Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מי כאן משפץ או נוסע על 4*4 אספנות?

חשבתי שיהיה נחמד ליצור קבוצה כזו לשיתוף ידע וחלקים באופן ספציפי יותר, על גבי הפורום כמובן.

 

אני אתחיל, סמוראי 84 אספנות.

ca7c7cf1e6d2e28b500b54a993039522.jpg

 

Sent from my SM-N980F using Tapatalk

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

סיקס שנת 1990 משופץ מהיסוד ומדוגם לשטח - כל הבנייה והשיפוץ עבודה עצמית שלי .

סוזוקי סמוראי טנדר 1987 משופץ גם כן על ידי - לא רשום אספנות ומשמש אותי בעסק להובלות וגרירות .

לשניהם הגה כח ומזגן .

לא יודע להעלות תמונות .

 

אילן

פורסם
לפני 21 שעות, היונימוג האדום כתב:

סיקס שנת 1990 משופץ מהיסוד ומדוגם לשטח - כל הבנייה והשיפוץ עבודה עצמית שלי .

סוזוקי סמוראי טנדר 1987 משופץ גם כן על ידי - לא רשום אספנות ומשמש אותי בעסק להובלות וגרירות .

לשניהם הגה כח ומזגן .

לא יודע להעלות תמונות .

 

אילן

בחייך אילן, פעם ידעת יופי להעלות תמונות😄

אני זוכר תמונות של היונימוג, ושל שיפוץ הסיטרואן, ואפילו את משאית הפורד שלך אני זוכר:)

:2gunfire:..When you have to shoot shoot, don't talk. That is of course, if you have a gun

פורסם
לפני 5 שעות, sinkto כתב:

בחייך אילן, פעם ידעת יופי להעלות תמונות😄

אני זוכר תמונות של היונימוג, ושל שיפוץ הסיטרואן, ואפילו את משאית הפורד שלך אני זוכר:)

נכון - הייתי מעלה מהמצלמה למחשב נייד ואז לאתר אולם כיום אני מהמחשב הנייח ( ולא מהסלולארי ) ולא ממש מצליח - אולי גם לא מתאמץ מספיק .

אנסה במהלך השבוע - כרגע עובד מאוד קשה , למזלי .

 

אילן

×
×
  • תוכן חדש...