Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי, יש לי

a119 חדשה והיא כמעט עושה לי בעיות ומציגה שגיאה של הכרטיס זיכרון .



רכשתי כרטיס חדש (CLASS 10 32GB) המצלמה יכולה לצלם רגיל 20-30דק ואז פתאום להציג לי שגיאה.

 

מה עושים במצב כזה? .

 

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

האם מדובר בסאנדיסק או כרטיס זיכרון עלום שם?

 

אין יותר מידי מה לעשות חוץ מלהחליף כרטיס זיכרון.

 

יכול להיות מדובר בבקשת פירמוט ע''י המצלמה?

אם כן, תכנס להגדרות ותבטל את האופציה הזו.

פורסם

היי, אשמח להתייעצות בנוגע למצלמה לצילום אחורי.

יש לי כרגע g1wh מותקנת לצילום קדמי, על המראה המרכזית, מחוברת לסטארטר, עובדת נהדר כבר 3 שנים :)

 

1. האם אפשרי לדעתכם לקנות דגם דומה (שמיועד לקדימה) ופשוט להתקין אותו כך שיפנה אחורה ולא קדימה, במקום לקנות מצלמה ייעודית לצילום אחורי? יש הבדל טכני בין מצלמות ייעודיות לצילום אחורי לבין מצלמות לצילום קדמי?

 

2. אם כן אפשרי, כיצד יתבצע החיבור? האם יש אפשרות לחבר לקופסת הפיוזים יותר ממצלמה אחת בו"ז? האם יש אפשרות למשוך כבל בצורה אלגנטית מהחלק האחורי של הרכב עד לקופסא שמתחת להגה?

 

3. איך החיבור פיזית מתבצע בחלק האחורי של הרכב? בהנחה ואני לא מעוניין בוואקום... או שוואקום זו האופציה היחידה?

 

ובכ"ז, אם למישהו יש המלצה טובה על באנדל איכותי של מצלמה קדמית+אחורית, אני אשמח :) סביבות ה- 300 ש"ח +- אם יש

תודה!

פורסם

אהלן, המצלמה לא מחוברת לסטארטר. :)

 

האם אתה רוצה להתקין מצלמה שמכוונת כלפי הנהג או כלפי הבחוץ מהשמשה האחרותי?

 

אם אתה מתכוון לרכוש עוד g1wc, באיביי נמכרות תושבות שנדבקות לשמשה עם דבק 3M.

 

התקנת המצלמה היא פשוטה, אתה מוזמן להתרשם לגבי התקנה בסרטון למצלמה a119, קישור לערוץ יוטיוב

 

ניתן לחבר כמה מצלמות לתיבת הפיוזים.

פורסם

מחוברת לקופסת פיוזים והטריגר הוא הסטארטר :)

התכוונתי למצלמה שתצלם החוצה ולא לתוך הרכב, שתהיה מוצבת על השמשה האחורית איכשהו.

התושבות דבק האלה מחזיקות טוב?

ובאופן עקרוני, סביר לקנות מצלמה רגילה ולהשתמש בה לצילום אחורי? או שיש הבדל בין זה לבין מצלמות שתוכננו לצילום אחורי?

פורסם

הטריגר הוא סיבוב המפתח בסויץ, לא חייב להניע את הרכב.

 

אתה יכול לבחור כל מצלמה לשמשה האחורית, לא צריך מצלמה מיוחדת.

העיקר שתהיה אפשרות להדביק אותה לשמשה אחרת, suction cup יפול מפני שבשמשה האחרוית יש פסי חימום.

פורסם

אחלה!

יש טובות מg1wh בטווח מחירים של כ- 50$~ בהזמנה מחו"ל? לא מכיר דגמים אחרים בכלל מאז שקניתי את שלי לפני 3 שנים

פורסם

אלכס, אשמח אם תוכל לעזור לי עוד פעם.

אבא שלי רוצה שהמצלמות שלו יצלמו 24/7, זוכר שאמרת פה שצריך מתאם לתפיוזים של הרכב (הרכב שלו זה שברולט ספארק 2011 ידני אם אתה צריך לדעת) ועוד קופסה כזאת שעוזר לתעינה של המצלמה ולא אורז את המצבר של הרכב.

תוכל לחפש לי קישורים לדברים האלה?

הוא עכשיו עם 2 Xiaomi Yi קיבל את שלי אחרי שקיבלתי את הa118c חח.

תודה רבה על העזרה מראש. [emoji2] [emoji106]

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם

קוראים למוצר vico power plus.

ניתן למצוא את הקישור למוצר ולמצרכים להתקנתו, בסרטון התקנה שנמצא בערוץ יוטיוב שלי.

 

בגלל שמדובר בyi והיא פועלת עם סוללה, אמליץ לא להשתמש בה כשהרכב מכובה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...