Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לחברי הפורום בלבד , מחיר מיוחד למצלמת VICO MARCUS 3 בחבילת מורחבת כולל תפס מהיר עם אפשרות חיבור עדשת CPL

המצלמה היחידה שמצלמת 60FPS ב-FULL-HD .

כמו כן מצלמת ב-2K.

2304 x 1296 @ 30 fps (Extreme HD 1296p)

1920 x 1080 @ 60 fps (High Speed 1080p @ 60fps)

 

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=22&lang=eng

 

מה בערכה:

https://www.youtube.com/watch?v=6cZ9H5dgkh0

 

במחיר שובר שוק ויותר זול מ-EBAY וכל אתר אחר : רק 600 ש"ח ב-5 תשלומים שווים ומשלוח מהיר תוך יומיים דרך UPS.

 

הקפצה

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
את ה G1W-H שלי קיבלתי מדפוקטוב ב2014-07-16, קצת מעל שנה של "האקלאים הישראלי הנוראי" ולא קרה לה שום דבר.

אני לא מדבר סתם באוויר, גם לי הייתה g1wh מאיביי והיא שבקה אחרי קיץ אחד.

חבר קרוב שקנה כזו גם כן, נתקל בדיוק באותו דבר. לא רק אנחנו נתקלנו בכך, יש עוד לא מעטים מחברי הפורום

שחוו בדיוק את אותן תופעות,

כך שישנן שתי אפשרויות - או שיש לך מזל או שהרכב שלך לא נחשף לאותן טמפרטורות (למשל אם המצלמה לא ברכב

לאורך הרבה זמן או שאתה חונה בחניונים מוצלים\מקורים).

משתמש בכרטיס Samsung Evo+ 32GB, טרם נתקלתי בקובץ דפוק.

כפי שכבר כתבו, אין קשר לכרטיס הזיכרון.

כאשר הסוללה נפגמת לא נשמר בה מספיק חשמל בכדי לבצע כיבוי תקין - כך שהקובץ האחרון, שיהיה בד"כ

הכי קריטי במקרה של תאונה, נשמר כפגום ולא ניתן לפתוח אותו ולצפות במה שצולם.

שאר הקבצים בד"כ יוקלטו בצורה רגילה לחלוטין. בהמשך הגסיסה של מצלמות אלו,

המצלמות מתחילות לקרטע גם בין לבין ולא לשמור בצורה רציפה.

 

אני לא נגד הויקו אלא להפך, בשביל שימוש בארץ אני בעד כל מצלמה שיש בה קבל.

הטענה היחידה שלי לגבי הויקו זה שיש מתחרות שנותנות תמורה עדיפה למחיר (כמו ה a118c ה g1wc

וה g1wc-b).

פורסם
האם יש עכשיו דילים טובים לכרטיס זכרון?

כן יש דיל מעולה. בקישור הכי תחתון, זה אצלי בהעתק הדבק.

 

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=76158

מחיר סביב ה54$.

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021

מחיר: סביב ה41$.

 

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

הa118c יותר אמינה ויותר דיסקרטית, אצלי יש g1wc כבר שנה ואני מבסוט ממנה, היא ללא בעיות כלל.

השוני העיקרי בין המצלמות הוא זווית עדשה וצורת חיבור המצלמה לרכב.

לa118c יש זווית עדשה רחבה של 170 מעלות וצורת החיבור לרכב היא הדבקה לשמשה.

לg1wc זווית העדשה צרה, 120 מעלות אבל מספיק טובה לרכב פרטי.

את המצלמה g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

לשתי המצלמות צריך לקנות כרטיס זיכרון class 10 עם 32 גיגה זיכרון מקסימום.

 

חשוב לשים לב, אם במקרה אתה רואה באתר את אותה המצלמה טיפה זולה יותר, לא לקנות אותה כי היא ללא קבל, אם תשים לב לשם המצלמה, תראה את סיומת של c או ,cb הסיומת אומרת שהמצלמה כוללת קבל.

 

מומלץ גם לקנות קורא כרטיסי זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_261098.html

או

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_226001.html

קישור לכרטיס זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

פורסם
כך שישנן שתי אפשרויות - או שיש לך מזל או שהרכב שלך לא נחשף לאותן טמפרטורות (למשל אם המצלמה לא ברכב

לאורך הרבה זמן או שאתה חונה בחניונים מוצלים\מקורים).

 

המצלמה תלויה קבוע על השמשה, לא מזיז אותה

היום בדקתי סתם בשביל הקטע אם הקובץ האחרון תקין ואכן אין שום בעיה, טפו טפו טפו

 

לא יודע אם זה מזל או שכל אבל אני מרגיש שאני צריך להתנצל שאני לא חלק מאלה שהG1W התקלקלה להם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

גימני- באמת מוזר מה שאתה מספר, לרוב הסוללות שורדות שנה , ובום מתנפחות.

