Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להזמין חלק מסויים לאופנוע (עוד אחד מהדברים שדיברנו עליהם בזמנו כRובי).

 

כאשר אני רוצה להזמין, אז נאמר לי שיש חלק אחד לגירסת ה R6 של קליפורניה, וחלק לשאר המדינות.

מישהו יודע מה ההבדלים בין הגירסאות או יכול להפנות אותי?

פשוט לא מצאתי את זה.

ובנוסף האם הדגם האירופאי, שאני משאר מה שמגיע לארץ, הוא זה ששיך ל "שאר" המדינות בארה"ב?

 

תודה.

פורסם
אני רוצה להזמין חלק מסויים לאופנוע (עוד אחד מהדברים שדיברנו עליהם בזמנו כRובי).

 

כאשר אני רוצה להזמין, אז נאמר לי שיש חלק אחד לגירסת ה R6 של קליפורניה, וחלק לשאר המדינות.

מישהו יודע מה ההבדלים בין הגירסאות או יכול להפנות אותי?

פשוט לא מצאתי את זה.

ובנוסף האם הדגם האירופאי, שאני משאר מה שמגיע לארץ, הוא זה ששיך ל "שאר" המדינות בארה"ב?

 

תודה.

זיהום אוויר, איזה חלק ?

 

צריך להיות הדגם המדויק באיזור מס' השילדה.

פורסם
זיהום אוויר, איזה חלק ?

 

צריך להיות הדגם המדויק באיזור מס' השילדה.

dynojet

ועוד שאלה. בהתקנה שלו צריך גם פילטר אויר פתוח, וגם מומלץ להחליף אגזוז, או שיספיק ה jet בשביל לקבל עוד קצת הרגשת כוח בחלק התחתון?

 

רשום במספר השילדה - JYA ודגם מנוע - J502E שלפי מה שאני מוצא באינטרנט אז זה הדגם האירופאי / ארה"ב שלא קליפורניה.

 

בנוסף, בטח מישהו הזמין מ denniskirk פה. איך היה השירות מהם?

פורסם
dynojet

ועוד שאלה. בהתקנה שלו צריך גם פילטר אויר פתוח, וגם מומלץ להחליף אגזוז, או שיספיק ה jet בשביל לקבל עוד קצת הרגשת כוח בחלק התחתון?

 

רשום במספר השילדה - JYA ודגם מנוע - J502E שלפי מה שאני מוצא באינטרנט אז זה הדגם האירופאי / ארה"ב שלא קליפורניה.

 

בנוסף, בטח מישהו הזמין מ denniskirk פה. איך היה השירות מהם?

התשובה בגוף השאלה:-P

 

בדרך כלל זה הפוך, מחליפים פילטר אוויר ואגזוז ואז כדי שלא יהיה עני מידי (כי יותר אוויר נכנס) צריכים לשנות את הJET.

 

לגבי שינוי ללא שינוי בכניסה ויציאה, לא יודע עד כמה אפקטיבי, תברר לגבי הדגם שלך ספציפית (אני מאמין שתהיה לך בעיה למצוא מישהו שהחליף רק את הJET)

איזה שנה ?

אין לך הזרקה בכלל ?

פורסם
התשובה בגוף השאלה:-P

 

בדרך כלל זה הפוך, מחליפים פילטר אוויר ואגזוז ואז כדי שלא יהיה עני מידי (כי יותר אוויר נכנס) צריכים לשנות את הJET.

 

לגבי שינוי ללא שינוי בכניסה ויציאה, לא יודע עד כמה אפקטיבי, תברר לגבי הדגם שלך ספציפית (אני מאמין שתהיה לך בעיה למצוא מישהו שהחליף רק את הJET)

איזה שנה ?

אין לך הזרקה בכלל ?

2002, כלומר לא מוזרק.

זה גם למה אני שואל, כי לא מצאתי הרבה שהתקינו jet, וגם מי שעשה החליף את כל המערכת כולה, לא רק אגזוז ופילטר.

פורסם

תראה, תשמע....

 

אני לא רואה יתרון בלהחליף JET אם אתה לא נוגע בשום דבר אחר, אלה אם יש תיעוד שאומר אחרת.

