Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, בחדשים האחרונים האזעקה פועלת "ללא סיבה". החלפתי מצבר לחדש וגם פניתי למוסך, שם אמרו לי שככל הנראה אחד הגלאים לא תקין אך לא ידעו באיזה גלאי מדובר ושלחו אותי הביתה ללא מענה. 

בזמן האחרון יש חיווי מדלת ימין (מסומנת כלא סגורה). החיווי הוא מדי פעם לזמן קצר.

השאלה היא האם להשקיע ונסות לטפל בתקלה או כיוון שהרכב כבר בן 10 (ולמען האמת נראה מעט מוזנח), כדאי לנתק את האזעקה?

מישהו יגנוב מאזדה ספיריט בת 10? אם לטפל, יש לכם המלצה על מוסך מתאים וטוב באיזור השרון (כ"ס-רעננה-הודה"ש)?

תודה מראש!

 

פורסם

החיישן דלת פתוחה/סגורה בדלת קדמית ימנית. צריך להחליף את המכלול של הנעילה המשולב עם החיישן.
תופעה נפוצה של הדגם.
בינתיים עד שתתקן, ממליץ שתכבה את המתג אור פנים בגג הרכב, ואז לא יצפצף בלילה.

פורסם

אזעקה ברכב כבר לא חוקית כמה שנים ובצדק.

עדיף לפרק אותה בכלל

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני 22 שעות, BassDriver כתב:

החיישן דלת פתוחה/סגורה בדלת קדמית ימנית. צריך להחליף את המכלול של הנעילה המשולב עם החיישן.
תופעה נפוצה של הדגם.
בינתיים עד שתתקן, ממליץ שתכבה את המתג אור פנים בגג הרכב, ואז לא יצפצף בלילה.

עברתי את אותו הדבר בספיריט 2009.

אצלי זאת גם הייתה דלת ימין קדמית.

החלפתי את המנעול/מנגנון של הדלת במורשה.

אצטרף להמלצה לכבות את מתג האור לבינתיים.

לפני שעתיים, locus כתב:

אזעקה ברכב כבר לא חוקית כמה שנים ובצדק.

עדיף לפרק אותה בכלל

הכוונה היא למערכת פתיחת/נעילת דלתות, ולא לסירנה.

ג'ריקן לא ציין אם יש לו סירנה ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...