Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ההזמנה אכן מBanggood

ההזמנה בוצעה ב26.10

 

אז פשוט לחכות? :/

 

 

אני הזמנתי לוח אם למחשב נייד מ-EBAY , הגיע אחרי חודשיים, כמובן לוח אם דפוק, נשלח עוד אחד ולביינתים עברו עוד חודשיים ואין זכר. אני כבר לא מזמין מחול עד שרמת השירות של דואר ישראל תגיע למצב נורמלי.

 

אבל לביינתים לענייננו : לחברי הפורום החדשים, שווה לכם להזמין VICO SF2 במחיר מעולה וזמן אספקה קצר. נא לא להשוות מצלמות סיניות זולות למצלמת מותג סופר איכותית כמו VICOVATION .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעולם לא עדכנתי את התוכנה במצלמה G1W שלי. הגרסה המותקנת בה היא משנת 2013. האם יש תועלת בעדכון גרסא? אם כן, מהי וכיצד אני עושה את זה?

פורסם

הגירסה האחרונה שיש לי זה 2014.0108 וגם:

 

כתבתי בעבר אין מעדכנים את ה-Firmware בדיון הזה בלינק הזה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אני כבר לא מזמין מחול עד שרמת השירות של דואר ישראל תגיע למצב נורמלי.

תודה על השיתוף...

 

מכיוון שפערי המחירים בין המוצרים שנמכרים בארץ לאותם מוצרים ממש שמוזמנים מחו"ל, הם לעיתים פי 2 ויותר (ולפעמים הרבה יותר), אז גם אם חצי מהפריטים בממוצע אובדים בדואר, יש חסכון (ותודה לדואר ישראל, עדיין רוב המוצרים כן מגיעים).

 

כמובן שיש מקרים בהם הפרש המחיר נמוך ולכן אין טעם להזמין מחו"ל (אחריות, זמן המתנה, סיכון).

:turn-l:
פורסם

תעשה כמה נסיונות ותראה מה נראה לך עדיף.

אני בחרתי ב-LS388W, אבל ייתכן שפיספסתי משהו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חברים, איך המצלמה הזו לדעתכם?

אני לא מחפש את הכי-טוב-הכי-יקר, אלא משהו פשוט שיעשה את העבודה ויאפשר לי להבדיל בין עצמים שונים...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לפי דעתי אם כבר משהו בסגנון הזה אז עדיף את ה G1WH, זה עדיין בסביבת המחירים הזולים,

וברמה הכללית המצלמה מוכרת ומלאה בחוות דעת, לפחות אני הזמנתי אותה.

 

http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

 

 

so far so good so what

פורסם

שלום לכולם

עברתי פה ברפרוף על כמה הודעות אבל לא ראיתי משהו שהבנתי אם הוא מתאים לי או לא. אני לא מתמצא בתחום ונראה לי שמיציתי מה שיכולתי ללמוד מקריאה לא מודרכת

 

אני מעוניין במצלמה עם התכונות הבאות לפי סדר החשיבות, כל דבר אחר אופציונאלי :)

- עד 250 ש"ח (אפשרות לקניה בחו"ל). אם יש משהו שווה מוכן להגדיל תקציב עד 300 ש"ח

- התקנה קבועה ברכב (עמיד בחום וכאלה) וללא כבלים (סוללות? יכול להיות נטען אבל אני לא רוצה שיהייה לי קבוע כבל מחובר מול הפרצוף בנסיעות של שעתיים לכיוון)- רצוי כזו שיודעת מתי אני מתחיל נסיעה (חיישן G? ונכבת 5 דקות אחרי עצירה) אבל לא חובה

- איכות מספיק טובה כדי לקרוא לוחית רישוי במרחק של כ-15 מטר בלילה (עם אורות דולקים כמובן) וזוית צילום של 55 מעלות לפחות (אמור להיות מספיק כדי לכסות את כל הפגוש של הסויפט שלי)

 

תודה לעוזרים!

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
לא נראה לי נוח להתעסק עם שני מצלמות

 

חשבתי אולי לפי הדגם אולי ראו משהו באינטרנט

 

ראיתי את הסרטונים זה נראה לי בסדר

אבל מצד שני אני לא הכי מבין בזה לכן אני שואל

 

הנה לינק למפרט של הראשונה

http://www.trait-tech.com/product/T-...ion-black.html

 

 

 

מצלמת דשבורד זה טוב

אבל כבר שמעתי מכמה אנשים ששוטר עצר אותם על חגורת בטיחות או דיבור בטלפון

מה שלא היה ולא נברא

 

 

אז אני רוצה לסגור את האפשרות הזאת

שהמצלמה תצלם גם לבפנים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

האם באיכות צילום של המצלמה הזאת יראו מספר של רכב שנמצא מקדימה של הרכב ?

 

האם השטח שהמצלמה קולטת שונה ממצלמות עם עדשה אחת ?

 

ראיתי בסרטונים שברשת את ההקלטות של המצלמה הזאת

ושם רואים כאילו לקחו שני סרטים של 1920 שמו אחד ליד השני = 3840

וצופים בזה כאילו הסרט נדחס מהצדדים לבפנים (כאילו צופים בסרט 9*16 על מסך 3*4)

 

זה בגלל קודקים או ככה רואים את הסרטונים של המצלמות האלו

האם אפשר ליראות רק סירטון אחד (רק צד אחד של המצלמה) ?

 

 

 

אין לאף אחד מידע על המצלמות האלו

 

רק על מצלמות עם עדשה אחת ?

 

 

 

צריך לפתוח שירשור על מצלמות עם שני עדשות

פורסם

קיבלתי את הGHW-C גראב בסט, לקח לה שבועיים להגיע.

יש שתי דברים שמפריעים לי,

1) כשאני פותח סוויץ המצלמה נדלקת ואחרי זה אני מניע את הרכב היא נכבת, אז אני צריך כל פעם להדליק אותה מהכפתור.

2) איכות התמונה, דיי קשה עד בלתי אפשרי לראות את מספרי הרכב... זה קורה בגלל התאורה הירודה\מרחק או שככה זה?

bscap0002.jpgbscap0006.jpg

פורסם
קיבלתי את הGHW-C גראב בסט, לקח לה שבועיים להגיע.

 

מהיכן הזמנת וכמה עלה (ואם אפשר קישור).

תודה,

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...