Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט בעיה עם מוצרים של CG, כבר מלא זמן שאין במלאי באף חנות ואני חייב שמפו בדחיפות.

מישהו יודע גם מה נסגר עם מוצרים של cleansters? הפסיקו לייצר?

פורסם

יש מלא שמפואים טובים אחרים , למה להתקע על משהו אחד?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
בתאריך 26.8.2020 בשעה 10:14, BRAVO30 כתב:

אם זה "לא הכי זול" וגם עם dhl, זה אומר גזל. כי גם dhl הם נוכלים שגובים תמיד סכומי כסף לא ברורים. 

ולגבי האתר, אם נניח אני קונה פריטים בסכום של 100, 200₪, כמה בערך ייצא לי המשלוח?

יש כל כך הרבה אתרים שאני לא יודע לבחור. אני רוצה לעשות קנייה של 300₪ בערך, של מוצרים שונים. לצערי, זה רק בגלל שלאוטוסטור אין כבר כלום על המדף כמעט מאז התחילה הקורונה, יש שם איזו בעיה לא ברורה. השאלה מאיזה אתר הכי כדאי לי? 

תזמין מאמזון, עשיתי הזמנה של 5 מוצרים יצא לי משלוח 100 שקל,  20 שקל למוצר למשלוח, יצא יותר זול מאוטוסטור. לא הזמנתי גלונים כי המחיר קופץ כמו באוטוסטור, 

והמשלוח מגיע יותר מהר מאוטוסטור. 

פורסם

אני אתעלק על השרשור הזה :)

אני מחפש מוצרים לעור של אדמס פולישס והמשלוחים מחו״ל יקרים מאוד, מישהו יודע אם יש בארץ?

בנוסף אם מישהו גם צריך להזמין כאלה אפשר לראות אם אפשר להתאגד לנו יחדיו.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
בתאריך 26.8.2020 בשעה 22:32, shachar187 כתב:

בהחלט בעיה עם מוצרים של CG, כבר מלא זמן שאין במלאי באף חנות ואני חייב שמפו בדחיפות.

מישהו יודע גם מה נסגר עם מוצרים של cleansters? הפסיקו לייצר?

באואוסטטר אמרו שצפויים לקבל בראשון סחורה של cg

פורסם

מקווה שכן, כי אני שמעתי את המשפט הזה מחודש אפריל. אחרי כמה זמן, משה אמר שאכן יש לו בעיה עם הספקים ואין לו מושג בעצמו מתי תגיע סחורה.

פורסם

לכל אלו שראו מחירים גבוהים במשלוח באנגליה, אולי שווה לבדוק משלוח דרך חברות כמו IDGU למשל. לא בטוח שזה יוזיל, אבל שווה בדיקה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בתאריך 28.8.2020 בשעה 09:34, caravelle כתב:

תזמין מאמזון, עשיתי הזמנה של 5 מוצרים יצא לי משלוח 100 שקל,  20 שקל למוצר למשלוח, יצא יותר זול מאוטוסטור. לא הזמנתי גלונים כי המחיר קופץ כמו באוטוסטור, 

והמשלוח מגיע יותר מהר מאוטוסטור. 

 

אמאזון זו אכן אלטרנטיבה לא רעה, אך כרגע עלויות השילוח גבוהות מאוד בגלל ה(קו)רונה.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

עלויות המשלוח לחלק מהמוצרים מאמזון חזרו להיות סבירות, הזמנתי שבוע שעבר מד עובי צבע (בלי קשר  מומלץ מאוד לדיטיילינג ולרכישת רכב) משללוח של סביבות 40 ש"ח כשאר המוצר עלה 220 ש"ח. יש פעמים אני מוכן לשלם קצת יותר על משלוח בשביל השירות המעולה של אמזון.

עריכה אחרונה על ידי Krd
  • אהבתי 1
פורסם
אין לי מושג, התקשרתי אליהם פעם ראשונה אתמול:) במקרה שאלתי לגבי זה ואמר שהסחורה בדרך ואמורים לקבל בראשון. 
בערך 4 חודשים אני שומע את המשפט הזה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...