Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב
מאזדה 6 שנת 2004.
בזמן שהמזגן מפסיק יש רעידות ונפילת טורים רגעית.
ניקתי מצערת ומנוע צעדים.
ללא שינוי.
אציין שהרכב על סרק יציב מאד. שמפעילים מזגן מנוע הצעדים תומך בטורים והם יצבים. רק בכיבוי מזגן יש רעידות וירידה רגעית בטורים.
שנתקתי את הצינור המסומן בתמונה הפסיקו הרעידות ושאני מכבה מזגן לא מורגש בכלל נפילת טורים.
מה זה השסתום הזה שעל חליל האנגקטורים?
מה תפקידו והאם אפשר לבצע בו ניקוי או פעולה לשיפור המצב? 
אגב שאני מנתק ממנו את צינור הוואקום הוא מטפטף מדלק

20201014_221203.jpg

פורסם (נערך)

דאמפר, מייצב לחץ דלק.

אם דולף דלק מכוון הצינורית וואקום החלק אינו תקין.

הדלק שדולף מגיע אל סעפת היניקה וחונק את המנוע, זה מסביר את הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם

מעולה.

ראיתי שיש עליו טבעת סגר שניתן לפתוח.

אם אפתח יש אפדרות לתיקון או נדרש להחליף את החלק בחדש?

ממה שראיתי לא ניתן לפרק אותו מהחליל אינגקטורים ויהיה נדרש להחליף את כל החליל?

פורסם (נערך)

לאחר חפירה ברשת הבנתי שמייצב לחץ דלק יושב בתוך כוסית המרותכת לחליל. פירוק טבעת קפיצית ומייצב לחץ דלק היה אצלי ביד.

בצעתי ניקוי של בית מייצב לחץ דלק \ מייצב לחץ דלק עצמו , נשפתי מכל הכיוונים והרכבתי.

 

מה אני אגיד לכם עולם אחר ...

לא רק שבהפעלת / כיבוי מזגן הטורים לא זזים 

הרכב קיבל כוח . ממש מורגש . כמו נמר (זה מנוע 2300 עם 175 כוח סוס) 

 

לא יודע כמה זמן נסעתי ככה . אולי כמה שנים . חבל

תחשבו שכל כמה שניות טיפת דלק שדלפה מהווסת נשאבה בוואקום לסעפת ומה זה עשה למנוע (תערובת עשירה , עבודה לא סדורה של המנוע, רעידות)

אגב, נורת בדוק מנוע כבתה אחרי שנים שדלקה על ממיר ... 

 

בכל מקרה הרכב הרוויח ניקוי מצערת , ניקוי מנוע צעדים , ניקוי חיישן MAP , החלפת כל צינורות הוואקום 

עד שעליתי על הדבר הזה ששמו מייצב לחץ דלק .

 

תודה למי שעזר 

 

 

 

 

11112222.PNG

מצרף תמונה של מייצב לחץ דלק לרכב מאזדה 6 2004 

 

עולה 26 דולר 

 

https://www.aliexpress.com/i/32919336031.html

888444.PNG

עריכה אחרונה על ידי yaron gr
פורסם

זה לא וסת לחץ דלק, כבר עניתי קודם מדובר במייצב לחץ.

הוסת נמצא במשאבת דלק בתוך המיכל.

כל הכבוד שכבר הספקת לתקן את הבעיה מבלי להחליף את הדאמפר.

×
×
  • תוכן חדש...