Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 חשמלית בישראל, בכמעט 165 אלף.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב יהיה פריט אספנות נדיר.

 

  • מצחיק 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

הניסאן ליף,משפחתית, נמכר באותו המחיר ,נוסעת 50ק"מ פחות,והרבה פחות מרשים מה2008 שהוא SUV, התצורה הכי מבוקשת כיום.

 

לדעתי אתה טועה ובגדול,יש ביקוש גדול מאד היום לSUV חשמליים והיצע נמוך,בעיקר בחתך מחיר הנמוך יחסית,המחיר סביר מאד לעומת המתחרות והתמורה.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם (נערך)

כתבתי על זה כבר לפני חודשיים כאן

 

תכל'ס לא יודע כמה הקצאות יהיו בכלל לישראל. לדעתי פוטנציאל של כמה עשרות במקרה הטוב.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
פורסם
לפני 4 דקות, motior כתב:

וכמה ניסאן ליף נמכרו בישראל?

היא נמכרה לא רע בכלל,בשלב מוקדם יחסית נגמרו לקרסו ההקצאות,והיא כפי שאמרתי,משפחתית ,לא קרוס אובר שנמכר בכמויות גדולות בהרבה.

פורסם

לאיוניק מוניטין מעולה, מה שפחות אפשר להגיד על פזו

באותו מחיר, כמו שאמרו, הפזו תהיה פריט אספנות והאיוניק תימכר לא רע להערכתי

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מניח שעצם העובדה שקוראים לה ניסן עזרה לה במכירות.

אם אני מחפש suv חסכוני, למה שלא אקנה אייקרוס c5? ולא אהיה מוגבל בחשמל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 15 דקות, Ron.P כתב:

היא נמכרה לא רע בכלל,בשלב מוקדם יחסית נגמרו לקרסו ההקצאות,והיא כפי שאמרתי,משפחתית ,לא קרוס אובר שנמכר בכמויות גדולות בהרבה.

תלוי איך מגדירים "לא רע".
לא הצלחתי למצוא את נתוני המכירות הכלליים, אבל ב-2019 למשל נמכרו 24 ליף  (2 בחודש) - הנה טבלת מכירות החשמליים ל-2019 שמצאתי באוטו:

 
דגמים חשמליים
1. אודי e-tron – עם 340 יח'
2. רנו זואי – 102 יח'
3. יגואר i-Pace – עם 68 יח'   
4. יונדאי איוניק – 68 יח'
5. ניסאן ליף – 24 יח' 

זה כמובן לא הנושא אבל אם כבר משווים לליף...עדיף אולי להשוות ל- MG ZS (הזולה יותר)

https://www.auto.co.il/article/133194-local-news

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

ההבדל המרחק בינו לבין mg מיזערי, והמחיר של mg מושך יותר, המחיר של כל הרכבים החשמלים שהם לא סיניים, שיבואו לארץ יהיו בגזרת המחירים האלו (160/190 אלף) והמחיר של הטסלה בכלל, תתחילו להתרגל, יקח כמה שנים טובות עד שהמחיר ירד + משומשות.

בנתיים אפשר לקנות אופנוע זירו משומש במחיר זול.

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם

משום מה הטיפולים לא כ"כ זולים - מדובר על 1900 ש"ח ל-3 טיפולים שנתיים לא כולל בלמים. ברכב רגיל זה בסביבות 2000-2500 ש"ח.

 

פורסם (נערך)

ב-2020 נמכרו עד כה כ-1050 כלי רכב חשמליים, לפי החלוקה הבאה:

 

אאודי E-TRON - נמכרו 285 (מהם 14 בייבוא מקביל)

אופל קורסה - 2 יחידות (ככל הנראה רכבי הדגמה של לובינסקי)

ב.מ.וו מיני - 13 יחידות

GAC יצרן סיני - 72 יחידות

טסלה - 10 יחידות (כולן כנראה עדיין בבעלות היבואן)

יגואר I-Pace נמכרו 51 יחידות (2 בייבוא מקביל)

יונדאי איוניק - 22 יחידות

MG סין - 469 יחידות

מרצדס EQC 400 - נמכרו 5 יחידות

ניסאן ליף - 46 יחידות

ניסאן e-NV200 - נמכרו 6 יחידות

פורשה טייקאן - 4 יחידות

פיג'ו e-2008 - יחידה אחת (רכב הדגמה)

רנו קנגו - יחידה אחת (רכב הדגמה)

רנו זואי - 63 יחידות

 

 

לפני 17 דקות, shrek כתב:

משום מה הטיפולים לא כ"כ זולים - מדובר על 1900 ש"ח ל-3 טיפולים שנתיים לא כולל בלמים. ברכב רגיל זה בסביבות 2000-2500 ש"ח.

 

 

1. היבואנים צריכים להתפרנס ממשהו. (מדובר על פילטרים, נזול קירור של הסוללה, ופילטר מזגן)

2. בלמים לא צריך להחליף ברכב חשמלי - גם לא אחרי 200000 ק"מ בגלל הבלימה הרגנרטיבית.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 5 שעות, DrorZi כתב:

לאיוניק מוניטין מעולה, מה שפחות אפשר להגיד על פזו

באותו מחיר, כמו שאמרו, הפזו תהיה פריט אספנות והאיוניק תימכר לא רע להערכתי

את זה אמרו גם על ה3008 בהתחלה...

 

 

פורסם

אבל פה אין משהו אטרקטיבי, כשיש דיזל שעולה כמעט 30 אלף שקל פחות.. מדוע שאני ארכוש את החשמלית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...