Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון תבחר מצלמות עם קבלים.

שתי המצלמות שמצלמות כלפי חוץ חבר במקביל לvico power plus.

את המצלמה לכיוון הנהג תתקין שתדלק בסיבוב הסויץ.

סה''כ 3 מצלמות וסגרת סיפור.

 

עכשיו לגבי חיישן התנועה, וותר על הרעיון, אלא אם יש לך כסף פנוי לרכוש שתי vico opia2.

 

לגבי הרזולוציה לדעתי, עדיף 1440p על פני 1080 60fps.

 

אל תחסוך על כרטיסי הזיכרון ורכוש רק איכותיים, הם הולכים לעבוד קשה.

ממליץ לא לבחור בסאנדיסק.

 

בעיה אפשרית עתידית, מפני שהמצלמות מצלמות בטמפ' גבוהות ובתנאים קיצוניים, אפשרי שסוללות הRTC האחראיות על התאריך והשעה תתפגר.

במצלמות viofo, אם הסוללה הולכת לעולמה, חןבה להחליפה, אחרת הקבצים החדשים לא ישמרו.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מוסיף המלצה בנוסף למה שאלכס כתב:

רצוי להוריד את המצלמות כשהן לא בשימוש, ואפילו לא לאחסן אותן בתא הכפפות, קח אותן איתך בתיק אם יש אפשרות כזאת.

החום (וגם הקור בלילה ובחורף - התעבות וכו') לא בריא גם כשהן כבויות..

פורסם

בגלל זה כתבתי "רצוי", כל אחד שיעשה מה שהוא חושב לנכון.

ביום יום אני עם 2 מצלמות ואני מוריד אותן. יש מצלמה שלישית שאני מחבר בנסיעות ארוכות יותר.

כשמשאירים אותן על החלון או אפילו בתא הכפפות, אז בעיית הסוללות RTC לא נעלמת..

גם אם אין סוללה כזאת במצלמה, רצוי להוריד.

אלקטרוניקה וטמפ' גבוהה או לחות -> לא נעים.

פורסם

דבר ראשון תודה רבה לכל מי שהגיב. את הקונספט אני פחות או יותר מכיר, מה שאני נקרע או מתחבט בגללו זה ספיציפת הדגמים. ראיתי וקראתי כל כך הרבה כתבות וסיקורים על מצלמות שזה כבר יצא לי מהאוזניים ולא הצלחתי להגיע להחלטה. עכשיו אני מחפש המלצה על דגמים ספציפיים לפי הדרישות שלי או כמה שיותר קרוב לדרישות שלי. למשל אם אתה אומר ש1440p עדיף על 1080p עם 60fps אז סבבה. לגבי הצילום בחניה אני די נעול על זה, מספיק נכוויתי כבר בעבר שנכנסו לי באוטו יותר מפעם אחת ולא השאירו פרטים.

פורסם

ל ddpai ישנה מצלמה עם מגנט ,מה שמקל מאוד הורדה והרכבה. הדגם הוא M4 . חבל שיש בה סוללה ולא קבל.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

 

סוללות הRTC האחראיות על התאריך והשעה תתפגר.

במצלמות viofo, אם הסוללה הולכת לעולמה, חןבה להחליפה, אחרת הקבצים החדשים לא ישמרו.

 

אלכס, יש לך לינק לסוללה? רוצה לקנות למקרה ואצטרך בעתיד ושלא אחכה אח"כ חודש בלי מצלמה.

תודה.

פורסם

אני רוצה לחבר את ה A119 כמצלמה אחורית

השאלה שלי עם אני מחבר מצלמה מאחור כקבועה אבל החלון האחורי הוא גם חלק מדלת תא המטען (בשונה ממשפחתיות)

האם סגירה של הדלת בכל פעם שהולכים לסופר תרגום לזעזוע של המצלמה או להריסתה?

מדובר על טויוטה יאריס ופשוט אין לי מקום אחר לשים את המצלמה האחורית אם לא בחלון האחורי

מה דעכם?

פורסם

ברשותי Vico SF2 כ-3 שנים שעובדת מצוין.

רק שלאחרונה נשבר צמדן הואקום לחלון ובמצלמה זאת הצמדן בנוי כיחידה אחת עם החיבור הפיסי למצלמה.

 

אני לא מצליח למצוא צמדן חלופי ברשת ולאחר פניה ליבואן בארץ, אכן יש לו צמדן חלופי אך חובה להגיע אליהם למשרדים ביבנה...

התירוצים שלי - רחוק לי ועסוק לי מידי בשביל להגיע לשם ואם ניתן להזמין מהרשת, יהיה לי נוח יותר...

 

אם מישהו מכיר/יודע, אשמח לקישורים מתאימים.

 

תודה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

במצלמת ה A119V2 שברשותי אני מצלם ב 1440 60P

אני משתמש עוד מהמצלמה הקודמת A118C בכרטיס זכרון

 

Samsung 64GB EVO Class 10 Micro SDXC

 

לאחרונה שמעתי על כרטיסים UHS-3

הבנתי שהם מהירים יותר בקריאה וכתביה

 

השאלה אם אני משאיר את המצלמה עובדת כל הזמן עם ה VICO PLUS האם הכרטיס זכרון שברשותי (EVO Class 10)

"הנחות" יותר יעמוד במשימה בהצלחה או שעליי לעבור לכרטיס אחר?

פורסם
במצלמת ה A119V2 שברשותי אני מצלם ב 1440 60P

אני משתמש עוד מהמצלמה הקודמת A118C בכרטיס זכרון

 

Samsung 64GB EVO Class 10 Micro SDXC

 

לאחרונה שמעתי על כרטיסים UHS-3

הבנתי שהם מהירים יותר בקריאה וכתביה

 

השאלה אם אני משאיר את המצלמה עובדת כל הזמן עם ה VICO PLUS האם הכרטיס זכרון שברשותי (EVO Class 10)

"הנחות" יותר יעמוד במשימה בהצלחה או שעליי לעבור לכרטיס אחר?

יעמוד במשימה.

אני משתמש בכרטיסים הכתומים, הם מעולים.

מתוך 4 כרטיסים, רק אחד שווק חיים תוך שנה.

אל תשכח שהכרטיס עובר חיים לא קלים בכלל, תדאג להצתייד בעוד כרטיס ספייר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...