 

 

יש דבר נוסף לפתור לך את הבעיה של כח בסל"ד נמוך,

 

 

 

 

 

 

זה נקרא, ליטר.:-)

פורסם

 

זה נקרא, ליטר.:-)

עזוב אותי מליטר. מספיק לי אני עושה שטויות עם ה 600 שאני צריך עוד 50 כ"ס מתחת לתחת?

אם כבר הייתי מחליף לZX6 החדש, אבל אני לא רוצה להחליף את שלי. אני נהנה יותר מידי.

אני רוצה פשוט עוד קצת חלקות כוח למטה.

 

מה גם שקיבלתי גם עכשיו תשובה בפורום מחו"ל.

אפילו אחרי התקנת jet של Factory, שנחשב בין הטובים שיש, הוא לא יתן לי כלום ללא החלפה של כל המערכת. גם אם אני אחליף את האגזוז והפילטר הוא לא יתן הרבה.

 

אז נחכה להזדמנות אחרת.

בינתיים יש לי את שבוע הבא להתענג עליו :smile:

פורסם
ליטר זה לא העוד 50 כ"ס, זה העוד קג"מ בכל נקודה.

דקויות:razz:

גם מזה יש לי כרגע מספיק.

 

אני לא מאמין שבשנים הקרובות אני אעלה לליטר.

גם יותר מדי כוח, גם אין לי איפה באמת לנצל אותו, וגם אני יודע שאני מנטלית לא אהיה מסוגל בשנה הראשונה עליו לשלוט כמו שצריך על יד ימין. הספיק לי התאונה לפני שנה.

 

אולי עוד כמה שנים, כש R1 של היום ייחשב כ "ספורט-תיור".

פורסם
ליטר זה לא העוד 50 כ"ס, זה העוד קג"מ בכל נקודה.

:mm_yeah:

 

בכלל ליטר זה לא יותר השתוללות, זה יותר כח לצאת ממצבים ויותר כח בלימה :evilbat:

פורסם
:mm_yeah:

 

בכלל ליטר זה לא יותר השתוללות, זה יותר כח לצאת ממצבים ויותר כח בלימה :evilbat:

למה?

לא היה לי מעולם חסר כוח בשביל לצאת ממצב זה או אחר.

וכח בלימה למה יותר? בגלל קליפרים גדולים יותר? מתלים טובים יותר? הקליפרים של ה R6 לא מספיק חזקים? יש לו כח בלימה מרשים מאוד שלא מבייש גם חלק מאופנועי הליטר החדשים.

פורסם

לא יודע, אני לא מבין מה אתה צריך כח בסל"ד נמוך:

 

נאמר שאתה בתחילת נסיעה, משהו כמו 3000 סל"ד, ואתה רוצה לקבל כח, והרבה. מה שאתה צריך זה פשוט "דאבל קלאץ". (נגיעה קלה בקלאץ, לא עד כדי ניתוק כמובן) תאמין לי שיעוף לך התחת! ואם אתה בנסיעה, בוא נאמר על 100 קמ"ש ואתה שוב רוצה מכת כח...זה לא בושה להוריד שניים שלושה ואם באמת יש לך כח אז אפשר גם ארבעה הילוכים (במידה והיית על שישי). גם ביציאה מסיבוב אפשר לתת "דאבל" וואוווייייי איזה תענוגגגגגג (מה שנקרה בעברית POWER SLIDE שיכול בקלות להפוך ל HIGH SIDE או TANK SLAPER) בכל מקרה, סע בזהירות!

 

 

ואם מישהו חושב שאני מקשקש שטויות אז אני אשמח לשמוע פתרונות אחרים!

פורסם
למה?

לא היה לי מעולם חסר כוח בשביל לצאת ממצב זה או אחר.

וכח בלימה למה יותר? בגלל קליפרים גדולים יותר? מתלים טובים יותר? הקליפרים של ה R6 לא מספיק חזקים? יש לו כח בלימה מרשים מאוד שלא מבייש גם חלק מאופנועי הליטר החדשים.

 

תרכב על ליטר, תבין :wink:

×
×
  • תוכן חדש...