Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפלס מיכל עיבוי יורד באיטיות -פיאסטה 2011


shayks
שימו לב! השרשור הזה בן 1321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,
במאי האחרון לאחר התחממות בכביש מהיר,  מערכת הקירור פורקה, נוקתה והורכבה מחדש. כמו כן הוחלפו משאבת מים, תרמוסטט ובית תרמוסטט.
הוחלף נוזל אנטי פריז ומולא עד המקסימום. 3 חודשים אחר כך, אני שם לב שיש ירידה איטית במפלס מיכל העיבוי. 

להבנתי זאת מערכת סגורה ולא אמורים לרדת מים בכלל. מה יכול להיות הגורם? אין נזילה מתחת לרכב, וזה יורד בקצב איטי. 
תודה!

IMG_0391.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הוספתי מאז שהייתי במוסך. אני חושב שכמה ימים אחר כך הסתכלתי וזה היה עדיין קרוב למקסימום.
כרגע אחרי 3 חודשים הבחנתי שזה כבר יותר קרוב למינימום....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...