Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ליד הבית שלי קיימת חניה שהייתה בשימוש הציבור הרחב כמה שנים ללא סימונים לגבי שייכות החניה וכו...

לפני כחצי שנה התקינו בחניה מחסומים ולא ברור על ידי מי היא משומשת מכיוון שכמעט ולא עומדים בה רכבים וכאשר יש שמה רכבים כול הזמן יש רכבים שונים.

 

מכיוון שאני גר באזור בעל מצוקת חניה רציתי לבדוק אם הדבר נעשה כחוק ואם החניה היא באמת בבעלות פרטית.

 

יש דרך לבדוק את זה בצורה פשוטה?

P00913-144857.jpg

פורסם


בדיוק כמו שהגיונית החניה של הבניין ממול צריכה להיות של הבניין וגם בסוף הרחוב וגם של הבניין שלי בפועל כול החניות ברחוב למעט זאת פתוחות וציבוריות.


לא מצאתי מה היא מחלקת ההנדסה בעירייה, מצאתי כמה מחלקות שיכול להיות ועוסקות בזה אבל אני לא יודע איזו מהן

מישוה יכול להעיף מבטח ולהגיד לאן כדאי לפנות?

https://www.rishonlezion.muni.il/Activities/MunicipalityCompanies/Pages/default.aspx

פורסם

תודה מה אני אמור לחפש שם ואיך? מצאתי את הבניין אבל לא הבנתי איך אני מבין אם החניה שלהם או לא

הכתובת היא הגפן 2\רוטשילד 89 ראשון לציון

פורסם

אתה צריך להוריד נסח כולל תשריט. ההצמדות מסומנות בצבעים. זה מאתר משרד המשפטים.

 

תמיד טוב שיש לך בבית או על המחשב נסח ותשריט.

 

אאל"ט נסח טאבו עם תשריט עולה בסביבות 30 ש"ח. מורידים באתר לשכת רישום המקרקעין. שים לב שיש כל מיני אתרים שעושים את העבודה תמורת עמלה מיותרת , ושאתה באתר משרד המשפטים.

 

לגבי העיריה, הוצאתימפעם איזה מפות, אבל איני זוכר פרטים. וזה היה בחיםה, אם כי אני מניח שהתהליךצדומה בכל מקום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

העובדה שכל החניות האחרות פתוחות לא מעידה על זה שאלו לא שטחים של הבניינים.
כמו שאמרו לפני אתה חייב תשריט של הבניין כדי להבין אם השטח שייך לבניין, אול לחילופין לפנות למחלקת ההנדסה של העיריה.
אופציה נוספת שתלויה ברמת האיכפתיות של העיריה - היא לפנות למוקד העירוני - במידה וזה נעשה באופן לא חוקי אני מניח שהם כבר יטפלו בזה.

 

אגב באתר govmap.gov.il יש מידע בסיסי שלפיו עד כמה שאני מבין השטח שייך לבניין:

image.thumb.png.69717eb3ff8a8550450d522858c28162.png

 

 

פורסם

זה נראה שהשטח שיך (לפחות במקור) למגרש שעליו בנוי הבניין.

רואים שקווי הבניין בבניינים הסמוכים מיושרים, וכאן פשוט פתחו גדר והפכו חצר לחניה.

 

כמו כן, ניתן לראות זאת בבקשה המקורית להיתר משנת 1958.

בבקשה האחרונה בתיק הבניין הזה (איזה מעבר חציה שנוסף ע"י העיריה), רואים כבר את החניות כמצב קיים. 

אצלכם בראשון זו אחת העיריות הכי מסודרות מבחינת ארכיון מחלקת הנדסה.

פשוט תענוג.

אצה יכול לראות את כל היסטורית ההיתרים של הבניין כאן.

(במקרה שהקישור לא יעבוד, מספר תיק הבניין הוא 30100890).

 

לא נראה שהיתה הפקעה, ולכן השטח כמראה שיך עדיין לבניין.

בכל מקרה, רשם המקרקעין הוא הכתובת לוודא זאת, כמו שכבר כתבו לך כאן

 

עריכה: את התשריטים של ההיתרים אתה מוצא תחת "בקשות" בתחתית הדף, לחיצה על "גרמושקא סרוקה".

 

  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...