Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

רציתי לדעת כיצד או באיזה מכשיר ניתן לתת חשמל לאחד הפיוזים ברכב? במקרה שלי לפיוז שאחראי על הבלם יד חשמלי?

פורסם
לפני 15 דקות, ב.מ.שרותי רכב כתב:

הפיוז הוא רק גשר , מה אתה רוצה להשיג? 

 

פתיחה? סגירה של בלם היד? 

היי

אני מנסה להשיג פתיחה. הסוויץ לא עובד והבלם יד החשמלי תלוי בסוויץ

פורסם

באיזה רכב מדובר?

 

כעקרון, בלם חניה חשמלי לא תלוי במתח סוויץ' ואמור לעבוד בכל מצב שיש מתח מצבר תקין. 

צריך רגל על הבלם כדי להפעיל ולשחרר וכמובן צריך שהמערכת תהיה תקינה. 

 

בכל מצב אל תנסה להזין מתח חיצוני לתוך נתיך, זה עלול לגרום לתקלות חמורות. 

 

 

 

פורסם
לפני 18 דקות, danniel כתב:

באיזה רכב מדובר?

 

כעקרון, בלם חניה חשמלי לא תלוי במתח סוויץ' ואמור לעבוד בכל מצב שיש מתח מצבר תקין. 

צריך רגל על הבלם כדי להפעיל ולשחרר וכמובן צריך שהמערכת תהיה תקינה. 

 

בכל מצב אל תנסה להזין מתח חיצוני לתוך נתיך, זה עלול לגרום לתקלות חמורות. 

 

 

 

באאודי a6 שנת 2008 מערכת בלימה חשמלית לצערי כן תלויה בסוויץ. אין סוויץ כרגע מסיבה מסויימת ואין שום אפשרות לשחרר את הבלם יד החשמלי בכל צורה שמנסים. פתרון שקיבלתי מאחד המוסכים הידועים של אאודי הוא לתת חשמל לפיוז ורק כך לשחרר את בלם היד ולגרור את הרכב לטפל בבעיה. הגרריסטים לא יודעים לשחרר או לא רוצים לנסות לשחרר את בלם היד לכן רציתי לעשות זאת בעצמי

×
×
  • תוכן חדש...