Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

^ אתה מתכוון לשדרוג למצלמה עם הקבל, נכון?

 

תודה רבה על ההסבר המפורט.

 

לא שמתי לב שה0805 היא עם סוללה רגילה. אוף.

יש משהו אחר בטווח המחירים הזה, עם זוית של 120-140 מעלות, 1080P וקבל

 

שוב התלבטות- חשוב לי לראות קצת יותר בצדדים של הרכב (זוית רחבה יותר) או בצורה מדוייקת יותר את המספר במרחק קצת יותר גדול?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא דיבר על דגם ה c, אז הכוונה לגירסא המותאמת עם הקבל.

מבחינת זווית, כפי שכבר ציינתי, אצלי בסוזוקי קרוסאובר לא מורגש

חוסר בזווית הצילום (עם מצלמה בעלת זווית של 120 מעלות).

פורסם
^

המצלמה כרגע עם הסוללה המקורית.

זה העניין, שהסוללה פגומה וכבר לא נטענת, והמצלמה מגיבה רק כשמחברים אותה לכבל, כך לפחות היה המצב מלפני שבועיים ועד היום.

היום, כשהיא מחוברת ברכב לכבל, היא פשוט לא צילמה בהתחלה, הייתה תגובה בזמן הדלקת הסוויץ' (נורה כחולה לכמה שניות בודדות וזהו - ללא צילום), אחרי נסיעה של 5 דקות שמתי לב שהיא חזרה לצלם רגיל.

באותו יום, בדרך חזרה הביתה, היה אותו דבר, למרות שהדלקתי את הסוויץ', הנורה הכחולה נדלקה לשניות בודדות והיא לא התחילה לצלם, וזה נשאר כך בכל משך הנסיעה (כ-30 דקות).

 

בכל מקרה אחרי שתתקין את הקבל אל תשכח לשנות בהגדרות על מצב השמירה. שלא ימחק לך סירטונים קצרים.

תראה פה

 

תנסה את ההגדרה עכשיו אולי בגלל שהיא לא נותנת מספיק מתח זה לא שומר את הסירטונים.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

אני שניה מסכם את האפשרויות שלי- תגידו אם צודק או אם יש משהו שפספסתי:

118 - זוית גדולה, איכות פחות טוב

G1WC - גדולה, זולה ואיכות סבירה

0805 - איכות גבוהה, סוללה רגילה.

 

בתנאי שאני משתדל להוריד את המצלמה כשהרכב חונה (אולי לא כשאני בחו"ל), הזוית של כולם מספיקה ומה שחשוב לי זה לראות את כל הפגוש (סוויפט- הרכב צר אבל גם קצר), לקורא מספרים בצורה ברורה ושהמצלמה תהיה עמידה, מה האופציה הכי טובה מבחינתי (בטווח המחירים של המצלמות האלה)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

חברים מה עם מצלמה נוספת לחלק האחורי של הרכב? לא הצלחתי למצוא שום דבר רלוונטי על זה (הדיון גם ממש ארוךךך) האם יש צמד מצלמות עם קשר בניהם או שצריך לקנות 2 בנפרד?

פורסם (נערך)
גם אני קצת מבולבל אם צריך לחבר את האדום לאדום או אדום לשחור.

בתמונה נראה שהאדום עם הכנה לחיבור לאחד הברגים בשלדת הרכב.

מישהו יכול לענות על השאלה?

 

קיבלתי את המצלמה A118C עם מפצל הפיוז וכבל USB מיוחד.

 

קיבלתי את מפצל הפיוז ללא פיוז - איך לדעת באיזה פיוז עלי להשתמש (מלבד המקורי)?

 

$(KGrHqIOKiYE6Lc9Or4wBOkZhscwmw~~60_12.JPG

 

$_57.JPG

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם (נערך)

להפעלת מצלמת רכב לא צריך יותר מ 2 אמפר. בדר"כ זה עד אמפר אחד אפילו.

אתה יכול להכניס פיוז 3A.

את החוט האדום של ממיר המתח שקיבלת, תצמיד (קלמפר-קרימפר-whatever) לחלק הכחול של מפצל הפיוזים.

החוט השחור תחבר לשלדה הרכב דרך איזשהו בורג בקרבה שם.

אני הייתי מגדיל ובודק את המתח שיוצא מיציאת ה-miniusb שלא יהיו טעויות.

בנוסף, יש כיוון שצריך להכניס את מפצל הפיוזים. זה חשוב מאוד.

תבדוק אילו מהשיניים של הפיוזים הם הפעילים.

אם יש שאלות או שמשהו לא מובן, רק תשאל.

proxy.php?image=http%3A%2F%2Foi62.tinypic.com%2F2upahs7.jpg&hash=06a4425d66d361be1a06a95b751bd731

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
מבין כל מה שציינת, ובתנאי שאתה מוריד את המצלמה בסיום השימוש, לדעתי mini 0805 טובה יותר.

 

כמה באמת הקטע של הסוללה בעייתי? נגיד ויום אחד שכחתי להוריד את המצלמה, הלך קאפוט או לא משמעותי מידי?

 

בנוסף אני אשמח להמלצות לכרטיסי זיכרון (הבנתי שצריך בתקן מיוחד, לא מצליח למצוא את השם), ומפצל USB לרכב (USB ל-2 USB כדי שאני אוכל להמשיך לשמוע מוסיקה מהכונן פלאש)

 

תודה רבה :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

low n slow- בדקתי עכשיו, המצלמה בשימוש אח שלי, והוא אמר שהיא נתקעת, וזה בערך מאז שעדכנתי גרסה ל2.37.

תנסה להחזיר ל2.33 שהיא יציבה יותר, אולי זו הבעיה.

פורסם
בנוסף, יש כיוון שצריך להכניס את מפצל הפיוזים. זה חשוב מאוד.

זה יכול להרוס משהו אם הכיוון לא נכון? או רק לא לעבוד? כי המוכר לא ציין כלום בעניין.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...