אצלי המצלמה נכבת ומדליקה את עצמה, כל הלילה, קטע טוב דווקא, מבריח אנשים :D

מישהו סיפר לי, שאצלו הסוללה כל כך התנפחה שהיא שברה את העדשה של המצלמה.

נ.ב- ממליץ לך לקנות מצלמה טובה באחד הדילים שיהיו בהמשך, כי לא תידע כמה זמן היא תחזיק אצלך ולכן תמיד טוב שתהיה מצלמה למקרה חירום.

 

אלכס- תודה על הקישור, אבל אני מחכה לדיל טוב יותר. :)

פורסם
ברגע שמזכירים את המצלמות של VICO (שהיבואן שלהם פה), אני כבר מתעצבן כי אני יודע מה הולך להגיע.

חבל שהוא לא מקשיב לעצות. אם הכל היה הולך פה בצורה יפה עם יושרה, זה יכול היה להיות נחמד.

יש מצב שלא תדבר בקודים? אני מנסה אבל לא מצליח להבין למה אתה חותר.

פורסם

איפה אתה רואה פה קודים?

אם במקרה לא היית פעיל בשרשור הזה בחודשים האחרונים או השנה האחרונה, תחזור אחורה קצת ותבין על מה הייתה ההתקוממות.

בקצרה, אין גילוי נאות אמיתי. מה שבאמת יש, זה מידע חלקי ומטעה מצד היבואן.

פורסם (נערך)
ברגע שמזכירים את המצלמות של VICO (שהיבואן שלהם פה), אני כבר מתעצבן כי אני יודע מה הולך להגיע.

חבל שהוא לא מקשיב לעצות. אם הכל היה הולך פה בצורה יפה עם יושרה, זה יכול היה להיות נחמד.

הוא לא מתכוון לזה, אלא ללינקים "ממומנים" (כאלו שמזכים את המקשר בהטבה מסוימת - לא על חשבון הוצאה

נוספת של הקונה). בתקופה האחרונה יש הצפה של כאלו, וכאשר נשאלת שאלה, התשובה המיידית

היא "תקנה מפה" והצפה מיידית של כל העמוד בלינקים הללו.

גם אני משתמש בלינקים כאלו וזה לא סוד, אך אני תמיד מדגיש כי יש לקנות מאיפה שהכי משתלם מבחינת המחיר.

יתר על כן, אם יש מוכר טוב באיביי (כמו estore - אני תמיד אמליץ ואעדיף לרכוש ממנו

ולא ממקום אחר, כל עוד מדובר באותו מחיר - כי יש את ההגנה המעולה של איביי בנוסף לפייפאל), אם יש מקור אמין

אחר שעובד עם פייפאל, גם הוא יהיה לאופציה עדיפה (כל עוד לא מדובר עם באנגוד, מהם נכוויתי פעמיים וזה הספיק לי).

 

אפשר לעשות כל דבר בטוב טעם, או בצורה מוגזמת ולא נעימה.

עיקר עניין השרשור זה לסייע בתחום של מצלמות הרכב (להעלות סרטוני דוגמה, לבדוק מצלמות, לחוות דעה

ולסייע בתקלות) ולא קידום קישורים בצורה מאסיבית. אם מי מחברי הפורום יכול להרוויח משהו

תוך כדי שהוא ממליץ על מוצר טוב (שהוא באמת מאמין בו) במחיר טוב, יש כאן מצב של win-win.

ברגע שזה מגיע ל"פשוט תקנה מהלינק" ללא הסבר וסיוע לשואל, זה כבר עובר את אותו קו לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

תראו, אני לא מבין על מה המהומה. ויקו מוכר את המצלמות האלו במכיר הנמוך בעולם כולל אחריות למצלמת מותג. אני מרגיש שהוא עושה לנו שירות, נותן אלטרנטיבה למי שלא מעוניין מסיבותיו לרכוש את המצלמות הסיניות בעלי/אי ביי/גיר בסט.

 

ההתלהמות, לפחות לדעתי, במקרה הזה - לא לעניין.

פורסם

עזוב את ויקו, המהומה עכשיו על משהו אחר

 

עברתי 10 עמודים אחורה ותכלס יש משהו בעניין הזה, כל לינק שיש לגירבסט זה עם סיומת "VIP" (כלומר בעל הלינק מקבל 10% הנחה על כל קניה של המוצר דרך הלינק הזה, אחרי 10 קניות הוא מקבל את זה בחינם פשוט)

למעשה זה המניע להמשיך להחיות את השרשור הזה, כל פעם שמישהו שואל על מצלמה מומלצת יש תחרות מי עונה ראשון עם לינק VIP שלו ושם את ה"עמלה" בכיס

 

זה אולי כשר, אבל קצת מסריח

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...