Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

ו GS8000L יותר גרוע? אני כבר ממש מבולבלת :? לא הכרתי את האתר הזה banggood, הוא יותר אמין מאיביי? כי זה יוצא קצת יותר יקר וגם כתוב שאת שתיהן אין כרגע במלאי.

 

כמה זמן הסוללה מחזיקה מעמד? האם זה אומר שהמצלמה תוכל לעבוד גם בזמן שהרכב עומד בחנייה (לא מותנע)?

לא הבנתי, מה היתרון במצלמה בלי סוללה? נטייה של סוללה להתקלקל?

 

 

 

הראשונה בכלל מצלמה אחרת - GS8000L

 

למה להסתבך עם מוכרים רמאים באיביי (אין לדעת), יש לך פה ובזול:

גרסה עם סוללה:

http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

 

גרסה עם קבל:

http://www.banggood.com/NT96650-HD-1080P-30FPS-G1W-27-Inch-LCD-Car-DVR-Camera-Recorder-p-930385.html

עריכה אחרונה על ידי artgrl
פורסם

לדעתי האתר הזה דיי אמין. משם הזמנתי מצלמה אחרת.

מצטער, לא שמתי לב לגבי המלאים כששלחתי לך את הקישורים.

לגבי G1W על שלל דגמיה, אתן לאחרים (שיש להם את המצלמה הזאת) לענות כי אין לי את המצלמה הזאת.

 

קבל (capacitor) במקום סוללה, זה יתרון.

בעיקר בגלל משך החיים של הסוללות והסכנה של התפוצצות\התנפחות\תקלה בטמפרטורות גבוהות יחסית.

תקראי קצת אחורה בשרשור הזה, כבר דיברנו על זה.

פורסם

את חיה בישראל או בשוויץ?

אני מוריד את המצלמה ברמה כזאת שלא רואים אפילו את המתקן שמחזיק את המצלמה, ע"מ שלא יחשבו אפילו שיש מצלמה בתא כפפות או משהו ברכב.

(מה גם שאני לוקח אותה איתי ולא משאיר ברכב)

פורסם

ישראל, בגלל זה קיוויתי שגנבים יהיו מספיק מביני עניין כדי להחליט שלא שווה לפרוץ בשביל אחת מהמצלמות הזולות, אבל כן, כנראה שלא שווה להסתכן על סמך ההנחה הזאת :)

פורסם

the coolest,

dvr027 היא מאותה צורה של כל המצלמות הזולות שהיו פעם בתחילת הדרך, אז לא "שווה" לגנוב אותן.

מצב שני אם תשים מצלמת gopro על השמשה ותלך...

אז האזור שבין לבין עדיין מסוכן.

אפילו רק תיקון החלון יבאס מבחינת בזבוז זמן ושבירת הלו"ז שלך, שלא נדבר על אובדן המצלמה (עלותה) והשיחות הפרטיות שהיא הקליטה.

פורסם

אני מסכים שזה לא ממש שווה את הטרחה והכאב ראש בלתקן חלונות מנופצים.

אז אפשר לשים מוביוס צמוד\מתחת למראה ואף אחד בכלל לא ישים לב אליה :p

האם המצלמות בדנים עליהן בעשרות עמודים האחרונים עדיפים עליה בהרבה?

פורסם
קיבלתי את ההזמנה, יוצאת היום לכיוון שלך . תודה ובהצלחה.

 

החבילה הגיעה היום!

מרשים, תודה.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

הנה לינק למוכר אמין מאיביי שמוכר את ה-G1W ועוד מצלמות (קישרתי ישירות לקטגוריה של ה-G1W, אבל ה-G1WH לא מופיע שם).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
החבילה הגיעה היום!

מרשים, תודה.

 

אלי

 

זמן האספקה יומיים עד שלושה מרגע קבלת ההזמנה . קיבלתה את VICO בתוך יומיים.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

צריך המלצה למצלמת רכב עם שני עדשות

שמצלמת גם את פנים הרכב

 

 

מצאתי שני דגמים

רציתי לדעת אם הם טובים

 

או אם יש לכם המלצה אחרת

 

הקנייה היא כאן בארץ בלבד

 

 

 

http://www.alltech.co.il/product20289.aspx

 

 

http://gadgets-car.co.il/car-camera-recorder/car-camera-dual-lens/2000B-3.0-TFT-LCD-Car-Recorder-HD-720P-Night-Vision-car-DVR-Camera-Recorder

 

 

אף אחד לא נתקל בזה ?

פורסם

אף אחד לא רוצה להתקל בזה, איך תדע מה אתה קונה אם לא כתוב איזה מעבד יש לה? בבכל מקרה המחיר מוגזם לעומת הפרטים היבשים שכתובים... עצה שלי, תקנה 2 מצלמות טובות מומלצות ע"י הפורם.

פורסם (נערך)

לא נראה לי נוח להתעסק עם שני מצלמות

 

חשבתי אולי לפי הדגם אולי ראו משהו באינטרנט

 

ראיתי את הסרטונים זה נראה לי בסדר

אבל מצד שני אני לא הכי מבין בזה לכן אני שואל

 

הנה לינק למפרט של הראשונה

http://www.trait-tech.com/product/T-CDVR-106A__x9000-2-7-lcd-screen-dual-lens-1080p-hd-vehicle-black-box-car-dvr-with-infrared-night-vision-black.html

 

 

 

מצלמת דשבורד זה טוב

אבל כבר שמעתי מכמה אנשים ששוטר עצר אותם על חגורת בטיחות או דיבור בטלפון

מה שלא היה ולא נברא

 

 

אז אני רוצה לסגור את האפשרות הזאת

שהמצלמה תצלם גם לבפנים

עריכה אחרונה על ידי 4Z7GBA

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...