעים בכל זאת? האם במבנים מסחריים ורבי קומות חובה לבצע?

2. מי אחראי על סקרי הקרקע? האם זה באחריות המהנדס-אדריכל בנייה ובמיקור חוץ באמצעות גיאולוג-מומחה לקרקע?

3. שאלה למהנדסי בנייה - איך התוצאות משפיעות על תהליך הבנייה? האם יוצקים יותר בטון? או שהקדיחות והיסודות מושקעות יותר לעומק?

 

אשמח לכל חומר קריאה בנושא

 

נ.ב. אני לומד את תחום הגיאולוגיה

 

פורסם

יכול לענות רק על סעיף 3

בהתאם לתוצאות של סקר קרקע בוחרים את שיטת הביסוס של המבנה

לדוגמא: כלונסאות או רפסודה

פורסם

1. רוב הוועדות דורשות היום סקר קרקע גם בבנייה פרטית.

 

2. למהנדסים יש יועצי קרקע עצמאיים שהם רגילים לעבוד איתם. כמו שענה לך stum, שיטת הביסוס שתבחר מבוססת על כך, וחשחוב שהם יתקשרו היטב ביניהם.

 

קח בחשבון, שלחברות האלה יש בדרך-כלל גם את הציוד וכ"א לבצע פיזית את קידוחי הניסיון. 

או שיש להם לכל הפחות איזה ריטיינר שעושה להם קידוחים.

הלקוח רוכש "חבילה" שכוללת דו"ח קרקע מושלם שנשלח לוועדה ולמהנדס.

אף אחד לא יתחיל לחפש קודח בנפרד ויועץ בנפרד.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...