Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 9.7.2023 בשעה 15:24, VC41718 כתב:

היי קבלתי את המצלמה 

התקנתי תודה רבה

רק שאלה קצרה 

עשיתי בהגנה על מצבר 12 

והוא שלח לי פעמים שהוא מדן על מצבר והמצלמה לא עובדת 

זה בסדר משהוא נורמלי?

או סימן לבעיות?

היי אשמח לתשובה

לפני 3 שעות, FiS כתב:

לכל הגדרה יתרונות וחסרונות,
auto detection - מתחילה לצלם ברגע שהעדשה מבחינה בתנועה ומפסיקה ברגע שאין תנועה. חסכוני באנרגיה אבל אם הרכב חונה ברחוב אז המצלמה לא תפסיק לצלם כל אדם\רכב שחולף ואז החיסכון באנרגיה לא רלוונטי. 
יכול לקרות מצב שמשהו יתפספס והמצלמה לא תתעד את זה. 

 

low bitrate - צילום רציף, מצב בו המצלמה משנמכת את איכות הצילום וע"י כך חוסכת באנרגיה. החיסרון הוא שבגלל הירידה באיכות הצילום לוחיות רישוי\פרצופים יכולים להתקבל לא ברורים בצילום ואז מתפספסת הפואנטה. 

 

time lapse - במצב רגיל המצלמה מצלמת 30 פריימים בשנייה. 
במצב time lapse אתה יכול להגדיר כמה תמונות היא תצלם. יותר תמונות בשנייה - יותר אנרגיה נצרכת. 

עם 10FPS בסוף מתקבל צילום יחסית רציף אבל לא חלק כמו וידיאו רגיל.

 

לדעתי ה-time lapse זאת הדרך היעילה לצילום בזמן חנייה, זה מבטיח שכל הזמן הרכב מתועד ומצד שני חוסך מעט באנרגיה, כך שתוכל לפעול ליותר זמן מאשר מצבים אחרים.
 

 

 

היי האם המלצתך היא גם למצלמה Z40?

 

לפני 2 דקות, VC41718 כתב:

היי אשמח לתשובה

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 9.7.2023 בשעה 15:24, VC41718 כתב:

היי קבלתי את המצלמה 

התקנתי תודה רבה

רק שאלה קצרה 

עשיתי בהגנה על מצבר 12 

והוא שלח לי פעמים שהוא מדן על מצבר והמצלמה לא עובדת 

זה בסדר משהוא נורמלי?

או סימן לבעיות?

יכול להיות שהמצבר נפרק ומגיע ל12V.

 

יש המון משתנים שמשפיעים על הפריקה, כמו מצב המצבר וצרכנים נוספים ברכב.

בדר"כ זה מספיק לכמה שעות, תלוי במצב החנייה המופעל.

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 8 דקות, FiS כתב:

יכול להיות שהמצבר נפרק ומגיע ל12V.

 

יש המון משתנים שמשפיעים על הפריקה, כמו מצב המצבר וצרכנים נוספים ברכב.

בדר"כ זה מספיק לכמה שעות, תלוי במצב החנייה המופעל.

 

 

אני מבין,

רק שואל האם לדעתך זה משהוא בעיתי או להתעלם?

האם לאורך זמן זה גומר את המצבר שהוא מגיע לכזה מצב או לא

פורסם

לא בעייתי, הקיט חנייה נועד בדיוק בשביל למנוע מהמצבר להיפרק ומצלמה היא צרכן כבד.

בגדול מומלץ שים על 12.2V כי 12V יכול להיות נמוך מדי. 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 3 שעות, FiS כתב:

לא בעייתי, הקיט חנייה נועד בדיוק בשביל למנוע מהמצבר להיפרק ומצלמה היא צרכן כבד.

בגדול מומלץ שים על 12.2V כי 12V יכול להיות נמוך מדי. 

באפליקציה הוא כותב הכי גבוה 12

ובמצלמה עצמה כתוב 12.4

מקווה שהמצלמה צודקת...

