Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 חשמלית בישראל, בכמעט 165 אלף.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה אוהב לחבק עצים ויש לך חשיבה ירוקה לא תחשוב על הדיזל

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

זה לא העניין של חשיבה ירוקה, נגיד והיה לי בית פרטי, הטווח לא כזה גדול וזה עוד לפי נתוני יצרן.

אז, ליום יום לא תהיה בעיה, אבל כשפעם אחת אצטרך לנסוע לנופש, לנסוע לנתבג זאת יכולה בעיה.

כשאני משלם 160 אלף, אני לא רוצה בעיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא הבנתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, yulianx כתב:

זה לא העניין של חשיבה ירוקה, נגיד והיה לי בית פרטי, הטווח לא כזה גדול וזה עוד לפי נתוני יצרן.

אז, ליום יום לא תהיה בעיה, אבל כשפעם אחת אצטרך לנסוע לנופש, לנסוע לנתבג זאת יכולה בעיה.

כשאני משלם 160 אלף, אני לא רוצה בעיות.

שמעתי שיחה של שתים אצלי בעבודה שאחת הזמינה את הMG החשמלית כרכב שני בבית והסבירה שמבחינת היא חוסכת כל חודש בערך 500 שקלים על הדלק, וזה לבד כבר מכסה את עלות

הפרש ההלוואה החודשי שלה, במידה ויהיו סידורים בתוך העיר היא תחסוך יותר.

יש להם עוד רכב ישן יותר שלטיולים ארוכים הם יצאו איתו.

היא הסבירה שכך הם "הרוויחו" את האפשרות להחליף את אחד מהרכבים לג'יפון חדש, ולפי הבנתי היא לא מחבקת עצים...

פורסם

אבל החשמלית יקרה יותר ב35 אלף שקל.. כמה זמן יקח לה להחזיר את ההפרש במחירים?

ובדוגמה של ה2008 החשמלית שלה עוד יותר בבעיה, כי ב30 אלף פחות אפשר לקנות דיזל מאובזרת שתהיה חסכונית גם כן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לכן היא קנתה MG שהיא גם בטוחה (יש 5 כוכבים) וגם זולה משמעותית מהאיוניק,

והיא לא רואה את ההפרש בין החשמלית ללא, מכרו לה בחנות חסכון של 500 ש"ח בחודש לפחות בדלק, מכרו לה חסכון בטיפולים שוטפים,

טרייד על הרכב הישן + מימון על החדש (שאת המימון "מחזירים" בחסכון בדלק) ויש קליינט חדש.

חלק לא קטן מהאנשים לא חושב עד הסוף כמה עולה רכב כזה לא חשמלי ומה ההפרש במימון ובחסכון...

פורסם

היתרון בחשמלי, שאחרי שסגרת את המימון, אתה ממשיך לחסוך את ה-500 שקל דלק בחודש.

אז 6,000 בשנה - אחרי 5 שנים החזרנו את ההפרש בעלות הקניה ובדרך עלות הטיפולים/אגרת רישוי זולה משמעותית.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)

צריך לשנות פאזה לגבי רכישת רכב חשמלי, מחיר הרכישה גבוה יותר אבל עלויות התפעול נמוכות בהרבה.

 

כמו כן כמו בכל רכב, הפרש המחיר בין רכבים אינו מייצג את העלות האמיתית, אלא רק ירידת הערך על אותו הפרש מחיר (ועלויות מימון שמאד נמוכות לאור הריבית הנמוכה).

 

לגבי ה- 2008 החשמלית לעומת הדיזל ההפרש האמיתי הוא רק ירידת הערך על אותם 30 אלף ₪ הפרש.

 

לצורך הענין צפויה ל- 2008 ירידת ערך של 35 אחוז לתקופת אחזקה של 3 שנים (ב- 3008 לצורך הדוגמה ירידת ערך של 30 אחוז בלבד ב- 3 שנים), זה יתבטא בסך של 10,500 ₪ יותר מגירסת הדיזל ב- 3 שנים (ועוד סכום קטן לעלויות מימון).

 

לעןמת זאת הרכב החשמלי יחסוך לך כסף בעלויות תפעול (עלות הטענת חשמל, טיפולים ואגרת רישוי), לפחות בסכום הזה בשלוש שנים (עשיתי חישובים בשרשורים אחרים) וככל שהנסועה שלך גבוהה יותר החסכון של הגירסה החשמלית יהיה גבוה יותר (כל עוד אין מס נסועה).

 

נשארת עם הבעיות של טווח נסיעה, זמן טעינה ומספר נקודות טעינה ופיזורן, דבר שרלבנטי בנסיעות מיוחדות וארוכות, בנופשים של כמה ימים באזורים בהן אין נקודות טעינה קרובות למשל. ב- 99 אחוז מהזמן תטעין מהבית וטווח הנסיעה יספיק לכל אדם סביר.

 

רכב חשמלי הרבה, הרבה יותר נעים לנסיעה מבחינת יחידת ההנעה, שקט מוחלט ועוצמה מיידית. 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

ואז כניראה מוכרים את הרכב כי רוצים להתקדם, ובפועל לא ממש חסכנו.

 

זאת הסיבה שרכב חשמלי לא להיט:

טווח מוגבל, מחייב בית פרטי, מחיר יקר.

 

מה עלות של אגרת רישוי ל2008 חשמלית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אגרת רישוי בסכום של כ- 540 ₪ לשנה בלבד, משהו כזה.

 

דרך אגב ראיתי שגירסת הדיזל פרימיום עולה 139 אלף ₪, כך ששהפרש לעומת הגירסה החשמלית הוא כ- 26 אלף ₪.

 

גירסת הפרימיום בנזין עולה כ- 130 אלף ₪, כך שההפרש לעומת הגירסה החשמלית הוא כ- 30 אלף ₪.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לא משווקים בארץ דיזל פרימיום. 

קיים רק באקטיב ב 130k.

  • מצחיק 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...