Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי 

הלכתי היום לפנצר'ייה בעקבות צמיגים שחוקים..

עכשיו ההוא שם אמר לי שאני צריך להחליף גם את הג'אנטים ,את ארבעתם ביחד כי 2 ג'אנטים עקומים טיפה, הוא שם אותם על המכשיר ואכן זה זיגזג טיפה על הגלגל , אמרתי לו להחליף לי את הצמיגים רק , והתנגדתי להחלפת הג'אנטים האם יש סכנה בנסיעה ככה? האם עשיתי נכון? באותו זמן חששתי שהם משקרים עלי ורוצים לעשות עלי קופה הג'אנטים עולים שם  250 כל אחד × 4 = 1000

מה אני אמור לעשות? האם עלי ללכת ולתקן אותם?

יש לציין כי לא רואים חיצונית שום התעקמות כלום אין בריחת אוויר גם, ככה שאני לא יודע אם יש בעיה בכלל

 

נ.ב ההגה היה רועד לי לא לפני הרבה זמן ולעיתים קרובות...

אשמח לחוות דעת.

עריכה אחרונה על ידי צ'מפיון
פורסם

יכול להיות שההוא שם לא שיקר לך והג'אנטים באמת עקומים, מצד שני יכול להיות שהם שיקרו עליך כי רצו לעשות עליך קופה.

בדוק את הרכב בפנצ'ריה אחרת ותראה מי יגידו לך שם. לפי זה תחליט.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

סכנה בטיחותית באפן מיידי - לא.

תחושת אי-נעימות עקב רעידות בהגה ו/או במרכב הרכב - כן.

במידה וקים עיוות רציני בחישוק, הצמיג ישחק באופן לא אחיד.

אם רק 2 חישוקים עקומים, מדוע להחליף 4?

האם אלו חישוקי סגסוגת או פלדה?

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לא יודע אם קופה, אבל אבל אלו ללא ספק חישוקים מאיכות נמוכה מאוד. אפשר לחיות כמובן עם חישוק סיני אם צריך להחליף, מרבית הרכבים בישראל שמחליפים חישוקים (ולפעמים גם מהיצרן) נוסעים עם חישוקים תוצרת סין, אבל חשוב מאוד לרכוש ממקום אמין.  

×
×
  • תוכן חדש...