פורסם
בתאריך 8.7.2023 בשעה 10:35, elad098 כתב:

התקנתי ברכב היברידי איוניק

הבעיה אצלי שזה לא באמת מכבה את המצלמה שהמתח נמוך זה גומר לי את המצבר

יכול להיות שזה לא מזהה מתח של הבטרייה (באיוניק זה מצבר שונה מרכב רגיל) ואולי הקיט חניה שלי לא תקין

אשמח אם תעדכן שאכן המצלמה מתכבה כאשר המתח של המצבר נמוך

היום הייתי בסוכנות ומוסך טויוטה שאלתי את המנהל אם אפשר לחבר קיט חנייה  ברכב היברידי [טויוטה אוריס] והוא טען שרק לסוויץ אפשר ואם לא יגמר המצבר.

בהתייעצות עם מתקין מערכות ומצלמות הוא טען שאין  בעיה רק להרבה זמן ולהגדיר את הניתוק מהמצבר ל12v

בשיחה עם חבר ששאל גם מתקין מערכות וקיבל תשובה שאין בעיה.

 

השאלה היא  אם יש הבדל בין הטויוטה ליונדאי או שיש לך בעיה אחרת.

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, shlomo078 כתב:

היום הייתי בסוכנות ומוסך טויוטה שאלתי את המנהל אם אפשר לחבר קיט חנייה  ברכב היברידי [טויוטה אוריס] והוא טען שרק לסוויץ אפשר ואם לא יגמר המצבר.

בהתייעצות עם מתקין מערכות ומצלמות הוא טען שאין  בעיה רק להרבה זמן ולהגדיר את הניתוק מהמצבר ל12v

בשיחה עם חבר ששאל גם מתקין מערכות וקיבל תשובה שאין בעיה.

 

השאלה היא  אם יש הבדל בין הטויוטה ליונדאי או שיש לך בעיה אחרת.

באינויק יש מצבר בטריה lifepo4 משהו כזה והפריקה שלו זה 12.8v

עריכה אחרונה על ידי elad098
פורסם

מנסיון שלי בשני רכבים עם Ddpai Z40 דו כיווניות, הקיט חניה גם כשכויל לטריגר הכי גבוה 12.4, גרם לבעיות. בין אם זה סטארט סטופ שהפסיק לעבוד, או תקלות חשמל אחרות. 

לפני שקופצים עלי - הותקן אצל מתקין מומחה ומנוסה. 

מקריאה ברשת, המסקנה שלי(כאמור שלי) שזה גם מקצר את חיי מצבר. 

המצלמות הועברו לצילום בחישת מכה באוטו בלבד.

פורסם

כאשר מחשבי ניהול הרכב אינם ״מודעים״ לצרכני זרם שנוספו, מערכות שונות יתפקדו (או שלא) בהתאם לערכי הסף שקימים במערכת. אם מוסיפים צרכני זרם חדשים, מומלץ לשנות את ערכי הסף של המערכות שמושפעות מהצרכנים החדשים. זה לא טריואלי ואני מאמין שמרבית המתקינים ,מקצועיים ככל שיהיו, לא מודעים למידת ההשפעה של התוספת. הם בהחלט יעשו עבודה מקצועית ומסודרת בחיבור למערכת החשמל וסלילה יפה של החיוווט למצלמות, אבל בזה לא תמה העבודה, ורבים מהם לא מודעים לזה.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 3 שעות, shlomo078 כתב:

מוסך טויוטה שאלתי את המנהל אם אפשר לחבר קיט חנייה  ברכב היברידי [טויוטה אוריס] והוא טען שרק לסוויץ אפשר ואם לא יגמר המצבר.

מנסיונו הוא בודאי מכיר את התופעה.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 1 דקה, zaf כתב:

כאשר מחשבי ניהול הרכב אינם ״מודעים״ לצרכני זרם שנוספו, מערכות שונות יתפקדו (או שלא) בהתאם לערכי הסף שקימים במערכת. אם מוסיפים צרכני זרם חדשים, מומלץ לשנות את ערכי הסף של המערכות שמושפעות מהצרכנים החדשים. זה לא טריואלי ואני מאמין שמרבית המתקינים ,מקצועיים ככל שיהיו, לא מודעים למידת ההשפעה של התוספת. הם בהחלט יעשו עבודה מקצועית ומסודרת בחיבור למערכת החשמל וסלילה יפה של החיוווט למצלמות, אבל בזה לא תמה העבודה, ורבים מהם לא מודעים לזה.

 

איך אני יכול להגדיר את מחשבי ניהול הרכב?

פורסם

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...